Onyx Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) Fortjent dette her, men Italia brenner bort to 100%-sjanser i andre omgang som fort kunne ha ført til 2-2. Panucci fungerte ikke optimalt, la Grosso spille på den plassen i stedet - man så jo hvordan venstrekanten fungerte etter at han kom inn. Pirlo/Gattuso fungerer bra, Ambrosini gjorde det greit i midten sammen med de to og Camoranesi må vekk som NightKeeper nevner. Tonigolaso virket noe tung til beins, samt noe tendenser til nervøsitet og anspenthet. Endret 9. juni 2008 av Onyx Lenke til kommentar
Ufrisk Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Gud som jeg savner Fabio Cannavaro Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Kk, takker for svar. Straffe konker er utrolig spennende av og til, selv om det ikke er en helt rettferdig måte å avgjøre en kamp på syns jeg Lenke til kommentar
Meowen Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 hvem skal jeg sette pengene på , sverige , hellas eller uavgjort ? vil bare høre deres mening om hvordan kampen i morgen blir Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 1-1. Sverige tar ledelsen over et gnient Hellas som så scorer på slutten av kampen. Lenke til kommentar
Spillguru Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Har tippa U på hellas sverige. Men er ein vansjelig kamp og tippe for blir det mål til eit lag der så kan det lett bli d eineste målet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Hellas-Sverige og Russland-Torres imorgen. Gleder meg, Em`s beste kampdag imorgen. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 schenider Du mener Sneijder, tenker jeg. Scneider spiller for Tyskland, selv om han er ute med skade i dette EM. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 (endret) Jeg får ikke sett Spania-kampen i dag grunnet jobb. Men håper på en bra kamp slik at jeg får noe igjen for å se den i opptak i natt, samt selvfølgelig Spania-seier. Og Torres-dominans! Han må bli EMs toppscorer. His armband proved he was a red, Torres Torres You'll never walk alone it said, Torres Torres We bought the lad from sunny spain He gets the ball he scores again Fernando Torres - Liverpool's Number Nine! NANANA NANANA Endret 10. juni 2008 av Hewitt Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Nydelig sang. Gleder meg grenseløst til å se den kampen. Lenke til kommentar
asad Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Jeg sjekka tv2 nå , og det ser ikke ut som de sender kampen kl 18:00. Er det noe sted på nettet man kan streame kampen? Er blitt hekta på EM nå Lenke til kommentar
Essem Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Holder en knapp på Ruud som toppscorer, men Torres er en sterk kandidat Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Jeg sjekka tv2 nå , og det ser ikke ut som de sender kampen kl 18:00. Er det noe sted på nettet man kan streame kampen? Er blitt hekta på EM nå Tv2 Sumo for 40,- er vel eneste jeg vet som har streaming. Heldigvis har jeg svensk tv4 her jeg bor, for EM er skøy Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Det er nok TV2 Sport UEFA Euro 2008-kanalen som sender Spania-kampen ja, TV2 har valgt Hellas - Sverige i kveld. Du kan se den på TV4 om du har den kanalen. Stream vet jeg ingenting om, men det finnes sikkert en stream eller to. Eventuelt kan du kjøpe deg TV2 Sport-tilgang og se kampen på tv2.no. Lenke til kommentar
asad Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Jeg sjekka tv2 nå , og det ser ikke ut som de sender kampen kl 18:00. Er det noe sted på nettet man kan streame kampen? Er blitt hekta på EM nå Tv2 Sumo for 40,- er vel eneste jeg vet som har streaming. Heldigvis har jeg svensk tv4 her jeg bor, for EM er skøy Uff. Trokke jeg har TV4 , så dette sugde ganske greit Må jo finnes noe sted streame gratis, orker ikke å begynne å betale penger for å se kamper. ( utenom oddsen lol ) Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Vet at jeg har 2 svenske kanaler her på rommet, men vet ikke om noen av dem er TV4. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Uff. Trokke jeg har TV4 , så dette sugde ganske greit Må jo finnes noe sted streame gratis, orker ikke å begynne å betale penger for å se kamper. ( utenom oddsen lol ) Her er noen streams. Merk du må laste ned et av de programmene som står der først for å få best mulig kvalitet og minst mulig lagg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå