Gå til innhold

EM 2008 i Østerrike/Sveits tråden

Gaston

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Målet sitt det! :D Angående førstemålet, jeg er ganske sikker på at en spiller er med i spillet selv om han ligger utenfor sidelinjen. Hvis det ikke var sånn kunne jo det utnyttes?

Endret av Kiruk
Lenke til kommentar
Målet sitt det! :D Angående førstemålet, jeg er ganske sikker på at en spiller er med i spillet selv om han ligger utenfor sidelinjen. Hvis det ikke var sånn kunne jo det utnyttes?

Tenkte på det samme. I så fall er det korrekt dømt av svenskene. Forøvrig et herlig 2-0 mål, Nederland varter virkelig opp med festfotball! :)

Lenke til kommentar
Han var bak dødlinja, ikke sidelinjen. Han er vel ikke med i spillet og teller derfor ikke.

Om det er dødlinja eller sidelinja tror jeg ikke har mye å si. Men er det ikke sånn at spilleren er med i spillet inntil dommeren har blåst av eller ballen er ute av spill?

Lenke til kommentar

Fy faen dette er konge. Nederland pisser jo på Italia jo, ingenting gleder meg mer! For et mål av Sneijder, så og si umulig vinkel å score fra, men han greier jaggu meg å tre den inn, nydelig pasning av Van Bronckhorst og bra lagt igjen av Kuyt. Nydelig, rett og slett.

Kan ikke skjønne at det er offside, ligger jo en spiller bak mål, og han kan i praksis bare hoppe rett inn igjen. Hadde det vært sånn at han ikke var med i spillet der hadde jo det kunnet blitt utnyttet ved en ny type offsidefelle ved at forsvarspillerne bare løper bak mål. Bra dømt av dommerne.

Edit: Tror ikke så mange hadde sagt noe på om Nistelroy hadde fått en straffe..

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar
Fy faen dette er konge. Nederland pisser jo på Italia jo, ingenting gleder meg mer! For et mål av Sneijder, så og si umulig vinkel å score fra, men han greier jaggu meg å tre den inn, nydelig pasning av Van Bronckhorst og bra lagt igjen av Kuyt. Nydelig, rett og slett.

Kan ikke skjønne at det er offside, ligger jo en spiller bak mål, og han kan i praksis bare hoppe rett inn igjen. Hadde det vært sånn at han ikke var med i spillet der hadde jo det kunnet blitt utnyttet ved en ny type offsidefelle ved at forsvarspillerne bare løper bak mål. Bra dømt av dommerne.

Edit: Tror ikke så mange hadde sagt noe på om Nistelroy hadde fått en straffe..

Stemmer. Merkelig at ingen av de såkalte "ekspert kommentatorene" har reagert på spilleren som ligger bakom mål.

EDIT: En i TV2 Studio hadde lagt merke til det :)

Endret av mnorm
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Beste 1.omgang i Em så langt :)

Mangler bare at Italia netter nå.

Mektig imponert av Nederland,og meget skuffet over Frankrike

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...