Kiruk Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Ingen som husker Toni situasjonen? Ble dratt ned inne i 16-meteren? Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Hoho, for en førsteomgang. Nederland har full kontroll på Italia og det gleder meg Snejider sitt mål og alt rundt var fantastisk, gleder meg til andreomgang nå. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 JesH! Håper de fortsetter slik videre Nederland har vært mine favoritter i lang tid ! Lenke til kommentar
PSV Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Litt smådårlig dommer egentlig. Buffon skulle ha hatt rødt og Nederland skulle ha hatt minst én straffe. Målet var forøvrig helt korrekt. Ellers så har det vært en straffesituasjon i hver ende, den til Toni og den til Van Nistelrooy (igjen?) hvor begge var 50/50 situasjoner etter min mening. Håper Nederland fortsetter å pisse på Italia og at The Hunter får entre banen i andre omgang. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Fantastisk at Nederland leker seg med Italia, møkkalag. Håper det fortsetter slik i andre omgang også. Lenke til kommentar
Dandor Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Meget bra spilt av Nederland. Har en livefeed her med ok kvalitet. Noen som vet om noe med bedre kvalitet (foruten TV2 selvsagt)? Lenke til kommentar
sbstn Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) . Endret 2. februar 2009 av sbstn Lenke til kommentar
Druingz Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Eg håper Nederland kommer lang i em, spesielt om de fortsetter sån som de gjør mot Italia. Litt gøy når det ikke alltid er favorittene som vinner som de har gjort de første 4 kampene så langt. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Ingen som husker Toni situasjonen? Ble dratt ned inne i 16-meteren? Husker at Ruud kanskje skulle hatt to straffer. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) To? jeg husker en, men den startet utenfor straffefeltet. Hvilken var nummer to? PSV: Hva skulle Buffon hatt rødt for? Endret 9. juni 2008 av Kiruk Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 For et angrep. Dette laget blir virkelig å regne med framover. Italia og Frankrike har ingenting å stille opp med i forhold. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Fyy faen for en kamp!!! Tror ikke de kommende kampene kan slå denne! Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Van der sar står som en Gud Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Nederland spiller fantastisk. Tipper de kommer til finalen og møter Portugal. Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Sjelden hørt Semb så opphisset. Men så er det jaggu bra fotball også. Lenke til kommentar
dnthalhuk Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 For et angrep. Dette laget blir virkelig å regne med framover. Italia og Frankrike har ingenting å stille opp med i forhold. Nei de tre store sjansene til Italia rett før var jo bare tøv det. 2 kamper igjen i gruppa. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 For et angrep. Dette laget blir virkelig å regne med framover. Italia og Frankrike har ingenting å stille opp med i forhold. Nei de tre store sjansene til Italia rett før var jo bare tøv det. 2 kamper igjen i gruppa. Tre store sjanser hjelper ikke når man ikke scorer på dem. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Kuyt med to assists. Herlig å se gutten erte kritikerne. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Holdt på å bajse på leggen da. Neida, skal ikke mobbe jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå