Kiruk Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) Liker de svenske mye bedre, pluss at de har stadionvolumet mye høyere slik at det blir mye bedre stemning. Endret 9. juni 2008 av Kiruk Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Italia starter med Ambrosini, Nederland med Kuyt. Huff.... Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Holde nullen gutta, holde nullen! *sukk* Hvor er festfotballen man blir lovet før hvert EM/VM? Lenke til kommentar
Spillguru Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Romania er eit godt lag. Det var bra av Frankrike og få med seg poeng mot dei. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Italia starter med Ambrosini, Nederland med Kuyt. Huff.... Bunnivået til Ambrosini er veldig lavt synes jeg, og er en typisk Bohem-spiller. Sjelden stabil, men når han vil så gjør han det bra. Ikke så mange kamper for Italia, men presterer anstendig når han er i form. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Italia starter med Ambrosini, Nederland med Kuyt. Huff.... Bunnivået til Ambrosini er veldig lavt synes jeg, og er en typisk Bohem-spiller. Sjelden stabil, men når han vil så gjør han det bra. Ikke så mange kamper for Italia, men presterer anstendig når han er i form. Ambrosini skal ikke spille allikavel. De Rossi tar heldigvis plassen. Stod feil på Gazzetta isted Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Bra, men er Van Persie akutell/starter han? Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Holde nullen gutta, holde nullen! *sukk* Hvor er festfotballen man blir lovet før hvert EM/VM? Blir vel bedre utover i mesterskapet Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Edwin van der Sar---------- Gianluigi Buffon Andre Ooijer--------- Gianluca Zambrotta Johnny Heitinga----------- Andrea Barzagli Joris Mathijsen ----------- Marco Materazzi Giovanni v. Bronckhorst --------- Fabio Grosso Demy de Zeeuw ----------- Gennaro Gattuso Orlando Engelaar ------ Daniele De Rossi Wesley Sneijder--------- Andrea Pirlo Rafael van der Vaart --------- Mauro Camoranesi Ibrahim Afellay -------- Antonio Di Natale Ruud van Nistelrooy----- Luca Toni Stikker til en kompis og ser kampen, måtte denne kampen hvertfall ha noen målsjanser. Forza Azzurri! Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) Edwin van der Sar---------- Gianluigi Buffon Andre Ooijer--------- Gianluca Zambrotta Johnny Heitinga----------- Andrea Barzagli Joris Mathijsen ----------- Marco Materazzi Giovanni v. Bronckhorst --------- Fabio Grosso Demy de Zeeuw ----------- Gennaro Gattuso Orlando Engelaar ------ Daniele De Rossi Wesley Sneijder--------- Andrea Pirlo Rafael van der Vaart --------- Mauro Camoranesi Ibrahim Afellay -------- Antonio Di Natale Ruud van Nistelrooy----- Luca Toni Stikker til en kompis og ser kampen, måtte denne kampen hvertfall ha noen målsjanser. Forza Azzurri! Yes da! Slik jeg så førsteelleveren for meg. Forventer meg Pirlomagi i kveld og arkitekt i midtbanen, sende et par crossere inn til Tonigolaso slik at han får vri litt på hånda si. Har tilgjengjeld å se en god De Rossi, han har på en måte ikke fungert på sitt beste for landslaget enda. Forventer meg også 12-14 lange kilometere av Zambrotta og Grosso, minst. Forza Azzurri! Edit: La til spoiler. Endret 9. juni 2008 av Onyx Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Dårlig av Frankrike. Hadde tippa 1-0-seier til dem Italia - Nederland nå, tipper det ender 1-1. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Hvor lenge har kampen vart nå? Hva er stillingen? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Hvor lenge har kampen vart nå? Hva er stillingen? tv 2? 10 min, 0-0 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Nistelrooy skulle gåt RETT i bakken der...!! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Straffe da... Hvorfor protesterte de ikke? Nistelrooy skulle falt, ja. Italia starter med Ambrosini, Nederland med Kuyt. Huff.... Kuyt har jo vært god hittil Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) Jess, 1-0 (Til Nederland for de som måtte lure) Endret 9. juni 2008 av Nevnarion Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 klar offside egentli, men who cares nistelroy burde hatt straffe allikevel ^^ Lenke til kommentar
mnorm Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) Var det offside egentlig? Var en Italia spiller som skadet seg og kavet seg bak sidelinjen. Hvis de teller med han, så er det selvsagt ikke offside, men siden han ligger bakom linjen så var det kanskje en feil avgjørelse? Endret 9. juni 2008 av mnorm Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Var det offside egentlig.. Var en Italia spiller som skadet seg og kavet seg bak sidelinjen. Hvis de teller med han, så er det selvsagt ikke offside, men siden han ligger bakom linken skal vel ikke det ha noe å si? han la jeg ikke merke til, men hvis det stemmer så... men hvis han var "ute av spill" vet jeg ikke om han telles. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå