Gå til innhold

EM 2008 i Østerrike/Sveits tråden

Gaston

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Flere enn meg som hadde valgt Evra forran Abidal i start-elleveren?

Evra er bedre både deffansivt og offansivt spør du meg, men det er vel til syvende og sist treneren som bestemmer hvem som starter.

Noen som kan nevne _detaljert_ hvilke kanaler Frankrike-Romania kampen går på? '

Jeg orker seriøst ikke enda en kamp med de svenske kommentatorene :(

Endret av 2bb1
Lenke til kommentar

Hehe, ingen tvil engang.

Men Domenech er jo en forbanna tulling, tar ut laget ved hjelp av horoskop osv. Helt absurd at Trezeguet ikke er med, heller ikke Sagna...

Man ser jo nå at fotballen de spiller er sovemedisin, og jeg står på at jeg tippet at de ryker ut i gruppespillet.

Lenke til kommentar

Hehe, ingen tvil engang.

Men Domenech er jo en forbanna tulling, tar ut laget ved hjelp av horoskop osv. Helt absurd at Trezeguet ikke er med, heller ikke Sagna...

Man ser jo nå at fotballen de spiller er sovemedisin, og jeg står på at jeg tippet at de ryker ut i gruppespillet.

Tror faktisk det samme, og at Italia og Nederland (om forsvaret holder i år, da :p) går videre på Frankrikes bekostning. Og etter den sesongen Trezeguet hadde i Juventus i år, er det som du sier, helt absurd at han ikke er med i troppen en gang. Han er en box spiss av klasse, utrolig farlig forran mål.

Jeg ville heller ikke brukt Anelka i førsteelleveren, men heller Trezeguet. Også det at Mexes ikke er med er helt bak mål.

Endret av Haakon*
Lenke til kommentar
Abidal er jo mye bedre defansivt en Evra.

Evra er god offansivt. Men, han holder ikke internasjonalt nivå defansivt.

Hahahah?

Evra holder ikke internasjonalt nivå defensivt? Evra er toppklasse både offensivt og defensivt.

Tenk å se dette laget med Evra og Sagna på hver sin kant..mmm

Domenech er en tragisk figur.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...