Stor Oddnoga Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Herlig kamp. Dette går Spanias vei. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 (endret) Semb: "Det var Fabregas-klasse på sentringa fra Xavi til Torres før 1-0 målet." Det var fryktelig til skryting av Fabregas da... Endret 29. juni 2008 av Aye Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Semb: "Det var Fabregas-klasse på sentringa fra Xavi til Torres før 1-0 målet."Det var fryktelig til skryting av Fabregas da... La merke til den kommentaren jeg og. Kunnskapsløse idiot av en kommentator, lurer på om han i det hele tatt vet hvem Xavi er. David Silva skulle, etter regelboken, hatt rødt kort. Og Tyskland snytt for straffespark på hands i første omgang. Lenke til kommentar
_M@ts_ Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Jeg er fortsatt bitter etter at de okuperte landet vårt i WW2, så jeg heier på Spania, men skulle ønske Tyrkia kom til finalen. Jævla Tyskere Hvor gammel var du i 1945? Er alltid like morsomt med dumme barn. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Mye på grunn av en direkte- spillende Cesc Fabregas. Digger kvalitetene hans. Riktig. Fabregas er en fryd å se på. Verdens beste midtbanespiller. Og han er bare 21. For en spiller! Fabregas - verdens beste midtbanespiller!? Bare Spania har to utpå der som er bedre; Xavi og Iniesta. Tyskland har Ballack. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Semb: "Det var Fabregas-klasse på sentringa fra Xavi til Torres før 1-0 målet."Det var fryktelig til skryting av Fabregas da... La merke til den kommentaren jeg og. Kunnskapsløse idiot av en kommentator, lurer på om han i det hele tatt vet hvem Xavi er. David Silva skulle, etter regelboken, hatt rødt kort. Og Tyskland snytt for straffespark på hands i første omgang. De var faen meg AKURATT like gode begge to,tyskeren slengte fram panna han også Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Fullt fortjent dersom Spania vinner. Skuffende fotball av et ellers godt Tysk lag. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Lahm trodde Jensemann skulle ta ballen der. Vil heller si at det var en dårlig kommunikasjon mellom Lahm og Jensemann - du så vel hvordan Lahm avpasset farten når Jensemann kom ut. Det sagt, så løper vel Lahm det trippelte av hva Torres gjør i en kamp, kanskje firedobbelte. Torres har dassa på topp store deler av kampen, og ventet på at midtbanen skal servere til han. Greit nok at Torres er Gud, men får være måte på da. Skal han gjøre ALT selv? Ta ballen på egen 16 meter og gå hele veien og score selv? Selvfølgelig må han ha hjelp av lagkameratene også. Kan heller ikke sammenligne Lahm og Torres, to helt vidt forskjellige posisjoner. Lahm løper og ned venstresida hele kampen, mens Torres først og fremst skal være på topp, men også han jobber mye fra egen banehalvdel og ut. Fantastisk at han blir matchvinner i finalen nå. Fortjener det enormt. David Silva skulle, etter regelboken, hatt rødt kort. Og Tyskland snytt for straffespark på hands i første omgang. Etter regelboka kunne kanskje begge to blitt dømt på, men synes det hadde vært veldig strengt, spesielt på handsen. Er glad for at det vises litt skjønn. Men Silva kunne nok blitt utvist, selv om han ikke traff spesielt hardt så var det ikke pent å se. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Spania vinner fortjent, men er griseheldige med dommeren. Soleklar utvisning. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 JADA! Fortjent. VIVA ESPANA! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 JAH!!!!!!!!!!!!! GRATTIS SPANIA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Spansjolene har ventet på dette øyeblikket i 44 år, og dette fortjente de. Og at det var Torres som scorte vinnermålet gjør dette til historie! VIVA LA ESPAÑA! Lenke til kommentar
Saiyaman Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 VIVA ESPAÑA. El Niño. Så fortjent Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Lahm trodde Jensemann skulle ta ballen der. Vil heller si at det var en dårlig kommunikasjon mellom Lahm og Jensemann - du så vel hvordan Lahm avpasset farten når Jensemann kom ut. Det sagt, så løper vel Lahm det trippelte av hva Torres gjør i en kamp, kanskje firedobbelte. Torres har dassa på topp store deler av kampen, og ventet på at midtbanen skal servere til han. Greit nok at Torres er Gud, men får være måte på da. Skal han gjøre ALT selv? Ta ballen på egen 16 meter og gå hele veien og score selv? Selvfølgelig må han ha hjelp av lagkameratene også. Kan heller ikke sammenligne Lahm og Torres, to helt vidt forskjellige posisjoner. Lahm løper og ned venstresida hele kampen, mens Torres først og fremst skal være på topp, men også han jobber mye fra egen banehalvdel og ut. Fantastisk at han blir matchvinner i finalen nå. Fortjener det enormt. David Silva skulle, etter regelboken, hatt rødt kort. Og Tyskland snytt for straffespark på hands i første omgang. Etter regelboka kunne kanskje begge to blitt dømt på, men synes det hadde vært veldig strengt, spesielt på handsen. Er glad for at det vises litt skjønn. Men Silva kunne nok blitt utvist, selv om han ikke traff spesielt hardt så var det ikke pent å se. Om han treffer eller ikke er uintresangt. Gary Neville, Nani og Ronaldo har blitt utvist for akurat det samme. Skalling slås veldig hardt ned på. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Det beste laget vant til slutt. Sykt deilig Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Fortjent EM til Spania. Nederland så best ut i gruppespillet, Russland slo Nederland og så best ut i kvarten, Spania slo Russland overlegent to ganger og knuste Tyskland spillemessig i finalen. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Driter nå¨i skallingen jeg. De var like gode. Ja jeg heier på Spania! VIVA ESPAÑA! Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Driter nå¨i skallingen jeg. De var like gode. Ja jeg heier på Spania! VIVA ESPAÑA! Typisk scouser Sorry måtte bare Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Om han treffer eller ikke er uintresangt. Gary Neville, Nani og Ronaldo har blitt utvist for akurat det samme. Skalling slås veldig hardt ned på. Kaller du virkelig det for skalling? De var jaggu like gode uansett. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Semb: "Det var Fabregas-klasse på sentringa fra Xavi til Torres før 1-0 målet."Det var fryktelig til skryting av Fabregas da... La merke til den kommentaren jeg og. Kunnskapsløse idiot av en kommentator, lurer på om han i det hele tatt vet hvem Xavi er. Det som er et av problemene med Semb er at han alltid finner en favorittspiller i hver eneste kamp. Robben, Ballack, Fabregas for å nevne noen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå