d'espresso Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Her er sendeskjemaet for i dag folkens.. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Nederland - Italia.. Kan bli sköy! Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Hooya. Gleder meg stort til Italia - Nederland i morgen. Går glipp av første kamp, hvert fall direkte, men heldigvis er den lite interessant i forhold til kamp nummer to. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Håper Portugal vinner, synes de spiller vanvittig god og underholdende fotball! Så fremt de korrupte italienerne ikke tar med seg trofeet hjem, er jeg forsåvidt fornøyd. Hehe dagens. Som Nightkeeper påpekte så ble Porto utestengt fra CL pga. forsøk på å bestikke dommeren. Ja, det har ikke jeg sagt imot på heller? Må bruke alt jeg har for å få frem mitt milde hat mot italienere Lenke til kommentar
Olum Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Det hatet mange har mot italienerne er gammelt. Ser du på kamper i dag er det mange lag som har mer unfair play enn folka fra støvellandet. Det blir to morsomme kamper i kveld. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Kampene i dag, spessielt "Støvel versus Tresko", blir spennende! Har virkelig store forventninger til den kampen. Men tipper bare 1-0 til Italia.. Pirlo setter inn et frispark tidlig i 2. omgang! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Blir spennende å se laget til Italia ikveld, håper bare ikke de kjører både De Rossi og Gattuso samtidig, burde jo heller prøve seg med to spisser. Cassano ved siden av Toni f.eks? Ellers blir det spennende å se hvordan forsvaret blir seende ut... Zambrotta - Chiellini / Barzagli - Matrix - Grosso / Panucci De Rossi - Pirlo - Aquilani / Gatusso Camoranesi - Di Natale Toni Skulle som sagt likt å se Gatusso fremfor Camoranesi.. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 nederland i kveld stiller nok som vanlig med en 4-3-3 formasjon, noe som blir noe a là dette: --------------E.van Der Sar---------------- Ooijer----Heitinga--Mathijsen----De Jong W.Sneijder----R.van Der Vaart----Affelay D.Kuijt--------R.van Nistelrooy----Robben Dette er vis alle disse spillerne er fit da, men i mine øyne er dette den beste oppstillinga til Hollenderne Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Robben er skadet og kommer til å gå glipp av hele gruppespillet. Men van Persie er strengt tatt et bedre alternativ enn Kuyt når han er fit? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Gleder meg også stort til Nederland - Italia, tror det kan bli en dritbra kamp, tørr ikke tippe resultatet. Italia er vel favoritter, men har egentlig litt troa på Nederland i år, så vanskelig å si. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Har faktisk litt tro på Romania jeg. Hadde absolutt ikke forundra meg om de snatcha 2. plassen fra Frankrike og Nederland. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 nederland i kveld stiller nok som vanlig med en 4-3-3 formasjon, noe som blir noe a là dette: --------------E.van Der Sar---------------- Ooijer----Heitinga--Mathijsen----De Jong W.Sneijder----R.van Der Vaart----Affelay D.Kuijt--------R.van Nistelrooy----J.Vennegor of Hesselink Dette er vis alle disse spillerne er fit da, men i mine øyne er dette den beste oppstillinga til Hollenderne sånn da Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Er sjansene små for Huntelaar? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Huntelaar er midtspiss, så han er nok en joker på benken vis ikke van Nistelrooy viser seg frem Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Han er nå iallfall med i startoppstillingen til Samboe. Men dette er vel bare noe du antok selv, samboe? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Han er nå iallfall med i startoppstillingen til Samboe. Men dette er vel bare noe du antok selv, samboe? Kuyt starter nok dagens kamp for Nederlenderne, og det vil han nok gjøre frem til van Persie er i form igjen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Hehe,så skriveleifen nå. Tror ikke Kuyt får spille hver kamp,men Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Hehe,så skriveleifen nå.Tror ikke Kuyt får spille hver kamp,men Får se, tror han får endel spilletid pågrunn av få folk i angrepet i årets Nederland, de har lissom ikke en Hooijdonk eller Kluivert i topp form i bakhånd lengere, noe som gjør det lettere for Kuyt å få spilletid Men han starter neppe alle kampene eller spiller alle, han er nok en joker på høyre spiss plassen til Nederland. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Vis Kuyt netter idag(og spiller bra) så blir han nok mer eller mindre bankers. Blir spennede og følge Liverpool-gutten utover EM. Heier på Italia idag da.(Italia var favoritt til gull før skadene,nå holder jeg Tyskland som favoritt) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå