Gå til innhold

EM 2008 i Østerrike/Sveits tråden

Gaston

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sitter å ser på kampen på svensk tv4 og kommentatorene tok opp noe jeg er veldig enig i. Jeg begynner å bli drittlei holding i trøyer og spillere som kaster seg for ingenting. :wallbash: Innføre en regel om at når en spiller detter lett dømmes det ikke frispark selv om det muligens skulle vært det uavhengig av om spilleren "filmet" eller ikke?

Evra ikke god defensivt? Han er like god som Abidal defensivt og mest sannsynlig bedre offensivt.

Lenke til kommentar

Blir rimelig dumt å si at Evra ikke holder internasjonalt nivå. Han er den spilleren hos Man Utd som har spilt flest kamper denne sesongen (trooor jeg) og har hatt en aldeles glimrende sesong. Har vært en viktig spiller for oss denne sesongen. Mulig det er andre franske spillere som er bedre på venstrebecken (skal ikke uttale meg så mye om det, da jeg følger mest med i England, men jeg har mine tvil), men å si at han ikke holder internasjonalt nivå defensivt blir for dumt. Greit nok at du er Pool-supporter, men det får være måte på.

Lenke til kommentar
Abidal er jo mye bedre defansivt en Evra.

Evra er god offansivt. Men, han holder ikke internasjonalt nivå defansivt.

Hahahah?

Evra holder ikke internasjonalt nivå defensivt? Evra er toppklasse både offensivt og defensivt.

Tenk å se dette laget med Evra og Sagna på hver sin kant..mmm

Domenech er en tragisk figur.

Faen er vondt å høre det. Jeg skjønner ikke personlig hvorfor ikke Evra får spille, men kanskje det er litt pga. Utd siden min. MEN Sagna saken er forskjellig, Sagnol SUGER jo og vi har sett det så langt i denne kampen! OG Sagna er jo ikke med i troppen en gang?!?! Rent idiotisk, og faktisk veldig frustrerende da jeg liker Sagna som spiller og selvfølgelig har sett hvor god Evra er og har vært denne sesongen og i fjor. Jeg savner begge i denne kampen, og Abidal kan jo nesten ingenting offensivt.

Lenke til kommentar

Ja et par sjanser til Benzema da. Men Fransk mål kommer nok snart. Får jo se Nasri snart, gleder meg :) Også er det en mulghet at vi får se Evra kanskje?

Og ja, Kiruk, du har faktisk rett. Abidal får nesten ikke lov å løpe fremfor Malouda (som også suger) uansett så du har ett poeng.

OI så dere hvordan Benzema holdte den ballen inne? WOW!

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Man ser jo på laget til frankrike at de bygger på defansiv trygghet.

Og Abidal er bedre bakover en evra. Evra er kjent for sine offensive kvaliteter, og jeg vil si at han ikke er i nerheten av Abidal bakover.

Men, jeg har ikke sett mange united kamper, og av de jeg har sett, har evra alltid vært knall fremover, og jeg syns han har vært shabby bakover.

Uansett. Håper Nasri kan komme innpå, så vi får noe mer trøkk fremover. Kjedelig kamp hittil :/

Lenke til kommentar
Blir rimelig dumt å si at Evra ikke holder internasjonalt nivå. Han er den spilleren hos Man Utd som har spilt flest kamper denne sesongen (trooor jeg) og har hatt en aldeles glimrende sesong.

Du troooor feil, det er Wes Brown som har flest kamper for United i år. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

United tråd er den veien--->

Men makan til kjedlig kamp.

HAr hatt noen drygne 1.omganger så langt i EM

Lenke til kommentar
Og Abidal er bedre bakover en evra. Evra er kjent for sine offensive kvaliteter, og jeg vil si at han ikke er i nerheten av Abidal bakover.

Kan si meg enig i det, som en ren defensiv back er nok Abidal bedre. Men, jeg ville foretrukket Evra over Abidal siden han er veldig god fremover og fungerer bra bakover, selv om Abidal er hakket bedre bakover. Men det er vel som det blir sagt her, Franrike ville holde nullen.

Lenke til kommentar

Deilig at kampen er ferdig og at ingenting står i veien for Nederland - Italia, bare 45 min! Og fy faen, to defensive midtbanespillerne gjennom HELE kampen, og to av verdens beste back ikke med i laget. EKKELT å se på :(

Lenke til kommentar

Sykt tafatt kamp. EM's dårligste sålangt, vil jeg si. Nå er det bare å håpe at den neste blir bedre!

Frankrike gjør det jo forøvrig veldig vanskelig for seg selv her, ved å bare plukke ett poeng mot gruppas antatt svakeste lag.

Noen som syns de svenske kommentatorene er bedre enn tv 2 sine? De holder seg mer i bakgrunn, ikke all den hylinga og synsinga som vi konstant hører Semb og Alsaker overdøve selve kampen med..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...