Solidarity Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 (endret) Mitt første innlegg her..... Anyways, EM er noe jeg har gledet meg til lenge. Fikk dessverre ikke sett kampene igår, så håper å ta det igjen idag. Når det gjelder TV2 Sport Sumo har ikke jeg det, er ingen fan av norsk eller spansk fotball. Ser bare noen kamper i norsk fotball.... Canal+ passer meg best, selv om det er rådyrt. Hadde nok skaffet meg TV2 sumo óg, hvis det ike hadde hvert for det enorme beløp det er i året - for én tv-kanal. Lomeboka rekker ikke så langt.... Heier forresten på Nederland i årets EM. Endret 8. juni 2008 av Solidarity Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Hei og velkommen! Jeg heier litt på Nederland i år jeg og, men Portgual har alltid vært det store for meg.. Spania er nok min største favoritt i år, pga Torres. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Heier du på enkeltspillere? Jeg heier på Portugal Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Grunnen til at jeg heier litt mindre på Portugal i år, er nok Ronaldo.. Men, du kan da ikke si at Portugal blir litt mer for deg, pga Ronaldo? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Håper det verste for Portugal. Basert på gårsdagens akt. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 (endret) Du trenger ikke å ta for ett helt år, det er ikke bare en, men fem TV-kanaler, og mye annet. Og passer man på å bestille i kampanje-perioder sparer man en hel del. Edit: Er ikke lenge til det skal spilles kamper igjen, så poster like så godt sendeskjema for i dag en gang til: Endret 8. juni 2008 av Haakon* Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 (endret) Grunnen til at jeg heier litt mindre på Portugal i år, er nok Ronaldo.. Men, du kan da ikke si at Portugal blir litt mer for deg, pga Ronaldo? Nei... Endret 8. juni 2008 av Aye Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Jeg gidder ikke heie på Portugal siden det blir nesten litt for mye for meg at Simao starter før Quaresma OG Nani, det irriterte meg. Hvorfor spilte ikke Quaresma? Jeg hater Simao, har nesten hat for ham uten så mye grunn. Lenke til kommentar
Solidarity Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 (endret) Du trenger ikke å ta for ett helt år, det er ikke bare en men fem FV-kanaler, og mye annet. Og passer man på å bestille i kampanje-perioder sparer man en hel del. Det med at de har fem kanaler er vel bare for å få vist alt av tippeliga kamper. Etter det jeg har hørt sendes det ikke noe annet enn repriser, og "venting" på de kanalene. Mens, TV2 Sport er kanalen som sender programmene. Heier du på enkeltspillere? Vet ikke om det var ment som ironi eller ikke....Men, han er Liverpool fan, og da blir det naturlig for han å heie på Spania. Du holder med Portugal fordi Ronaldo er der. Regner med at du ikke holdt med Portugal før Ronaldo ble stjerne i Manchester United. Det er alltid slikt at du holder med lag i EM som har spiller som spiller på ditt favoritt lag. Endret 8. juni 2008 av Solidarity Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 (endret) Jeg heier bare på Utd i klubb og elsker de overalt. Men nå heier jeg på Kroatia, ikke Portugal EDIT: Og ingen fra Utd spiller i Kroatia Endret 8. juni 2008 av tc47 Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Noen som har link til kamp-programmet gjennom EM? Tenker ikke på når kampene går på TV2 osv, men bare et offisielt program med dato/tid når kampene spilles? Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Vel, her er kampene og datoene delt inn etter grupper: Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Heier du på enkeltspillere? Vet ikke om det var ment som ironi eller ikke....Men, han er Liverpool fan, og da blir det naturlig for han å heie på Spania. Du holder med Portugal fordi Ronaldo er der. Regner med at du ikke holdt med Portugal før Ronaldo ble stjerne i Manchester United. Det er alltid slikt at du holder med lag i EM som har spiller som spiller på ditt favoritt lag. Det var egentlig ment som ironi, ja. Jeg holdt med Portugal under EM 04, selv om Ronaldo ikke var stjerne i United og England hadde flere United-spillere. Nå skal det sies at jeg ikke var super-supporter av United under EM 04, da jeg var ganske ung og ikke fulgte så mye med på fotball. Jeg husker ikke så godt fra andre mesterskap, så jeg vet ikke om jeg holdt men noen lenger tilbake i tid. Da f. eks. VM 02 ble spilt var jeg 9 år og kan såvidt huske finalen mellom Frankrike og Brasil (?), men jeg husker ikke stillingen eller hvem som vant, bare for å ta et eksempel. For å være litt seriøs angående hvilket lag jeg heier på under mesterskap, så skal jeg innrømme at jeg hadde holdt med England i tillegg til Portugal hvis de hadde kvalifisert seg. Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Da f. eks. VM 02 ble spilt var jeg 9 år og kan såvidt huske finalen mellom Frankrike og Brasil (?), men jeg husker ikke stillingen eller hvem som vant, bare for å ta et eksempel. Det var Tyskland og Brasil. Scolaris Brasil vant 2-0 etter to sene scoringer av Il Fenomeno. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 (endret) Heier du på enkeltspillere? Jeg heier på Portugal Jeg heier på enkelt spillere og det har jeg gjort i nesten alle landskampene i lang tid nå. Manchester United sine spillere. og ja, det inkluderer norge Endret 8. juni 2008 av Limbeck Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Jeg gidder ikke heie på Portugal siden det blir nesten litt for mye for meg at Simao starter før Quaresma OG Nani, det irriterte meg. Hvorfor spilte ikke Quaresma? Jeg hater Simao, har nesten hat for ham uten så mye grunn. Lurer litt på dette også, hvorfor spilte ikke Quaresma, og hvorfor kom han ikke inn i stedet for Nani? Nani sugde da han kom inn, ødela nesten seiern for laget sitt da han ikke klarte å dekke han fyren på cornern Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Da f. eks. VM 02 ble spilt var jeg 9 år og kan såvidt huske finalen mellom Frankrike og Brasil (?), men jeg husker ikke stillingen eller hvem som vant, bare for å ta et eksempel. Det var Tyskland og Brasil. Scolaris Brasil vant 2-0 etter to sene scoringer av Il Fenomeno. Det var nesten riktig.. Jeg heier på enkelt spillere og det har jeg gjort i nesten alle landskampene i lang tid nå. Manchester United sine spillere. og ja, det inkluderer norge Jeg og heier på United-spillere i mesterskap. Når det gjelder Norge er det patroismen som råder. Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Jeg heier på Tyskland, Nderland og Frankrike :!: Men jeg tror at Spania vinner Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Dette blir kanon. Kroatia har et jævla bra lag, helt klart en outsider til å vinne EM. Modric og Kranjar er en sinnsyk spennende duo på midten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå