Gå til innhold

EM 2008 i Østerrike/Sveits tråden

Gaston

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Uff. Trokke jeg har TV4 , så dette sugde ganske greit :( Må jo finnes noe sted streame gratis, orker ikke å begynne å betale penger for å se kamper. ( utenom oddsen lol )

Her er noen streams. Merk du må laste ned et av de programmene som står der først for å få best mulig kvalitet og minst mulig lagg.

Tusen takk, skal sjekke ut! Stikker til butikken snart og vedder en 100-lapp på naboen vår :D

Lenke til kommentar

Mest fokus på trenerne for min del så langt i EM... Domenech og Donadoni f.eks har funnet på mye rart. Ambrosini hadde ingenting å gjøre i startoppstillingen i går. De Rossi er klart bedre. Aquilani / Perrotta burde også startet. Synes dessuten Del Piero er mye kvassere enn Di Natale.

Midtstopperparet Barzagli - Materazzi var jo ren gambling, noe som slo dårlig ut. De har vært langt under pari i Serie A, mens Gamberini / Chiellini har vært fantastiske. I hvert fall Chiellini bør starte neste kamp.

Domenech har jo prestert å vrake Trezeguet og ikke minst Mexes, mens han ser ut til å fortsette med Frey som tredjevalg (!)... håper franskmennene sparker ham etter å ha røket ut i gruppespillet. Nederland og Italia videre.

Spania - Russland tror jeg blir en spennende kamp. Ser mange undervurderer russerne uten egentlig å vite noe særlig om dem. Gjør spanjolene det samme kan det bli stygt, til tross for at Russland må klare seg uten Arshavin og Pogrebnyak.

Endret av -Q-
Lenke til kommentar
Jeg får ikke sett Spania-kampen i dag grunnet jobb.

Jeg får ikke sett den fordi get plutselig har funnet ut at de ikke har rettighetene til å sende kampen live, jævla fint når man har bestilt TV2 sport kun for å få med seg kampene.

Så nå skal jeg ta en liten telefon til Get og si akkurat det jeg mener... (for ikke glemme avbestille)

Lenke til kommentar

----------------Casillas-------------------

Ramos-Puyol-Marchena-Capdevila

-----------------Senna--------------------

Iniesta--------Xavi------------Silva

-------------Villa---Torres-----------

Jævli bra lag, på papiret. Ser de kjører Senna mot tøffe russere. Tipper Iniesta og de to spissene kommer til å brilijere idag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...