Goscinny Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Hehe,så skriveleifen nå.Tror ikke Kuyt får spille hver kamp,men "Kuijt" er det riktige og "offisielle" navnet (iallfall ifølge Wikipedia). Jeg hadde håpet å få sett litt av Huntelaar, jeg. Håper iallfall han kommer inn etterhvert! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Hvordan ligger det ann med skadesituasjonen til Les Blues? Vieira spiller ikke? Ribery / Henry usikre? Da kan dette fort bli interessant. Tipper uavgjort. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Må ikke glemme Benzema Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) Nvm.. Full kompis igjen.. Endret 9. juni 2008 av Aleksmy! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Og ja, Benzema starter. Ingen Henry eller Flamini. Toulalan og Benzema smile.gif *Men Anelka spiller, uff. Jaja, bra kamp blir det! Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Tipper en forholdsvis enkel seier til Frankrike. 0-3 Lenke til kommentar
Manx Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Flere som har svart skjerm fra tv2sport (Get)??? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Makelele med en standard Chelsea-takling. Stygg sak. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Flere enn meg som hadde valgt Evra forran Abidal i start-elleveren? Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) Flere enn meg som hadde valgt Evra forran Abidal i start-elleveren? Evra er bedre både deffansivt og offansivt spør du meg, men det er vel til syvende og sist treneren som bestemmer hvem som starter. Noen som kan nevne _detaljert_ hvilke kanaler Frankrike-Romania kampen går på? ' Jeg orker seriøst ikke enda en kamp med de svenske kommentatorene Endret 9. juni 2008 av 2bb1 Lenke til kommentar
Agentlegiantwithafreehand Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Er det en måte å få tak i svensk Tv4 med viasat? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Flere enn meg som hadde valgt Evra forran Abidal i start-elleveren? Hehe, ingen tvil engang. Men Domenech er jo en forbanna tulling, tar ut laget ved hjelp av horoskop osv. Helt absurd at Trezeguet ikke er med, heller ikke Sagna... Man ser jo nå at fotballen de spiller er sovemedisin, og jeg står på at jeg tippet at de ryker ut i gruppespillet. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Flere enn meg som hadde valgt Evra forran Abidal i start-elleveren? JA! Evra er genial. Lenke til kommentar
Agentlegiantwithafreehand Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Jeg ser Fr-Ro på dataen med streaming. Engelske kommentatorer og fint bilde, men jeg skulle gjerne ha sett den på widescreenen på stua. Har viasat og lurer på om det er mulig å få sett kampen? Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Abidal er jo mye bedre defansivt en Evra. Evra er god offansivt. Men, han holder ikke internasjonalt nivå defansivt. Jeg syns også det er rart at Sagna, Clichy, Trezeguet, og ikke minst Mexes. Hvor er disse spillerne? Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) Flere enn meg som hadde valgt Evra forran Abidal i start-elleveren? Hehe, ingen tvil engang. Men Domenech er jo en forbanna tulling, tar ut laget ved hjelp av horoskop osv. Helt absurd at Trezeguet ikke er med, heller ikke Sagna... Man ser jo nå at fotballen de spiller er sovemedisin, og jeg står på at jeg tippet at de ryker ut i gruppespillet. Tror faktisk det samme, og at Italia og Nederland (om forsvaret holder i år, da ) går videre på Frankrikes bekostning. Og etter den sesongen Trezeguet hadde i Juventus i år, er det som du sier, helt absurd at han ikke er med i troppen en gang. Han er en box spiss av klasse, utrolig farlig forran mål. Jeg ville heller ikke brukt Anelka i førsteelleveren, men heller Trezeguet. Også det at Mexes ikke er med er helt bak mål. Endret 9. juni 2008 av Haakon* Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Kjedelig kamp. Frankrike har vært utrolig tafatte. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Når er det Italia-Nederland begynner? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Abidal er jo mye bedre defansivt en Evra. Evra er god offansivt. Men, han holder ikke internasjonalt nivå defansivt. Hahahah? Evra holder ikke internasjonalt nivå defensivt? Evra er toppklasse både offensivt og defensivt. Tenk å se dette laget med Evra og Sagna på hver sin kant..mmm Domenech er en tragisk figur. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå