Limbeck Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Driter nå¨i skallingen jeg. De var like gode. Ja jeg heier på Spania! VIVA ESPAÑA! Typisk scouser Sorry måtte bare De holder med Torres, vettu. Lurer på om jeg skal begynne å holde med Portugal. Var ikke det jeg mente. Holder med Portugal jeg. Men nok om det. Var ikke serlig pent sagt av meg Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Du kommer jo med den ene sure kommentaren etter den andre rettet mot Spania, Liverpool, Torres og Liverpool/Spania-supportere. For eksempel hvordan du avslutter det innlegget. Da tolker jeg deg som noget bitter. Om jeg har rett vet jo bare du. Sier bare hvordan jeg oppfatter postene dine. Men så klart er det mange Liverpool-supportere som heier på Spania ettersom de har fire av våre spillere i troppen. Det er egentlig bare naturlig. Jeg har holdt med Spania og England, etter Norge så klart, så lenge jeg kan huske og lenge siden Spania ble til mini-Liverpool, men det er ikke akkurat en demper på at halve Liverpool er med i troppen. Og det er bare naturlig at det er mange Liverpool-supportere som da også holder med Spania, vi vil jo våre spillere det beste. Akkurat som to tredjedeler av Man Utd-tråden deres ble portugisiske når de spilte. Fantastiske bilder når Casillas løfter trofeet. Viva España! Lenke til kommentar
GLN Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Nightkeeper er en smule missunlelig? Har jo raka ned på alle som har heiet på Torres og Spania(l'pool supportere). Noe var sikkert ironi å litt erting, men uansett. Et Spania som fortjente å vinne idag, de kontrollerte spillet til tider, selv om Tyskland og var sterke. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Seieren var fortjent. Enkelt og greitt. Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Virkelig en seier, ikke bare for Spania, men for angrepsvillig og underholdende "sambafotball". Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Akkurat som to tredjedeler av Man Utd-tråden deres ble portugisiske når de spilte. Engelske, hvis England hadde vært med, noe jeg ser på som positivt... Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 (endret) Virkelig en seier, ikke bare for Spania, men for angrepsvillig og underholdende "flamencofotball". Sånn! Edit: Regnet med at noen andre skrev i mellomtiden, så sorry for dobbelpost. Endret 29. juni 2008 av Aye Lenke til kommentar
Niram Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 (endret) http://www.marca.com/ Morsomt å se selv om man ikke kan språket Anbefaler alle å klikke på den lange linken under bildet, da får man høre mildt sagt engasjerte spanske kommentatorer Endret 29. juni 2008 av braxboy Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Akkurat som to tredjedeler av Man Utd-tråden deres ble portugisiske når de spilte. Engelske, hvis England hadde vært med, noe jeg ser på som positivt... Nå holder jo nesten alle som heier så intenst på et engelsk lag som vi gjør med England da, så det er ikke noen Man Utd-greie. Det er naturlig siden vi elsker engelsk fotball, å dermed også heie på England. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Tror nok begge lags supportere ville holdt med england hvis de hadde vært med, mesteparten iallefall. Ser ikke helt problemet at vi da holder med spania som har vår stjernespiss. Grunnen til at jeg, og sikkert de fleste, er at det skaper ekstra spenning i EM. Og det blir iallefall litt feil å plage liverpools supportere når de fleste united supportere holder(holdt) med portugal. Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Virkelig en seier, ikke bare for Spania, men for angrepsvillig og underholdende "flamencofotball". Sånn! Edit: Regnet med at noen andre skrev i mellomtiden, så sorry for dobbelpost. Hehe, takk. Fant ikke ordet. Så da skrev jeg sambafotball. Senna spillte sambafotball da Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Fortjent seier. David Silva skulle hatt rødt kort. Soleklart. De var slett ikke like gode, nei, det var ingen solid nedskalling, men forsøket tilsier uansett rødt kort. Grov feil av Rosetti & co. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 David Silva skulle, etter regelboken, hatt rødt kort. Pff ... Tyskeren (Podolski?) hadde sikkert ikke pusset tennene. En velfortjent seier til Spania, Tyskland nådde rett og slett ikke opp. Det var deilig å se at det beste laget vant, det ga meg meg tilbake håpet på at god fotball ikke er tapt (minnes Hellas for fire år siden og Italia for to ...). Gratulerer Spania! (Det skal sies at jeg hverken er Spania eller Liverpool -supporter) Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 (endret) Akkurat som to tredjedeler av Man Utd-tråden deres ble portugisiske når de spilte. Engelske, hvis England hadde vært med, noe jeg ser på som positivt... Nå holder jo nesten alle som heier så intenst på et engelsk lag som vi gjør med England da, så det er ikke noen Man Utd-greie. Det er naturlig siden vi elsker engelsk fotball, å dermed også heie på England. Men hvis du tenker på samme måte som at dere heier på Spania, så er det naturlig at United-supportere heier på England Men nok om det. Skal innrømme at jeg heiet på Spania jeg også. Takler ikke Ballack og Lehmann... Endret 29. juni 2008 av Aye Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Tror nok begge lags supportere ville holdt med england hvis de hadde vært med, mesteparten iallefall. Ser ikke helt problemet at vi da holder med spania som har vår stjernespiss. Grunnen til at jeg, og sikkert de fleste, er at det skaper ekstra spenning i EM. Og det blir iallefall litt feil å plage liverpools supportere når de fleste united supportere holder(holdt) med portugal. OK, Jeg sa ikke det der pga scouserenes Spania engasjemang. Det jeg mente var mye styggere..... Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Gratulerer Spania Deilig at det beste laget vant, Tyskland var heldige at det ikke ble 2-0, selv etter å score fortsatte Spania å presse dem, og slik setter jeg virkelig pris på, noe helt annet enn EM for fire år siden. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Du har iallefall stor tro på at alt er rettet mot deg Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Men hvis du tenker på samme måte som at dere heier på Spania, så er det naturlig at United-supportere heier på England Jeg ser hvor du vil hen, men den funker bedre på en Arsenal-supporter enn på meg. Vi har jo våre engelske landslagsspillere vi også, selv om det ikke er meg imot å ha flere, deriblant har vi den beste. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 (endret) *tenke, tenke* Her dere egentlig noen engelske landslagspillere? Åjo, Gerrard, beste er vel å ta litt i... Edit: Crouch er vel engelsk også, jeg regner med det ikke var han du tenkte på? Endret 29. juni 2008 av Aye Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 (endret) Vi har den nest best og. Crouch Må ikke forandre på innlegget ditt når jeg lager ett da :o Endret 29. juni 2008 av Snesopp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå