Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

EM 2008 i Østerrike/Sveits tråden

Gaston

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei.

Men nå er vel ikke Zenit like gode som de fleste toppklubbene som i England og Spania etc.

Jeg mener at han bør overbevise meg i en god klubb. Hvis han gjør det så skal jeg legge meg flat. Det var jo i EM han plutselig ble kjent eller ble en "stjerne", så han tilgode å vise meg et par kamper til på litt høyere nivå :)

Flere toppklubber har vært etter han en stund nå, også før EM.

Hvis det eneste du har sett av han er 2-3 gode EM kamper skjønner jeg ikke hvordan du kan kalle han oppskrytt.

Lenke til kommentar

Det er jeg helt enig med deg i, Raste. Men det er forskjell på å kalle en spiller for oppskrytt, og å si han er gud etter to gode kamper. Jeg må jo si jeg er overrasket over hvordan media har omtalt ham under EM.

Jeg har kun sett ham under EM (og bittegrann i UEFA-cup-semien), så jeg skal ikke uttale meg om hvor god han egentlig er.

Lenke til kommentar

Haha, nok en gang hopper Raste etter meningene til alle de andre på diskusjon.no. Woho.

Ang. Arshavin, så vant vel Zenit også Uefa-cupen(?), der Arshavin var mye med, ifølge lagkamerater, og spilte en stor rolle hele veien.

Jeg tror han kunne blitt et bra kjøp for ganske mange klubber, men ser ikke helt for meg at han vil utfordre om tittelen til verdens beste spiller i årene som kommer.

Lenke til kommentar
Haha, nok en gang hopper Raste etter meningene til alle de andre på diskusjon.no. Woho.

Hva mener du med det der? Jeg sier min mening, og det har jeg alltid gjort her. Hvis du ikke er enig, så kan du beskrive det med argumenter, og ikke komme med tåpelige utsagn.

Lenke til kommentar

Vel. Bare de siste innleggene er jo argument nok, i mine øyne. Hvor du først bastant påpeker at Arshavin er oppskrytt, så sier noen imot, og da er du litt mindre bastant. Så kommer NightKeeper og sier at det du sier er tull, som er 100% sant, så endrer du mening og sier at han ikke er oppskrytt allikevel, men at han må prestere for en stor klubb for at du skal bli overbevist, noe som vel gjelder for alle oss andre og.

Det bør da være argument nok.

Lenke til kommentar

Arsjavin er oppskrytt i media, det var egentlig det jeg mente. Formulerte meg dårlig på forrige side. VG,DB og Nettavisen har jo skrytt han opp i skyene. Greit at han er god, men han er ikke sååå god som dem skal ha det til. Han leverte to gode kamper i EM, og de var innmari gode. Media har jo fokusert nesten kun på han når dem har skrevet om Russland. Det var jo flere gode for Russland under EM.

Lenke til kommentar

Arsjavin er god han, har spilt gode kamper både i UEFA-cupen og i EM. Gleder meg til å se han i blått i PL til høsten. (OM han kommer da)

Om en skal bruke enkeltes teorier her, var vel heller ikke Ronaldo god før han kom til United da? Virker tåpelig spør du meg. Arsjavin har prestert i store kamper, spørsmålet er riktignok om han takler fysikken i PL. Det får tiden vise.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Var/er ı Tyrkıa naa, saa Tyrkıa-Tyskland. Raketter ınn ı butıkker og mye morsomt naar det ble maal. Ble lıtt nedtur da....

Lenke til kommentar
Det er jo klart Arsjavin kommer til Chelsea. Han har jo spilt bra. Og han er russisk.

Jeg leste et eller annet sted, tror det var goal.com at Abramovich sa til Scolari at han må(!) kjøpe en russisk spiller til Chelsea. Hvem andre enn Arsjavin er det hensikt å kjøpe da, som er av russisk nasjonalitet. Akinfeev er lovende, men han er keeper og Cech holder klasse... (la oss se bort ifra hans vesle tabbe i EM)

Robinho? Get A Russian!

Ser at Yuri Zhirkov også blir nevnt. Men tror det blir Arshavin.... Chel$ea har pengene og sikkert viljen til det...

Endret av SasaB
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...