Bister Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) Fullt fortjent at Nederland vinner denne, som sagt EM's beste kamp så lang Ingen som var enig med meg her hjemme før i dag da jeg sa Nederland kom til å vinne over Italia i dag Endret 9. juni 2008 av Bangern1991 Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Veit dette er OT. Men tenk når Norge skal møte dette laget i kvalifisering :!: haha. Nederland vil nå langt! Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 En ting jeg reagerte på. En spiller som ikke mottar oppspill er ikke i offside. Men en forsvars spiller som ligger utenfor banen er med i spillet.......... Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Fullt fortjent at Nederland vinner denne, som sagt EM's beste kamp så lang Ingen som var enig med meg her hjemme før i dag da jeg sa Nederland kom til å vinne over Italia i dag Samme her ;P jeg for min del hadde nederland som min favoritt før EM Vakkert av van der saar, må bare si det Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Veldig morsom kamp! Fullt fortjent at de oransje vant, deilig å se at de pissa på Italia. Fortsetter Nederland seiler de fort opp som en av mine favoritter. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) For å ikke kunne utnytte det. Da vil en forsvarsspiller kunne gå uten for sidelinjen og lage offside. Man kunne i teorien ha en spiller stående ved dølinja og gå utenfor hver gang motstanderen var i angrep? Endret 9. juni 2008 av Kiruk Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Jeg slutter nå med de store sakene etter hver kamp.. Tar mer tid enn det det er verdt Spennende og god kamp mellom Nedeland og Italia, beste hittil i EM Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Flott kamp av Nederland ja, utrolig bra kontringsspill. Men det vises at Italia er preget av å ha Cannavarro og Nesta ute også. Blir spennede å følge de oransje i resten av mesterskapet! Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Tror ikke Italia lar seg bli slått 2-0 What did you say? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 van der saar mot berbatov. gogo Utrolig pene redninger. Fikk frysninger på ryggen når han redda frisparket og nederland gikk rett til angrep. Var en sånn wow feeling. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 To? jeg husker en, men den startet utenfor straffefeltet. Hvilken var nummer to? PSV: Hva skulle Buffon hatt rødt for? Først ble han felt av Buffon, der skulle Buffon hatt rødt kanskje, straffe var det uansett. Den andre ble han revet ned og taklet på, litt uklar. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Herlig kamp. Gleder meg noe ekstremt til i morgen - Spania - Russland og Sverige - Hellas. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 For å ikke kunne utnytte det. Da vil en forsvarsspiller kunne gå uten for sidelinjen og lage offside. Man kunne i teorien ha en spiller stående ved dølinja og gå utenfor hver gang motstanderen var i angrep? Godt poeng egentlig. Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Samme her når det gjelder Sneijder og Nistelrooy Herlig kamp Lenke til kommentar
Essem Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Tror ikke Italia lar seg bli slått 2-0 What did you say? Hehe... Hvordan skulle jeg kunne vite at Italia kollapser uten Cannavaro Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Først ble han felt av Buffon, der skulle Buffon hatt rødt kanskje, straffe var det uansett. Den andre ble han revet ned og taklet på, litt uklar. Var det da han holdt seg på bena? I så fall var Buffon aldri borti Nistelrooy. Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) Fantastisk mål av Sneijder og deilig redning fra Van Der Sar! Deilig å se Real Madrid gutta score. Endret 9. juni 2008 av Gonzolaz Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Skjønner ikke hvorfor et land med så mange gode managere som Italia ansatte en merittløs trener etter VM-triumfen. Herlig å se Nederlands angrepsfotball, selv om det fort kunne ha stått 2-2 eller 3-3 om tilfeldighetene hadde svingt Italias vei. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Tragisk å se hvor viktig Cannavaro er for Italia. Jeg må dessverre meddele at det var fullt fortjent at Nederland vant. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Fullt fortjent seier. Tragisk lagoppstilling av Donadoni. Ambrosini og Camoranesi må vekk, start med Cassano og Toni neste gang. Så jo det første Cassano gjorde da han kom inn, var å åpne forsvaret til Oranje med en krempasning. Vil også si at resultatet lyver, jeg er sikker på at begge disse lagene kommer seg videre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå