Gå til innhold

EM 2008 i Østerrike/Sveits tråden

Gaston

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
VIVA ESPAÑA!!

Liverpool-supporter som holder med Spania? Sjokk.

Hva andre Liverpool-supportere gjør, driter vel jeg i. Holdt med Spania, ved siden av Norge og delvis England, lenge før Benitez og hans spanske disipler kom til Liverpool. :) Men selvfølgelig unner jeg også mine helter alt godt, og ingenting vil være bedre enn om Torres scorer to hat-trick i kveld, Alonso putter to fra egen 16-meter, Arbeloa gruser Podolski og hans polske venner og Reina varter opp med klasseredninger i verdensklasse så Buffon går ut i media i morgen og innrømmer at Reina er verdens beste keeper.

:)

Lenke til kommentar

Hadde det ikke vært gøy med en poll hvor folk stemmer på hvilket lag de håper vinner finalen? Føler det er ganske gjevnt, igrunn, så det hadde jo vært interessant med noen tall ...

Spør en moderator, jeg :)

Endret av Goscinny
Lenke til kommentar
Håper kampen ender i straffer og at det under kampen blir mange skader etc. :p

Henger ikke med noen av landslagene som er i finalen, men må jeg velge er det lett - Tyskland..

Håper du kødder nå ellers så synes jeg synd på deg. :)

Edit: Både tror og håper Spania tar dette!

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Jeg skjønner hva han mener. Jeg ønsker en hissig kamp - gjerne med mye kort og til dels stygt spill. Å si at jeg håper på skader, blir feil, men jeg skal ikke legge skjul på at jeg vil ha en aggressiv kamp :D. Gjerne ekstraomganger og straffekonkurranse. 90 minutter blir nedtur.

3-3 etter 90 minutter, og 5-5 etter 120 minutter! :D Etterfulgt av en lang straffekonk, selvfølgelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...