Gå til innhold

EM 2008 i Østerrike/Sveits tråden


Gaston

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
De er på topp i offansivitet ja, men de sliter litt mer i forsvar. Mot andre gode offansive lag med solid forsvar vil de slite.

De er klart bedre offensivt enn defensivt, men forsvaret er ikke helt på trynet det heller. Sergio Ramos og Puyol er f.eks. blant verdens beste i sine posisjoner. Casillas er selvsagt også helt i ypperste verdensklasse, så det blir ikke bare bare å score på Spania heller. For meg er de favoritter etter dagens kamp, mye på grunn av Italias svake prestasjon mot Nederland.

Lenke til kommentar
Synes fortsatt at Nederland var enda bedre offensive og har spillere som er like god eller bedre hvis alle er klar t.o.m uten Babel)

Uenig. Det er Spania som har bedre eller like gode spillere offensivt. På spissplass f.eks. har de Villa og Torres, de er begge bedre enn Nistelrooy som er Nederlands beste.

 

Hvilke spillere på midtbanen er det Nederland har som ikke Spania kan matche?

Endret av Geir M
Lenke til kommentar
Må si Nederland imponerte mer enn Spania, men kan ikke peke på noen spillere som er bedre enn noen på det andre laget. Hele laget samlet var bedre enn Spania i den første kampen synes jeg.

Det er jeg helt enig i. 3-0 mot Italia er mye mer imponerende enn 4-1 mot Russland.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Spania kommer til å svi seg kraftig på de unødvendige krossene i forsvar. Ramos tullet litt i dag og det er lett å se at han er bedre offensivt enn defensivt. Slike krosser hadde vært fatale mot et bedre lag. Jeg så det når Barca spilte mot United og jeg ser det igjen i dag. De spiller på grensen.

Lenke til kommentar
Spania kommer til å svi seg kraftig på de unødvendige krossene i forsvar. Ramos tullet litt i dag og det er lett å se at han er bedre offensivt enn defensivt. Slike krosser hadde vært fatale mot et bedre lag. Jeg så det når Barca spilte mot United og jeg ser det igjen i dag. De spiller på grensen.

Om spanjolene ikke ser muligheter fremover slår de tversover. Det ligger i deres natur. Er ikke ofte man ser dem mose ballen frem uten mål og mening.

Lenke til kommentar
Bare jeg som syns den resultat/klokke-greia i årets EM er jævlig liten? Er jo umulig å se hva som står... Akkurat nå skrudde jeg på Sverige kampen og trodde det var spilt i 0:44, men det var 6:44.

Ja faktigst, på avstand er det litt utydlig, men ikke nok til at jeg ikke ser hva som står.

 

Enig i at Nederland er bedre enn Spania offensivt.

Endret av Havard_92
Lenke til kommentar
Bare jeg som syns den resultat/klokke-greia i årets EM er jævlig liten? Er jo umulig å se hva som står... Akkurat nå skrudde jeg på Sverige kampen og trodde det var spilt i 0:44, men det var 6:44.

 

ENIG! Hva skader det å øke størrelsen med 50 % f.eks.?

 

 

Sverige har åpnet greit, håper på an Zlatan special snart nå! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...