Gå til innhold

EM 2008 i Østerrike/Sveits tråden

Gaston

Anbefalte innlegg

Fortjent dette her, men Italia brenner bort to 100%-sjanser i andre omgang som fort kunne ha ført til 2-2.

Panucci fungerte ikke optimalt, la Grosso spille på den plassen i stedet - man så jo hvordan venstrekanten fungerte etter at han kom inn. Pirlo/Gattuso fungerer bra, Ambrosini gjorde det greit i midten sammen med de to og Camoranesi må vekk som NightKeeper nevner. Tonigolaso virket noe tung til beins, samt noe tendenser til nervøsitet og anspenthet.

Endret av Onyx
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg får ikke sett Spania-kampen i dag grunnet jobb. :( Men håper på en bra kamp slik at jeg får noe igjen for å se den i opptak i natt, samt selvfølgelig Spania-seier. Og Torres-dominans! Han må bli EMs toppscorer.

His armband proved he was a red, Torres Torres

You'll never walk alone it said, Torres Torres

We bought the lad from sunny spain

He gets the ball he scores again

Fernando Torres - Liverpool's Number Nine!

NANANA NANANA :D

Endret av Hewitt
Lenke til kommentar

Det er nok TV2 Sport UEFA Euro 2008-kanalen som sender Spania-kampen ja, TV2 har valgt Hellas - Sverige i kveld. Du kan se den på TV4 om du har den kanalen. Stream vet jeg ingenting om, men det finnes sikkert en stream eller to. Eventuelt kan du kjøpe deg TV2 Sport-tilgang og se kampen på tv2.no.

Lenke til kommentar
Jeg sjekka tv2 nå , og det ser ikke ut som de sender kampen kl 18:00. Er det noe sted på nettet man kan streame kampen?

Er blitt hekta på EM nå :D

Tv2 Sumo for 40,- er vel eneste jeg vet som har streaming.

Heldigvis har jeg svensk tv4 her jeg bor, for EM er skøy :D

Uff. Trokke jeg har TV4 , så dette sugde ganske greit :( Må jo finnes noe sted streame gratis, orker ikke å begynne å betale penger for å se kamper. ( utenom oddsen lol )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...