Gå til innhold

EM 2008 i Østerrike/Sveits tråden

Gaston

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Om han treffer eller ikke er uintresangt. Gary Neville, Nani og Ronaldo har blitt utvist for akurat det samme. Skalling slås veldig hardt ned på.

Kaller du virkelig det for skalling? De var jaggu like gode uansett.

Indeed. Men, er litt opp til dommeren. Kan være så ærlig å innrømme at hvis det hadde vært Ballack, og ikke Silva adde jeg kanskje hatt et annet syn på det.

Lenke til kommentar
Semb: "Det var Fabregas-klasse på sentringa fra Xavi til Torres før 1-0 målet."

Det var fryktelig til skryting av Fabregas da...

La merke til den kommentaren jeg og.

Kunnskapsløse idiot av en kommentator, lurer på om han i det hele tatt vet hvem Xavi er.

Det som er et av problemene med Semb er at han alltid finner en favorittspiller i hver eneste kamp. Robben, Ballack, Fabregas for å nevne noen.

Ja. Semb finner seg en favoritt og skryter av han hele kampen ut. Som f.eks når Argentina spillte mot Norge. Bare Messi var i ballen ble det voldsom skriking fra studio om hvor fantastisk denne unggutten er.

Lenke til kommentar
De holder med Torres, vettu.

Lurer på om jeg skal begynne å holde med Portugal.

Oh teh bitterness.

Aaaaaaaand ...

HIS ARMBAND PROVED HE WAS A RED, TORRES TORRES

YOU'LL NEVER WALK ALONE IT SAID, TORRES TORRES

WE BOUGHT THE LAD FROM SUNNY SPAIN

HE GETS THE BALL HE SCORES AGAIN

FERNANDO TORRES, LIVERPOOL'S NUMBER NINE

... NANANA NANANA NANA NANA!

:D

Lenke til kommentar

Men den kommentaren tok rett og slett kaka. Xavi har slått verdensklasse-pasninger i mange år, og nå blir han målt i Fabregas-målestokk av fjotten Semb? Rett og slett hjernedødt av Semb å si noe slikt...

Et resultat av å bli overeksponert av engelsk fotball på norsk tv, kan det virke som.

Lenke til kommentar
Driter nå¨i skallingen jeg. De var like gode. Ja jeg heier på Spania! VIVA ESPAÑA! :D

Typisk scouser :)

Sorry måtte bare

Torres, Reina og Alonso + at Spania spiller fantastisk underholdende fotball. Er ikke det grunn nok til å heie på Spania så vet ikke jeg. Og du kan klage så mye du vil på dommeravgjørelsene. Spania var KLART best og rundspillte Tyskland. Tyskland skal bare være glade de ikke tapte mer.

Jadda :D

Endret av SuKa
Lenke til kommentar
Men den kommentaren tok rett og slett kaka. Xavi har slått verdensklasse-pasninger i mange år, og nå blir han målt i Fabregas-målestokk av fjotten Semb? Rett og slett hjernedødt av Semb å si noe slikt...

Et resultat av å bli overeksponert av engelsk fotball på norsk tv, kan det virke som.

Enig i at det var en ganske idiotisk kommentar, men syntes ellers Semb er en grei kommentator

Endret av bruno99
Lenke til kommentar

Oh teh bitterness.

Aaaaaaaand ...

:D

Bitter? Hvor kom det fra? Jeg kunne ikke gitt mer faen om hvem som vant idag, er store rasshøll på begge lagene, jeg var nøytral.

Må dog sies at det må ha vært en befrielse for Torres å spille med kvalitetsspillere kontra det greiene han spiller sammen med på Merseyside :)

Lenke til kommentar
Bitter? Hvor kom det fra? Jeg kunne ikke gitt mer faen om hvem som vant idag, er store rasshøll på begge lagene, jeg var nøytral.

Må dog sies at det må ha vært en befrielse for Torres å spille med kvalitetsspillere kontra det greiene han spiller sammen med på Merseyside :)

Så utrolig saklig. Haha!

Lenke til kommentar
Driter nå¨i skallingen jeg. De var like gode. Ja jeg heier på Spania! VIVA ESPAÑA! :D

Typisk scouser :)

Sorry måtte bare

Torres, Reina og Alonso + at Spania spiller fantastisk underholdende fotball. Er ikke det grunn nok til å heie på Spania så vet ikke jeg. Og du kan klage så mye du vil på dommeravgjørelsene. Spania var KLART best og rundspillte Tyskland. Tyskland skal bare være glade de ikke tapte mer.

Arbeloa ;)

Lenke til kommentar

Så utrolig saklig. Haha!

Du la merke til den smileyen, ikke sant?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...