Gå til innhold

EM 2008 i Østerrike/Sveits tråden

Gaston

Anbefalte innlegg

Tror nok begge lags supportere ville holdt med england hvis de hadde vært med, mesteparten iallefall. Ser ikke helt problemet at vi da holder med spania som har vår stjernespiss. Grunnen til at jeg, og sikkert de fleste, er at det skaper ekstra spenning i EM.

Og det blir iallefall litt feil å plage liverpools supportere når de fleste united supportere holder(holdt) med portugal.

OK, Jeg sa ikke det der pga scouserenes Spania engasjemang. Det jeg mente var mye styggere.....

Det virker virkelig ikke som at du prøver å få fram at du mente noe veldig stygt om meg nei.. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men den kommentaren tok rett og slett kaka. Xavi har slått verdensklasse-pasninger i mange år, og nå blir han målt i Fabregas-målestokk av fjotten Semb? Rett og slett hjernedødt av Semb å si noe slikt...

Et resultat av å bli overeksponert av engelsk fotball på norsk tv, kan det virke som.

Løken Allsaker presterte å uttale navnet til Rosetti (Rosetto faktisk, jadda) feil, Kuranyi feil, og mente at Portugal var den største trusselen for at Tyskland kunne ryke ut etter gruppespillet. Hva med Tyrkia tidligere i uka? Det kunne fort ha blitt Spania - Tyrkia i finalen. Tyskland hadde også problemer med Kroatia, og en svak resultatmessig kamp mot Østerrike selvom Tyskland spilte delvis godt.

Kommentaren til Semb tok kaka, ja.

Endret av Onyx
Lenke til kommentar
Litt moro at dem spilte theme sangen til Pirates of the Carabbean da de løfta pokalen^^ med mindre Potc har tatt den fra et annet sted da^^

For å være ærlig var jeg mer klar for "We are the Champions" eller noe i den duren :)

Lenke til kommentar
Nokon som veit kven det var bilete av på t-skjorta til Sergio Ramos? Og kvifor?

Eg fann det forresten ut. Det var Antonio Puerta, Sevilla-spelaren som døydde etter hjertestopp.

"Spain reached the Euro 2008 final during which Spain defeated Germany, keeping their 1-0 lead for the whole match. Ramos wore a t-shirt with a picture of Antonio Puerta on the front and the number 16 on the back, in memory of his former team-mate who died in August 2007."

Fann det der på wikipedia...

Endret av mummi-pappa
Lenke til kommentar
Litt moro at dem spilte theme sangen til Pirates of the Carabbean da de løfta pokalen^^ med mindre Potc har tatt den fra et annet sted da^^

Enig :D Elsker den sangen. :p

Fortjent seier i dag. Spania har vært best i alle kampene de har spilt. Selv om jeg ikke har noe i mot Tyskland, så spilte de svakt i dag, og da var det supert at Spania vant.

Lenke til kommentar
Kanskje ikke rette tråden å spørre i, men nå som Scolaris(vet ikke hvordan det skrives helt(treneren til Portugal)) skal trene Chealsea, får Portugal en ny trener da?

Nei, Portugal må klare seg utan trenar. :)

Hæ? Så Portugal får ny trener?

Lenke til kommentar

Og så kunne Norge ha invistert i skikkelige stadioner. Med tilskuerkapasitet på mellom 25 og 40 000. Jeg er positiv til EM i Norge og Sverige/Danmark. Noe må vi bruke olje-penga på, ettersom politikerne nekter å bruke det på veier og kollektivtilbud...

Edit:

Nei, Portugal må klare seg utan trenar. :)

Haha, så eid :p

Endret av sagberg
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...