D'Amico Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) Hvorfor Nilstelroy? Og Villa? Han hadde jo egentlig bare en god kamp.. Mens Arsjavin hadde 2 utrolig gode kamper. Litt uenig i keepervalget ditt, men kom ikke som et sjokk at du måtte ta me en United-spiller.. Nistelrooy spilte veldig godt i gruppespillet, og skårte faktisk når han sto 5 meter i fra mål, i motsetning til visse andre... Villa ble jo toppscorer og jeg føler han var et lite hakk bedre enn Torres. Føler Torres ble litt opphauset fordi han scorte vinnermålet i finalen, men for all del, han var veldig god, men manglet litt for å bli bedre en Villa. Hvis det hadde stemt for Torres foran mål, så er jeg sikker på at han hadde blitt toppscorer og kanskje EM's beste spiller. Arshavin forsvant helt i den siste kampen til Russland, og spilte mindre enn de andre pga at han var skadet i starten. Dessuten er han ikke noen ren spiss, som Villa og Ruud er, han er mer en offensiv midtbanespiller i en slags fri rolle. Etter min mening så var Casillias og van der Sar jevngode, føler vds hadde litt flere "matchvinnende redninger" fordi det spanske forsvaret tettet så godt igjen at Casillias sjelden fikk vist seg fram. Endret 1. juli 2008 av Aye Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Arshavin er oppskrytt! Det der er det beste en har sagt i EM tråden på lenge. Hele Russland syns jeg er oppskrytt, dem spilte to gode kamper i EM, ikke noe mer. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Russland oppskrytt?? De får velfortjent ros for måten de opptrådte på i de fleste kampene under em, og til tider viste de frem turneringens beste angrepsspill. Når i tillegg Hiddink har klart det samme med andre mindre kjente fotball nasjoner er det lett å bli mektig imponert over hva fyren får til med mannskapene sine. Hva mener dere da? At man bør hele tiden si, ja de spilte ok, men russland er et middels fotballlag uansett? Og Arshavin var en av EM beste spillere, så gjenstår det å se om fyren kan levere like solide prestasjoner om opg når han blir solgt til en av de større ligaene i europa. Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Lahm på allstar-laget folkens? Ikke enig. Er utrolig offensiv, men defensive kvaliteter mangler. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Han gjorde 2-3 gode kamper, ikke no mere. Han ble jo spilt på rompa mot Spania etc. Selv om han gjør en grei EM, og var en av de beste spillerne der, tviler jeg på at han vil gjøre det like godt for den evt klubblaget han drar til. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Han gjorde 2-3 gode kamper, ikke no mere. Han ble jo spilt på rompa mot Spania etc.Selv om han gjør en grei EM, og var en av de beste spillerne der, tviler jeg på at han vil gjøre det like godt for den evt klubblaget han drar til. Det er jo litt for tidlig å da si fyren er oppskrytt? Regner med de ferreste følger jevnlig med på russisk liga og kan si noe om fyren der. Som sagt skal det bli spennende å se når han skifter beite, og han har visstnok også en personlighet som fort kan lage endel problemer for han, så jeg forventer egentlig ikke at han skal bli en stor hit. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Arshavin er oppskrytt! Det der er det beste en har sagt i EM tråden på lenge. Hele Russland syns jeg er oppskrytt, dem spilte to gode kamper i EM, ikke noe mer. Løk. Arshavin spilte totalt tre kamper i EM, han var høyeste verdensklasse i to av de. Lenge siden jeg har sett en spiller få 10 på VG-børsen etter en kamp. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 (endret) Arshavin er oppskrytt! Det der er det beste en har sagt i EM tråden på lenge. Hele Russland syns jeg er oppskrytt, dem spilte to gode kamper i EM, ikke noe mer. Løk. Arshavin spilte totalt tre kamper i EM, han var høyeste verdensklasse i to av de. Lenge siden jeg har sett en spiller få 10 på VG-børsen etter en kamp. Nettopp. Tror ikke folk er klar over at han bare spilte 3 kamper. Han ble riktignok temmet rimelig godt av spanjolene. Men å si at han er oppskrytt blir bare tull når jeg tviler på at noen av dere følger noe særlig med på russisk fotball. Zenit krevde allerede før EM 250 mill. for spilleren noe som sier endel om hvor viktig han er for laget som vant uefa cupen (faktisk) Endret 2. juli 2008 av bruno99 Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Arshavin er oppskrytt! Det der er det beste en har sagt i EM tråden på lenge. Hele Russland syns jeg er oppskrytt, dem spilte to gode kamper i EM, ikke noe mer. Løk. Arshavin spilte totalt tre kamper i EM, han var høyeste verdensklasse i to av de. Lenge siden jeg har sett en spiller få 10 på VG-børsen etter en kamp. Kan være enig i at jeg dro den litt langt med det innlegget der. Arshavin var verdensklasse i to av de kampene, men han har tilgode å vise seg mere frem i en god klubb. Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Om han hadde vært ung så hadde han vært noe å satse på, men jeg mener han er for dårlig til å være 27 år. Bare fordi han kan gjøre et par gode kamper under EM press betyr ikke at han er blant de beste i verden. Jeg holder på mitt, Arshavin er oppskrytt. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Om han hadde vært ung så hadde han vært noe å satse på, men jeg mener han er for dårlig til å være 27 år. Bare fordi han kan gjøre et par gode kamper under EM press betyr ikke at han er blant de beste i verden. Jeg holder på mitt, Arshavin er oppskrytt. Du dømmer han etter alder? Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Selvfølgerlig. Om han var 20 år med samme kvaliteter, ville prislappen på'n vært tidobblet. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Det er vel nok ikke sant. Skulle Ronaldo kostet tidoblet hvis han hadde vært 18 år? Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Han gjorde 2-3 gode kamper, ikke no mere. Han ble jo spilt på rompa mot Spania etc.Selv om han gjør en grei EM, og var en av de beste spillerne der, tviler jeg på at han vil gjøre det like godt for den evt klubblaget han drar til. Hvem, Lahm? Hva betyr den siste setningen din? Lahm er selvskreven på førsteelleveren hos Bayern i alle anledninger, enten Bayern spiller i Bundesligaen, eller UEFA Cup/CL. De to siste årene har han vært fast venstreback for Tyskland, så han har absolutt ikke noe mer han skulle ha bevist for Bayern, Tyskland eller eventuelt et annet lag som måtte være ute etter han. Dessuten blir han nok i Bayern etter en ny kontrakt som utløper i 2012, ekte Munchen-gutt som både er født og oppvokst i byen. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 "Arsjavin er oppskrytt" må nok være noe av det morsomste som er blitt levert i denne tråden. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Onyx, jeg pratet om Asjavin. Daniel89, så du følger med på russisk fotball og du ser hver kamp av Zenit? ELler bedømmer du en spiller som du kun har sett 2-3 kamper av. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 (endret) Det er akkurat det jeg gjør og har dermed som ingen andre normale mennesker muligheten til å mene noe så bastant som at han generelt sett er en oppskrytt spiller. Han leverte noen ekstremt gode kamper og fikk tilhørende skryt for de. Han var helt anonym i likhet med resten av laget sitt i semifinalen og jeg klarer i alle fall ikke finne mye positivt om Arsjavins spill i den kampen verken på noen fora eller nettsider. Derfor mener jeg å kalle Arsjavin oppskrytt er noe av det latterligste jeg har lest på lenge. Du mener Arsjavin har fått ufortjent mye skryt for hvordan han spilte i EM, eller hva er det du prøver å få frem? Kommentaren din er rett og slett veldig selvmotsigende. Endret 2. juli 2008 av @daniel89j Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Daniel89, så du følger med på russisk fotball og du ser hver kamp av Zenit? ELler bedømmer du en spiller som du kun har sett 2-3 kamper av. Gjør du? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Nei. Men nå er vel ikke Zenit like gode som de fleste toppklubbene som i England og Spania etc. Jeg mener at han bør overbevise meg i en god klubb. Hvis han gjør det så skal jeg legge meg flat. Det var jo i EM han plutselig ble kjent eller ble en "stjerne", så han tilgode å vise meg et par kamper til på litt høyere nivå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå