Gå til innhold

EM 2008 i Østerrike/Sveits tråden

Gaston

Anbefalte innlegg

Og så kunne Norge ha invistert i skikkelige stadioner. Med tilskuerkapasitet på mellom 25 og 40 000. Jeg er positiv til EM i Norge og Sverige/Danmark. Noe må vi bruke olje-penga på, ettersom politikerne nekter å bruke det på veier og kollektivtilbud...

Edit:

Nei, Portugal må klare seg utan trenar. :)

Haha, så eid :p

Men problemet er at ingen av stadionene hadde hatt sjangs til å bli fyllt etter EM. 7-8000 på stadioner med plass til 40-50 000 er ganske tomt :p

Endret av Sveer'n
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det var en fortjent seier. Kunne fort blitt rødt kort på Silva i dag, men kan ikke si att jeg synes det var noe. De var nesten like gode. Hadde ikke tysker'n løpt bort og tatt hodet intill Silva hadde det vel ikke skjedd noe. Hadde Silva truffet han så skulle det vært rødt. Var deilig att Ballack ikke klarte noe i dag eller. Synes ikke han har vært noe god i EM og er en oppskrytt klyse. Bra mål av Torres i dag, han fortjente ett mål i dag (Se en United supporter skriver det!!!) hehe. Men jeg synes det er veldig rart att Semb fjernet Villa fra Em's lag og satt inn Torres. Synes Villa har vært bedre. Torres og Güiza har vel vært ca like gode.

Komentatoren til Semb i dag var tragisk. Fabregas er god, men Xavi er bedre enda. Xavi har litt mer rutine og en fantastisk pasnings fot. Synes Senna har vært en av di beste for Spania mellom hele Em. Utrolig sikker og gjør få feil, synd han ikke fikk ett mål i dag. Liker også å se på Puyol. Han ofrer alt for det laget han spiller på og virker ikke så veldig klysete. Veldig Fair spiller.

Mye diskusjon om klubblag og landslag som jeg bare synes er tull. Skjønner att mange Liverpool supportere holder med Spania, men skjønner ikke hvorfor det. Pga Torres og Alonso? Var vel bare de som spiilte litt fra pool. Jeg holder i alle fall ikke med noe landslag pga ett par spillere. Liker 2 landslag jeg og det er Brazil og Nederland og Norge da hvis de kan regnes. hehe. Har aldri vært vidre begeistret for England engang. Selv om de har noen spillere jeg synes er utrolig gode. Jeg lo faktisk når de ikke kom med til EM.

Jaja da har jeg skrivet nok synes jeg. Det har vært ett utrolig bra EM. Da er det bare og glede seg til August når det starter med bra fotball igjen.

Lenke til kommentar
Hadde blitt veldig stusselig etter EM da. Noen steder blir jo ikke tribunene fulle. Bare tenk visst tribunene var enda større. Stusselig. Kan jo evt. rive ned igjen etter EM da. God idè.

Bygge om til sykehjem? :ph34r:

Vi kan jo ikke bygge de store stadionene på steder som Hamar og Molde. Men Trondheim, Stavanger, Bergen og Oslo.. På Lerkendal er det jo rundt 20 000 på hver seriekamp. Og fotball blir bare større og større, også i Norge. Så jeg er positiv :)

Lenke til kommentar

Grunnen til at Liverpoolsupportere holder med Spania er at vi er så glad i spillerne og Benitez. Liverpool har mange spanske spillere og i alle fall føler jeg, som Liverpoolsupporter, at det føles helt feil å holde med noe annet lag.

Hadde det blitt EM i Norge/Sverige/Danmark hadde de sikkert bare utvidet Brann Stadion, Lerkendal og Ullevål

Endret av SuKa
Lenke til kommentar
Og så kunne Norge ha invistert i skikkelige stadioner. Med tilskuerkapasitet på mellom 25 og 40 000. Jeg er positiv til EM i Norge og Sverige/Danmark. Noe må vi bruke olje-penga på, ettersom politikerne nekter å bruke det på veier og kollektivtilbud...

Edit:

Haha, så eid :p

Men problemet er at ingen av stadionene hadde hatt sjangs til å bli fyllt etter EM. 7-8000 på stadioner med plass til 40-50 000 er ganske tomt :p

Det er stort sett snakk om midlertidige tribuner de fleste steder. En ny 50.000 stadion i groruddalen er allerede planlagt, tror det ville funket fett. Danmark/Sverige/Norge kan vi bare glemme, kommer ikke til å gå igjenom, prøvd det en gang tidligere da Sveits g Østerrike fikk tildelt EM. Med mindre det skulle bli 24 lag i steden for 16 da..

Lenke til kommentar
Kanskje ikke rette tråden å spørre i, men nå som Scolaris(vet ikke hvordan det skrives helt(treneren til Portugal)) skal trene Chealsea, får Portugal en ny trener da?

Hæ? Så Portugal får ny trener?

Selfølgelig får dem en ny trener, spørsmålet er vel hvem?

Alle lag får jo en trener.

Det må være det dummeste spørsmålet jeg har sett i denne tråden, mener ikke å være frekk elns :)

Lenke til kommentar
Kanskje ikke rette tråden å spørre i, men nå som Scolaris(vet ikke hvordan det skrives helt(treneren til Portugal)) skal trene Chealsea, får Portugal en ny trener da?

Hæ? Så Portugal får ny trener?

Selfølgelig får dem en ny trener, spørsmålet er vel hvem?

Alle lag får jo en trener.

Det må være det dummeste spørsmålet jeg har sett i denne tråden, mener ikke å være frekk elns :)

Det har vel hendt at en trener er både klubb og landslagstrener (?), kanskje derfor han lurte

Lenke til kommentar
Håper bare han skal spille. Er jo mest sansynlig, men for godt til å være sant.

Om Torres kommer til å spille? Så klart kommer han til å spille, det er det ingen tvil om og det trenger du ikke tenke på engang. Greit nok at Torres har spilt konstant i et år nå og skal ha seg en liten ferie nå, men han vil jo så klart likevel spilles litt i form i løpet av pre-season slik at han er 100% klar til ligastart og Champions League-kvalifisering. I de tidlige pre-season-kampene vil han og mange av de andre ikke spille, men Oslo-kampen er den neste siste i hele pre-season og da spiller alle som er tiltenkt viktige roller til ligastarten for å få dem i form. Det vil jo selvsagt byttes en del slik det gjøres i treningskamper, men med mindre noe uforutsett skjer kan jeg garantere deg at Reina, Gerrard, Carragher, Torres, Agger, Alonso/Barry (den som er i klubben), osv. spiller. Men spillere som Mascherano, Lucas og Babel vil sannsynligvis ikke være med da siden det ser ut til at de skal spille i OL for sine respektive land.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Jeg er Liverpool-supporter og jeg heiet med Tyskland...

Kanskje noen Pool-supportere heieit med Spania pga *våreÆ spillere. Men ikke alle ;)

Liverpool hadde tross alt 4 spanjoler med i troppen da ;)

Em i Norge hadde vært pent,og bortimot eneste sjanse for Norge under Hareide å komme oss til et mesterskap.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...