Goscinny Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) Spania er Spania uansett hva klubblag spillerne spiller for. Det var Spania som vant EM og ikke Liverpool, Real Madrid eller noen andre. Men jeg vil si Liverpoolspillerne bidro mest Haha! Dagens! Var vel kanskje ironi, men likevel ... Endret 1. juli 2008 av Goscinny Lenke til kommentar
hernil Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) Spennende diskusjon ... Endret 1. juli 2008 av hernil Lenke til kommentar
Essem Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Er dere snart ferdige med å si at diskusjonen ikke interesserer dere? Jeg kunne gått inn i alle trådene om webdesign og sagt at jeg ikke synes diskusjonen er spennende, men det blir ganske dumt. Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Lite spørsmål. Er det Prøve-VM neste sommer? Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Derja, nå har anglofilene på Diskusjon.no tatt overhånd om tråden. Bra gutta. --- Ja, SuKa, 2009 FIFA Confederations Cup. Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Takk, Onyx Irak, Egypt og USA skal være med. Dette kan bli interessant. Gudd at Spania skal være med da! Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Blir så forstyrra av avataren din at jeg ikke greier å forstå hva du sier. Betyr det at jeg kan si hvor mye jeg hater Liverpool og Liverpool-spillerne og Liverpool's stadion og Liverpool-manageren og Liverpool-supporterene uten at du forstår det og blir sur? Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Tror du overvurderer posisjonen din litt hvis du tror vi blir sure, Aye. :!: Men fotballdelen på Diskusjon er virkelig et fint sted. Her blir man skjelt ut om man jubler. Det er ikke lov å være glad. Det samme som noen kommenterer her nå når Spania vant EM ("ååh, ikke vær så glade da") ser vi også når klubbsesongene er i full gang. Hvis Liverpool vinner en kamp og vi er litt glade for det, så får vi beskjed om at ligaen ikke er vunnet enda. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) Tror du overvurderer posisjonen din litt hvis du tror vi blir sure, Aye. :!: Var det et ja? Endret 1. juli 2008 av Aye Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Tror du overvurderer posisjonen din litt hvis du tror vi blir sure, Aye. :!: Var det et ja? Det var vel litt mer et nei. Hvorfor skulle vi bli sure for det, når vi allerede er vant til at det stort sett er det eneste dere snakker om fra før? Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) Generalisering på middels nivå. Alle "ikke-Liverpool-supportere" er ikke like vet du Edit: Det var vel ikke akkurat høyt nivå, så jeg endrer det til middels... Endret 1. juli 2008 av Aye Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Neida, finnes sikkert noen som snakker mer om Man Utd enn Liverpool også, men her på forumet er de vel ganske fraværende. Men off-topic, I guess. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) Neida, finnes sikkert noen som snakker mer om Man Utd enn Liverpool også, men her på forumet er de vel ganske fraværende. Jeg er jo her Men off-topic, I guess. EM er jo over, da må man regne med litt off-topic. Endret 1. juli 2008 av Aye Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Blir så forstyrra av avataren din at jeg ikke greier å forstå hva du sier. Betyr det at jeg kan si hvor mye jeg hater Liverpool og Liverpool-spillerne og Liverpool's stadion og Liverpool-manageren og Liverpool-supporterene uten at du forstår det og blir sur? Det betyr at jeg har litt selvironi og bryr meg mindre om hva du mener om klubben min. Egentlig er jeg ganske fornøyd med at du tydelig vis er like interessert i Liverpool som Man Utd. Forstår deg godt Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) Nei med andre ord? Neivel, da får jeg heller skrive om hvor mye jeg elsker Manchester United og United-spillerne og United's stadion og United-manageren og United-supporterene Like mye er vel å ta litt i, men det er kjekkere å diskutere med Liverpool-supportere enn United-supportere fordi du får 2 sider av samme sak... Edit: Hva blir allstar-laget deres? Mitt blir vel noe sånt som: Vds Ramos-Marchena-Pepe-Lahm Silva-Senna-Xavi-Sneijder Villa-Ruud Off-topic jeg? Nei nå tuller du.... Endret 1. juli 2008 av Aye Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Og så setter vi strek for OT. Flere metadiskusjoner vil føre til at tråden blir stengt. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Tror du overvurderer posisjonen din litt hvis du tror vi blir sure, Aye. :!: Men fotballdelen på Diskusjon er virkelig et fint sted. Her blir man skjelt ut om man jubler. Det er ikke lov å være glad. Det samme som noen kommenterer her nå når Spania vant EM ("ååh, ikke vær så glade da") ser vi også når klubbsesongene er i full gang. Hvis Liverpool vinner en kamp og vi er litt glade for det, så får vi beskjed om at ligaen ikke er vunnet enda. Ja, har blitt mindre av det etter at "mafiabossen" Fakey forsvant, de mangler en opprørsleder som hakker på oss hver gang vi jubler Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Edit: Hva blir allstar-laget deres? Mitt blir vel noe sånt som: Vds Ramos-Marchena-Pepe-Lahm Silva-Senna-Xavi-Sneijder Villa-Ruud Allstar etter prestasjoner i dette EM? Hvorfor Nilstelroy? Og Villa? Han hadde jo egentlig bare en god kamp.. Mens Arsjavin hadde 2 utrolig gode kamper. Litt uenig i keepervalget ditt, men kom ikke som et sjokk at du måtte ta me en United-spiller.. Min: Casillas Ramos-Marchena-Pepe-Lahm Silva-Senna-Xavi-Sneijder Arsjavin-Torres Ja, måtte ta med en LFC'er. Men syntes også Podolski var god i EM. I de fleste kampene i alle fall.. Vanskelig å velge ut noen, men slik ble det Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) De eneste spillerne jeg kommer til å huske om 10 år fra dette EM er Xavi og Arsjavin, det var ikke noe "Zidane/Maradona/Pelé-nivå" over noen av mesterskapets spillere, selv om både Nederland, Russland og Spania hadde underholdende angrepskamper. Endret 1. juli 2008 av Saftis Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Jeg kommer heller ikke til å huske en dritt fra dette VM, men fra EM derimot Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå