Goscinny Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Kanskje ikke rettferdig, men vi får helter og syndebukker - og en utrolig spenning! Lenke til kommentar
GLN Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Spania vinner etter 4-2 på straffer. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 For å være helt ærlig så gir jeg egentlig beng i hvem som vinner, jeg vil ha en underholdene kamp... Men skal jo også sies at det hadde vært moro hvis Spania tar gullet, er lenge siden sist de vant noe som helst. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Håper kampen ender i straffer og at det under kampen blir mange skader etc. JA, og jeg håper at Torres, Alonso, Fàbregas, Reina, Arbeloa og Ballack brekker nakken slik at de er ute hele neste sesong! Lenke til kommentar
aGal Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 (endret) Håper kampen ender i straffer og at det under kampen blir mange skader etc. Henger ikke med noen av landslagene som er i finalen, men må jeg velge er det lett - Tyskland.. Håper du kødder nå ellers så synes jeg synd på deg. Edit: Både tror og håper Spania tar dette! Fint at du synes synd på meg En skade eller ti hører jo med i fotball. EDIT: Synes ikke synd på de som skader seg på fotballbanen, dem burde at vite at de går ut på banen med en viss risk for diverse skader. I værstefall kan jo faktisk noen dø, men sån er jo livet. Endret 29. juni 2008 av aGal Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 They lost the first war, they lost the second war, what makes you think they can win now? Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Jeg er fortsatt bitter etter at de okuperte landet vårt i WW2, så jeg heier på Spania, men skulle ønske Tyrkia kom til finalen. Jævla Tyskere Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Spania vinner 2-0, 0-0 til pause. Mark my words. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Håper kampen ender i straffer og at det under kampen blir mange skader etc. Henger ikke med noen av landslagene som er i finalen, men må jeg velge er det lett - Tyskland.. Håper du kødder nå ellers så synes jeg synd på deg. Edit: Både tror og håper Spania tar dette! Fint at du synes synd på meg En skade eller ti hører jo med i fotball. EDIT: Synes ikke synd på de som skader seg på fotballbanen, dem burde at vite at de går ut på banen med en viss risk for diverse skader. I værstefall kan jo faktisk noen dø, men sån er jo livet. Synes synd på deg fordi det er patetisk å ønske spillere skadet uansett hvilket lag de spiller på og man holder med. Enig med Goscinny, ønsker en tøff og aggressiv kamp jeg også, men ønsker ikke at spillere blir skadet av den grunn. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Håper kampen ender i straffer og at det under kampen blir mange skader etc. Henger ikke med noen av landslagene som er i finalen, men må jeg velge er det lett - Tyskland.. Det er rett å slett patetisk å ønske at noen skader seg, uansett hvor mye du ror deg vekk meg tåpelige unnskyldninger til hvorfor DU håper at det blir skader på spillere. Lenke til kommentar
MathHouse Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Deutschland, Deutschland über alles, über alles in die europa! (og ja jeg vet at det likner på første strofe i den eldre nasjonalsangen) Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Spania slår Tyskland lett. Lenke til kommentar
Bluth Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Håper Tyskland vinner. Spania har for mange LFC-spillere.. Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Håper på Spania, men håper heller at det blir en åpen og spennende kamp. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Jeg er fortsatt bitter etter at de okuperte landet vårt i WW2, så jeg heier på Spania, men skulle ønske Tyrkia kom til finalen. Jævla Tyskere Nice innstilling! Tyskland vinner lett i dag.. Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Viva Espana! Dei spelar fantastisk god fotball, med eit nydeleg kortpasningspel Lenke til kommentar
nilsMeister Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Jeg er fortsatt bitter etter at de okuperte landet vårt i WW2, så jeg heier på Spania, men skulle ønske Tyrkia kom til finalen. Jævla Tyskere Og jeg hater alle svensker fordi de tvang oss med i en union! Selv om jeg ikke levde da, og ingen av dem lever nå, så føler jeg at de har krenket meg personlig. Forøvrig så håper jeg på en tysk seier. Finnes også en annen tråd om EM. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 (endret) Ror han seg vekk? Han sier jo bare det han har sagt hele tiden - skader er en del av fotballen, og at han ønsker en til dels skitten kamp med skader. Endret 29. juni 2008 av Goscinny Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Huff, glad jeg ikke har slike holdninger. Skader er selvsagt en del av fotballen, ja, og alle er klar over hvilken risiko de spiller med. Men stor forskjell på å være en del av fotballen, og å sitte å håpe på alvorlige skader. Det er noe av det teiteste jeg vet om, da har man en merkelig form for underholdningssans. Ingenting er bedre enn en spennende kamp med høyt tempo og som er litt røff og aggressiv, men stor forskjell på aggressiv og underholdende fotball, og å direkte håpe på skader. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Personlig ønsker jeg bare til dels aggressivt spill uten skader. Men det blir litt av det samme som med rally og F1. Når de kjører rundt i åttetallet sitt i F1, håper man jo at det skal skje noen kjedekollisjoner som kan sprite det hele opp litt! Iallfall jeg. Ikke skader på sjåføren, dog, bare på bilen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå