Goscinny Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 (endret) Syns det er ganske rart at Fabregas er "vraket", men det har vel litt med formasjonen å gjøre ... Håper på en spennende og ikke minst underholdende kamp. Å håpe på en ny Italia-Nederland-kamp er kanskje å be om litt mye, men det hadde vært kos! Endret 10. juni 2008 av Goscinny Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Håper på en spennende og ikke minst underholdende kamp. Å håpe på en ny Italia-Nederland-kamp er kanskje å be om litt mye, men det hadde vært kos! Og da håper vi Spania gjør som Nederland Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Imponerende å se hvordan Russland triller ball tvers igjennom det spanske forsvaret. Men det hjelper lite når de bare har en mann liggende igjen i forsvar. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 da har jeg signa opp på http://livesport247.com , for 24 kr i uka for å kunne streame kamper som ikke går på tv. Jeg får se hvordan det funker. Og angående kampene, jeg håper rusland vinner og jeg håper noe jævlig sverige vinner. Vedda 100 kr , da må jo det skje. Får du det til å funke? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Synd for Russland at det ikke ble 1-1 der, litt uflaks var det. Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 På den russiske siden www.livetv.ru sendes alle kampene gratis... har problemer med å få alle alternativene til å virke når jeg vil se (pga. lukkede porter som jeg ikke har anledning til å åpne), så derfor lurte på om noen andre her inne vet om _andre_ sider hvor EM sendes gratis? Jeg tenker kinesiske sider, men er vanskelig å finne frem til disse... Lenke til kommentar
Olum Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Dette er virkelig en morsom kamp å se på og det siste målet var det klasse over. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Er det bare Villa og Podolski som har to mål hittil? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Hvis det er noen som ikke har fått det med seg så sender svensk TV4 alle (?) kampene. For meg er det i hvert fall slik at hvis norsk vanlig TV2 ikke sender en kamp ser jeg på TV4. Har bare vanlig analog kabel-TV fra Canal Digital. Forresten: Go Spain! Lenke til kommentar
GLN Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 (endret) Er det bare Villa og Podolski som har to mål hittil? Har ikke schneider også 2? (stavet feil, men mener han på nederland) Endret 10. juni 2008 av Pirja Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Tror faktisk jeg vil fortsette å se på svensk tv4 selv i sluttspillet, mye bedre kommentatorer. Sneijder har ett. Bronckhorst og Nistelrooy scoret de to andre. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Er det bare Villa og Podolski som har to mål hittil? Har ikke schneider også 2? (stavet feil, men mener han på nederland) Tror ikke det. Var det ikke Sneijder, van Nistelrooy og Bronckhorst som scorte? Mulig jeg tar feil nå. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 aha, stemmer Tror faktisk jeg vil fortsette å se på svensk tv4 selv i sluttspillet, mye bedre kommentatorer. Sneijder har ett. Bronckhorst og Nistelrooy scoret de to andre. MYE bedre Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Nå sitter jeg og håper at Torres goaler en eller to i andreomgang Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Keep hoping, hes gone Aragones vamos! lol. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 "David Via" gogo svenske kommentatorer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå