Gå til innhold

EM 2008 i Østerrike/Sveits tråden

Gaston

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fullt fortjent at Nederland vinner denne, som sagt EM's beste kamp så lang :) Ingen som var enig med meg her hjemme før i dag da jeg sa Nederland kom til å vinne over Italia i dag :p

Samme her ;P

jeg for min del hadde nederland som min favoritt før EM :)

Vakkert av van der saar, må bare si det :)

Lenke til kommentar

For å ikke kunne utnytte det. Da vil en forsvarsspiller kunne gå uten for sidelinjen og lage offside. Man kunne i teorien ha en spiller stående ved dølinja og gå utenfor hver gang motstanderen var i angrep?

Endret av Kiruk
Lenke til kommentar
To? jeg husker en, men den startet utenfor straffefeltet. Hvilken var nummer to?

PSV: Hva skulle Buffon hatt rødt for?

Først ble han felt av Buffon, der skulle Buffon hatt rødt kanskje, straffe var det uansett. Den andre ble han revet ned og taklet på, litt uklar.

Lenke til kommentar
Først ble han felt av Buffon, der skulle Buffon hatt rødt kanskje, straffe var det uansett. Den andre ble han revet ned og taklet på, litt uklar.

Var det da han holdt seg på bena? I så fall var Buffon aldri borti Nistelrooy.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor et land med så mange gode managere som Italia ansatte en merittløs trener etter VM-triumfen.

Herlig å se Nederlands angrepsfotball, selv om det fort kunne ha stått 2-2 eller 3-3 om tilfeldighetene hadde svingt Italias vei.

Lenke til kommentar

Fullt fortjent seier. Tragisk lagoppstilling av Donadoni. Ambrosini og Camoranesi må vekk, start med Cassano og Toni neste gang. Så jo det første Cassano gjorde da han kom inn, var å åpne forsvaret til Oranje med en krempasning.

Vil også si at resultatet lyver, jeg er sikker på at begge disse lagene kommer seg videre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...