archongamer Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Svensk Tv4 og Dansk Tv2 sender kamene gratis. Også noen tyske og BBC visstnok. Artig at det er Canal Digital som har svensk tv4 i sitt kabelnett da, de som vil ha kundene sine til å betale Lenke til kommentar
asad Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Uff. Trokke jeg har TV4 , så dette sugde ganske greit Må jo finnes noe sted streame gratis, orker ikke å begynne å betale penger for å se kamper. ( utenom oddsen lol ) Her er noen streams. Merk du må laste ned et av de programmene som står der først for å få best mulig kvalitet og minst mulig lagg. Tusen takk, skal sjekke ut! Stikker til butikken snart og vedder en 100-lapp på naboen vår Lenke til kommentar
stx765 Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 (endret) Mest fokus på trenerne for min del så langt i EM... Domenech og Donadoni f.eks har funnet på mye rart. Ambrosini hadde ingenting å gjøre i startoppstillingen i går. De Rossi er klart bedre. Aquilani / Perrotta burde også startet. Synes dessuten Del Piero er mye kvassere enn Di Natale. Midtstopperparet Barzagli - Materazzi var jo ren gambling, noe som slo dårlig ut. De har vært langt under pari i Serie A, mens Gamberini / Chiellini har vært fantastiske. I hvert fall Chiellini bør starte neste kamp. Domenech har jo prestert å vrake Trezeguet og ikke minst Mexes, mens han ser ut til å fortsette med Frey som tredjevalg (!)... håper franskmennene sparker ham etter å ha røket ut i gruppespillet. Nederland og Italia videre. Spania - Russland tror jeg blir en spennende kamp. Ser mange undervurderer russerne uten egentlig å vite noe særlig om dem. Gjør spanjolene det samme kan det bli stygt, til tross for at Russland må klare seg uten Arshavin og Pogrebnyak. Endret 10. juni 2008 av -Q- Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Russland har Hiddink. Det alene gjør dem til en outsider, i mine lyne. Spania skal passe seg her.. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Jeg får ikke sett Spania-kampen i dag grunnet jobb. Jeg får ikke sett den fordi get plutselig har funnet ut at de ikke har rettighetene til å sende kampen live, jævla fint når man har bestilt TV2 sport kun for å få med seg kampene. Så nå skal jeg ta en liten telefon til Get og si akkurat det jeg mener... (for ikke glemme avbestille) Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Tipper: Russland v Spania - Spania vinner Hellas v Svergie - Hellas vinner Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Tipper: Russland v Spania - 3-2 Hellas v Svergie - 1-1 Lenke til kommentar
Bister Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Tipper: Russland - Spania 1 - 3 Hellas - Sverige 1 - 2 Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Russland 0-3 Spania Hellas 1-1 Sverige Lenke til kommentar
KolonP Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Jeg tipper: Russland v Spania - 0-1 Hellas v Sverige - 1-2 Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Russland vinner. Hellas - Sverige uavgjort. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Spania - Russland 3-0 Hellas - Sverige 0-1 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Spania - Russland 2-1 Hellas - Sverige 1-2 Lenke til kommentar
asad Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 da har jeg signa opp på http://livesport247.com , for 24 kr i uka for å kunne streame kamper som ikke går på tv. Jeg får se hvordan det funker. Og angående kampene, jeg håper rusland vinner og jeg håper noe jævlig sverige vinner. Vedda 100 kr , da må jo det skje. Lenke til kommentar
Meowen Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 tipper sverige vinner , og russland/spania uavgjort Lenke til kommentar
Azamat26 Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 latterlig. Dette blir Spania sitt mesterskap. De har ingen svakheter. De vinner 3-0 i kveld. Russland og Guus Hiddink er gode men Spania er mye bedre. Sverige- Hellas blir uavgjort. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Spania er gode ja. Men de driter jo seg alltid ut i mesterskap. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 En del nytt blod i den Spanske troppen nå så jeg har tro på at de kan forandre den tendensen. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 ----------------Casillas------------------- Ramos-Puyol-Marchena-Capdevila -----------------Senna-------------------- Iniesta--------Xavi------------Silva -------------Villa---Torres----------- Jævli bra lag, på papiret. Ser de kjører Senna mot tøffe russere. Tipper Iniesta og de to spissene kommer til å brilijere idag. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Gleder meg voldsomt til Spaniakampen. De har et av verdens beste lag på papiret, håper bare de for en gangs skyld greier å innfri når det gjelder. Vel, I'm off. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå