Zandreu Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Flott scoring! Da kan jo ikke Marchena score først.. Men at Fabgregas scorer, får gult/rødt kort, og spania vinner kan fortsatt funke! Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Fantastisk å se på. Torres gjør det som alle Liverpoolfans visste han kom til å gjøre Kommer ett til fra han i kveld. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 (endret) Det var fortent, han har vore OK i mesterskapet, men mangla målene. På sin plass at det var han som putta den første i kveld. Hadde Silva satt den kunne det blitt mesterskapets beste mål. Kunne tenkt meg hvordan ballen hadde klistra seg i krysset bak en utspilt lehman. Jeg unner Torres det målet av alt. Kampen er veldig åpen og fin, begge lag har spillet, og viser at de kan produsere sjanser, ikke bare enveiskjøring. Slik en finale skal være, dette vil bli jevnt. Endret 29. juni 2008 av Pirja Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Hvorfor går Lehmann ut der? Hadde jo ikke blitt mål hadde han holdt seg på streken. Uting det der. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 El Niño de Oro! Sa han gålla. Han kommer til å putte et til hvis han får spille hele andre omgang denne gang. Han er så god at jeg pisser på meg. Av glede. Håper Spania sikrer det inn nå og dreper kampen med et mål og to. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Fin scoring ja. Syns Torres har fått bedre arbeidsvilkår fra sin egen midtbane i dag, mye bakromsløping mot stopperne til Tyskland. Er jo da han kommer til sin rett. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Flott mål fra Torres (det var på tide at han fikk den scoringen) og fortjent ledelse til Spania. En god kamp så langt. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Fin scoring ja. Syns Torres har fått bedre arbeidsvilkår fra sin egen midtbane i dag, mye bakromsløping mot stopperne til Tyskland. Er jo da han kommer til sin rett. Mye på grunn av en direkte- spillende Cesc Fabregas. Digger kvalitetene hans. Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Hvorfor går Lehmann ut der? Hadde jo ikke blitt mål hadde han holdt seg på streken. Uting det der. Selvfølgelig hadde Torres klistra den i vinkelen uansett. Neida, det er sant som du sier. Hadde blitt vansklig å score visst han hadde holdt seg i mål. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Haha Pause og Spania leder 1-0 Torres scoret. Jeg tror Spania vinner, vist tyskland vinner begyner jeg å grine. Må si at Spania er veldig flinke med passninger og målet til Torres er det beste jeg har sett på lenge. Jeg er fortsatt bitter etter at de okuperte landet vårt i WW2, så jeg heier på Spania, men skulle ønske Tyrkia kom til finalen. Jævla Tyskere Og jeg hater alle svensker fordi de tvang oss med i en union! Selv om jeg ikke levde da, og ingen av dem lever nå, så føler jeg at de har krenket meg personlig. Forøvrig så håper jeg på en tysk seier. Finnes også en annen tråd om EM. Sånn jeg har det med Tyskland, egentlig veldig barneslig av meg men men. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Lehmann trodde vel kanskje han skulle løpe lettere fra Lahm, og da bør han jo gå ut og gjøre målet mindre.. Veldig imponerende at Torres løp lett fra Lahm, selv om faktisk måtte løpe rundt på motsatt side. Sykt rykk den gutten har Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Nå har Liverpool-supporterne nok å snakke om resten av ferien i hvertfall... Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Fantastisk morsomt å se på løpsduellene Torres mot de tyske forsvarspillerne. Syntes nesten litt synd på dem Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Eg har slått saman ein finaletråd med EM-tråden. Me treng ikkje fleire om dette. Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Torres = Ndure Lahm = Pensjonist JADDA!!!!!! Viva España Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Mye på grunn av en direkte- spillende Cesc Fabregas. Digger kvalitetene hans. Riktig. Fabregas er en fryd å se på. Verdens beste midtbanespiller. Og han er bare 21. For en spiller! Finfint mål av Torres, assist - Fabregas (om ikke øynene mine har lurt meg trill rundt). Lenke til kommentar
hernil Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Lahm ut, det var litt rart. Er nok en skade som gjør det ... Lenke til kommentar
GLN Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Hva da voldsomt så ManUtd supportere skulle whine om Torres, og det vi sier om han. Men nå er det 2 omgang, cya Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Håper virkelig spania tar dette. Tipper Tyskland scorer et mål, så håper jeg spania putter 2. 3-1 er mitt tips! Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 (endret) Torres = NdureLahm = Pensjonist Lahm trodde Jensemann skulle ta ballen der. Vil heller si at det var en dårlig kommunikasjon mellom Lahm og Jensemann - du så vel hvordan Lahm avpasset farten når Jensemann kom ut. Det sagt, så løper vel Lahm det trippelte av hva Torres gjør i en kamp, kanskje firedobbelte. Torres har dassa på topp store deler av kampen, og ventet på at midtbanen skal servere til han. Endret 29. juni 2008 av Onyx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå