Hewitt Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Ah, så man får HD gratis hvis man oppfyller de kravene, mens de uten HD må abonnere på TV2 Sport. De tolv kampene som ikke går på TV 2 sendes direkte på en egen TV 2 SPORT kanal, som vil være tilgjengelig for alle Canal Digitals kunder med abonnement på TV 2 SPORT. Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Ja, EM 2008 er visst en stor del av HD-satsingen til Canal Digital, så det virker sånn. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Svenske TV4 sender samtlige kamper i EM, bortsett fra den ene av de to som går når de to kampene går samtidig. Høres bra ut dette. Har satt opp Frankrike som favoritt i år, men dette kan fort endre seg. Tyskland, Italia, Portugal, Spania og Kroatsia virker ganske sterke og. Og vertslandet bruker også å yte rimelig bra i mesterskap. Vi får se.. Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Tror den barrieren blir brutt ved dette mesterskapet. Sveits vil nok prestere litt over forventet. Men Østerrike? Aldri i verden. De hadde aldri kvalifisert seg til noe EM-sluttspill sånn ellers. De har jo med Roman Kienast Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Italia vinner, du hørte det først her. De slår Portugal i finalen evt. semifinalen. Sa også før VM06 at Italia kom til å vinne Lenke til kommentar
-Martinho- Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Jeg har bestillt TV 2 Sport, og er helt klar for masse fotball EM om en uke Jeg tror Spania kommer til finalen, mot eventuellt Frankrike eller Italia. Er veldig i tvil om hvem som vinnner, men tror og håper det blir Frankrike... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 For alt annet har vi fotball-puber Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Har troa på at det virkelig skal løsne for Spania i år, og at de vinner til slutt. Kan selvfølgelig endre seg utover mesterskapet. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 (endret) Jeg tror vi får se Nederland - Portugal i finalen...Og det ender med straffekonk NEDERLAND blir mestre, for selv om jeg er United supporter, så tror jeg at Ronaldo driter seg ut i en straffe konk atter en gang.... Østerike blir det dårligste laget med 0 mål i dette mesterskapet Endret 1. juni 2008 av Sameboe Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Østerike og sveits kommer seirene ut av gruppespillet. Kan jeg sette penger på! Tipper på Italia jeg,men det gjør jeg hvert mesterskap Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Årets store overaskelse : Sveits, tro meg. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Overaskende dårlig? Tror Kroatia blir beste outsider i år. Når hvertfall frem til kvartfinalen! Lenke til kommentar
jon67 Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Svenske TV4 sender samtlige kamper i EM, bortsett fra den ene av de to som går når de to kampene går samtidig. .. Det blir herlig å slippe TV2-kommentatorenes ustoppelige munndiaré. Tror på Tjekkia i år. Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 TV2 har ikke de beste kommentatorene, men fy faen... Svenske kommentatorer er noe av det værste som finnes, høres mer ut som om dem kommenterer sjakk. Nei, det er forferdelig. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Danske kommentatorer er også ganske artig å høre på Noen som hvet hvem som sender EM i Danmark? Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 (endret) Danske kommentatorer er de verste jeg har hørt. Til og med kinesiske er bedre (Ja, overdrevent). Jeg har sett en kamp der det var danske kommentatorer og de sa nesten ingenting. De bare satt der og sa det vi fint kunne se selv. Og når de først sa noe var det bare når det ble frispark, corner, utspark fra keeper, gult kort osv. Sveer'n: Det kan godt være at jeg var veldig uheldig med kampen jeg så. Og ja, jeg har bare sett en kamp med danske kommentatorer. Endret 4. juni 2008 av Aye Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Når vi snakker om komentatorer så må jeg bare si at spanske kometatorer er best. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Haha, lo AV de Aye, ikke med de De kunne ingen ting, sa feil navn på spillera, til og med blinde meg på røtig PC stream så hvem spillera var Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Haha, lo AV de Aye, ikke med de De kunne ingen ting, sa feil navn på spillera, til og med blinde meg på røtig PC stream så hvem spillera var Åja, sånn ja. Jeg trodde du mente artig som positivt... Da har vi sikkert hatt en lignende opplevelse med danske kommentatorer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå