-Gudfaren- Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 FY faen! For et herlig mål. Nederland pisser på klysene. Deilig Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) Målet sitt det! Angående førstemålet, jeg er ganske sikker på at en spiller er med i spillet selv om han ligger utenfor sidelinjen. Hvis det ikke var sånn kunne jo det utnyttes? Endret 9. juni 2008 av Kiruk Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Ah, flott scoring, Nederland viser seg sterke nå. Synd for meg som tippa 1-1, men gøy med fler mål. Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Dette kaller jeg festfotball. Noe annet det her, en den søvnløse Romania - Frankrike kampen. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Han var bak dødlinja, ikke sidelinjen. Han er vel ikke med i spillet og teller derfor ikke. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Målet sitt det! Angående førstemålet, jeg er ganske sikker på at en spiller er med i spillet selv om han ligger utenfor sidelinjen. Hvis det ikke var sånn kunne jo det utnyttes? Tenkte på det samme. I så fall er det korrekt dømt av svenskene. Forøvrig et herlig 2-0 mål, Nederland varter virkelig opp med festfotball! Lenke til kommentar
mnorm Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Han var bak dødlinja, ikke sidelinjen. Han er vel ikke med i spillet og teller derfor ikke. Om det er dødlinja eller sidelinja tror jeg ikke har mye å si. Men er det ikke sånn at spilleren er med i spillet inntil dommeren har blåst av eller ballen er ute av spill? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Jo, det er visst sånn. Ikke offside. Lenke til kommentar
mnorm Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Der burde det vært 3-0 Nederland imponerer! Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 ååååååå!! hadde vært så peent! Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Kjempekamp! Men jeg spør meg selv, hvis man skal være kritisk til holding, ble Toni snytt for en straffe? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Digg kamp, jeg jublet da van Nistelrooy satt 1-0 målet i mål, han er en fryd sammen med Sneijder på banen idag Eneste Italiener som har markert seg godt så langt er Pirlo Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) Fy faen dette er konge. Nederland pisser jo på Italia jo, ingenting gleder meg mer! For et mål av Sneijder, så og si umulig vinkel å score fra, men han greier jaggu meg å tre den inn, nydelig pasning av Van Bronckhorst og bra lagt igjen av Kuyt. Nydelig, rett og slett. Kan ikke skjønne at det er offside, ligger jo en spiller bak mål, og han kan i praksis bare hoppe rett inn igjen. Hadde det vært sånn at han ikke var med i spillet der hadde jo det kunnet blitt utnyttet ved en ny type offsidefelle ved at forsvarspillerne bare løper bak mål. Bra dømt av dommerne. Edit: Tror ikke så mange hadde sagt noe på om Nistelroy hadde fått en straffe.. Endret 9. juni 2008 av ErlendRU Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 ENDELIG Noen som tør gå fremover på banen i dette EM, vært røtig frem til nederlenderne viser hvordan det skal gjøres Lenke til kommentar
mnorm Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) Fy faen dette er konge. Nederland pisser jo på Italia jo, ingenting gleder meg mer! For et mål av Sneijder, så og si umulig vinkel å score fra, men han greier jaggu meg å tre den inn, nydelig pasning av Van Bronckhorst og bra lagt igjen av Kuyt. Nydelig, rett og slett. Kan ikke skjønne at det er offside, ligger jo en spiller bak mål, og han kan i praksis bare hoppe rett inn igjen. Hadde det vært sånn at han ikke var med i spillet der hadde jo det kunnet blitt utnyttet ved en ny type offsidefelle ved at forsvarspillerne bare løper bak mål. Bra dømt av dommerne. Edit: Tror ikke så mange hadde sagt noe på om Nistelroy hadde fått en straffe.. Stemmer. Merkelig at ingen av de såkalte "ekspert kommentatorene" har reagert på spilleren som ligger bakom mål. EDIT: En i TV2 Studio hadde lagt merke til det Endret 9. juni 2008 av mnorm Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Beste 1.omgang i Em så langt Mangler bare at Italia netter nå. Mektig imponert av Nederland,og meget skuffet over Frankrike Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå