Gå til innhold

EM 2008 i Østerrike/Sveits tråden

Gaston

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Håper kampen ender i straffer og at det under kampen blir mange skader etc. :p

Henger ikke med noen av landslagene som er i finalen, men må jeg velge er det lett - Tyskland..

Håper du kødder nå ellers så synes jeg synd på deg. :)

Edit: Både tror og håper Spania tar dette!

Fint at du synes synd på meg :p

En skade eller ti hører jo med i fotball.

EDIT: Synes ikke synd på de som skader seg på fotballbanen, dem burde at vite at de går ut på banen med en viss risk for diverse skader. I værstefall kan jo faktisk noen dø, men sån er jo livet.

Endret av aGal
Lenke til kommentar

Henger ikke med noen av landslagene som er i finalen, men må jeg velge er det lett - Tyskland..

Håper du kødder nå ellers så synes jeg synd på deg. :)

Edit: Både tror og håper Spania tar dette!

Fint at du synes synd på meg :p

En skade eller ti hører jo med i fotball.

EDIT: Synes ikke synd på de som skader seg på fotballbanen, dem burde at vite at de går ut på banen med en viss risk for diverse skader. I værstefall kan jo faktisk noen dø, men sån er jo livet.

Synes synd på deg fordi det er patetisk å ønske spillere skadet uansett hvilket lag de spiller på og man holder med. Enig med Goscinny, ønsker en tøff og aggressiv kamp jeg også, men ønsker ikke at spillere blir skadet av den grunn.

Lenke til kommentar

Det er rett å slett patetisk å ønske at noen skader seg, uansett hvor mye du ror deg vekk meg tåpelige unnskyldninger til hvorfor DU håper at det blir skader på spillere.

:nei:

Lenke til kommentar
Jeg er fortsatt bitter etter at de okuperte landet vårt i WW2, så jeg heier på Spania, men skulle ønske Tyrkia kom til finalen.

Jævla Tyskere :mad:

Og jeg hater alle svensker fordi de tvang oss med i en union! Selv om jeg ikke levde da, og ingen av dem lever nå, så føler jeg at de har krenket meg personlig.

Forøvrig så håper jeg på en tysk seier.

Finnes også en annen tråd om EM.

Lenke til kommentar

Huff, glad jeg ikke har slike holdninger.

Skader er selvsagt en del av fotballen, ja, og alle er klar over hvilken risiko de spiller med. Men stor forskjell på å være en del av fotballen, og å sitte å håpe på alvorlige skader. Det er noe av det teiteste jeg vet om, da har man en merkelig form for underholdningssans. Ingenting er bedre enn en spennende kamp med høyt tempo og som er litt røff og aggressiv, men stor forskjell på aggressiv og underholdende fotball, og å direkte håpe på skader.

Lenke til kommentar

Personlig ønsker jeg bare til dels aggressivt spill uten skader. Men det blir litt av det samme som med rally og F1. Når de kjører rundt i åttetallet sitt i F1, håper man jo at det skal skje noen kjedekollisjoner som kan sprite det hele opp litt! Iallfall jeg. Ikke skader på sjåføren, dog, bare på bilen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...