Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

EM 2008 i Østerrike/Sveits tråden

Gaston

Anbefalte innlegg

Kanskje ikke rette tråden å spørre i, men nå som Scolaris(vet ikke hvordan det skrives helt(treneren til Portugal)) skal trene Chealsea, får Portugal en ny trener da?

Nei, Portugal må klare seg utan trenar. :)

Hæ? Så Portugal får ny trener?

Selfølgelig får dem en ny trener, spørsmålet er vel hvem?

Alle lag får jo en trener.

Det må være det dummeste spørsmålet jeg har sett i denne tråden, mener ikke å være frekk elns :)

Det har vel hendt at en trener er både klubb og landslagstrener (?), kanskje derfor han lurte

Var det jeg mente ja, og litt indirekte om hvem som skal trene dem, men det er tydeligvis ikke bestemt..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg håper på Ramos! Bare digger den spilleren.

Hehe... Good luck. Ramos til Liverpool hadde vært en overgangssensasjon av de sjedne.

Flott å se at han bar T-skjorta ja. Han har hatt på seg den ved en del anledninger i år. De var gode venner i Sevilla og dette var en fin markering. Herlig at Ramos kronet EM med en god kamp også, etter en litt trøblete start har han vist seg fra en meget god side og i sluttspillet har han vært enorm.

I likhet med deg digger jeg spilleren ;)

Endret av Higuain
Lenke til kommentar

Lehmann er og blir noe for seg selv. :!: Uansett fortjent seier til Spania, Tyskland var aldri i nærheten. Det var jo til en hvis grad takket være dommeren at Tyskland gikk videre til finalen etter å ha slått Portugal i semien hvor tredjemålet deres skulle vært annulert. Tror også Spania - Portugal kunne blitt en mye mer underholdende finale.

Endret av Kiruk
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg skjønner ikke hvorfor så mange mener at Ramos gjorde et sterkt mesterskap. Han gjorde mange feil, ble til tider parkert på fart og var ikke alltid like habil fremover.

Lenke til kommentar

Jeg er faktisk enig. Ramos er god, men han gjør sine blundere og er til tider direkte svak defensivt. Veldig god offensivt dog. For eksempel i går når han serverte Klose ballen på sølvfat og han kom nesten helt alene med Casillas, det er bare flaks for Spania at Klose ikke fikk kontroll nok der til å putte.

Lenke til kommentar
Jeg syntes at Ramos var den beste sidebacken i EM. Fantastisk offensivt og ganske god defensivt. Stengte jo helt for venstresiden til Russland.

Enig, syntes ahn gjorde et fantastisk mesterskap jeg da. Mot Italia var han sjef, mot Russland var han sjef i finalen var han også veldig god, spesielt offensivt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...