Aleks Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Kanskje ikke rette tråden å spørre i, men nå som Scolaris(vet ikke hvordan det skrives helt(treneren til Portugal)) skal trene Chealsea, får Portugal en ny trener da? Nei, Portugal må klare seg utan trenar. Hæ? Så Portugal får ny trener? Selfølgelig får dem en ny trener, spørsmålet er vel hvem? Alle lag får jo en trener. Det må være det dummeste spørsmålet jeg har sett i denne tråden, mener ikke å være frekk elns Det har vel hendt at en trener er både klubb og landslagstrener (?), kanskje derfor han lurte Var det jeg mente ja, og litt indirekte om hvem som skal trene dem, men det er tydeligvis ikke bestemt.. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Sterkt at Ramos bar en t-skjorte med hyllest til Antonia Puerta også. Fint å se at han ikke glemmes. Lenke til kommentar
Higuain Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 (endret) Jeg håper på Ramos! Bare digger den spilleren. Hehe... Good luck. Ramos til Liverpool hadde vært en overgangssensasjon av de sjedne. Flott å se at han bar T-skjorta ja. Han har hatt på seg den ved en del anledninger i år. De var gode venner i Sevilla og dette var en fin markering. Herlig at Ramos kronet EM med en god kamp også, etter en litt trøblete start har han vist seg fra en meget god side og i sluttspillet har han vært enorm. I likhet med deg digger jeg spilleren Endret 30. juni 2008 av Higuain Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Jeg håper på Silva, Villa, Ramos og Iniesta jeg. + at vi beholder Alonso. :!: Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Da kan vi like gjerne ta med Carlos Marchena og Capdevilla med det samme Lenke til kommentar
Bister Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 jaja, dere kan jo drømme om å bytte ut hele laget med spanske landslag spillere Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 (endret) Nei, ikke hele! Vi hadde jo beholdt Carra og Gerrard. Endret 30. juni 2008 av SuKa Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Vi hadde jo selvsagt beholdt alle, så stallen hadde blitt bred og fin.. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Nei, ikke hele! Vi hadde jo beholdt Carra og Gerrard. Eventuelt beholdt Torres, Alonso, Reina og Arbeola... Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 ----------------Reina------------------- - Ramos - Carra - Agger - Insua - -------------Mascherano--------------- ------ Silva - Gerrard - Babel -------- ------------Villa - Torres--------------- Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Slutt og fantaser. Ramos blir i klubben han liker. VG Lehman er latterlig. Tyskland har hatt dommerne med seg som bare det gjennom mesterskapet, og han kunne fort fått rødt kort for å ta ballen med henda utenfor 16 meteren i går, noe dommeren ikke så. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 (endret) Lehmann er og blir noe for seg selv. :!: Uansett fortjent seier til Spania, Tyskland var aldri i nærheten. Det var jo til en hvis grad takket være dommeren at Tyskland gikk videre til finalen etter å ha slått Portugal i semien hvor tredjemålet deres skulle vært annulert. Tror også Spania - Portugal kunne blitt en mye mer underholdende finale. Endret 30. juni 2008 av Kiruk Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Jeg skjønner ikke hvorfor så mange mener at Ramos gjorde et sterkt mesterskap. Han gjorde mange feil, ble til tider parkert på fart og var ikke alltid like habil fremover. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Jeg er faktisk enig. Ramos er god, men han gjør sine blundere og er til tider direkte svak defensivt. Veldig god offensivt dog. For eksempel i går når han serverte Klose ballen på sølvfat og han kom nesten helt alene med Casillas, det er bare flaks for Spania at Klose ikke fikk kontroll nok der til å putte. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Jeg syntes at Ramos var den beste sidebacken i EM. Fantastisk offensivt og ganske god defensivt. Stengte jo helt for venstresiden til Russland. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Jeg syntes at Ramos var den beste sidebacken i EM. Fantastisk offensivt og ganske god defensivt. Stengte jo helt for venstresiden til Russland. Enig, syntes ahn gjorde et fantastisk mesterskap jeg da. Mot Italia var han sjef, mot Russland var han sjef i finalen var han også veldig god, spesielt offensivt Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Grosso/Zambrotta her. Spesielt Grosso. Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Nei, ikke hele! Vi hadde jo beholdt Carra og Gerrard. Eventuelt beholdt Torres, Alonso, Reina og Arbeola... Selvfølgelig. Jeg snakket om hvilke spillere vi skulle beholde som ikke er spanske. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå