Reipar Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Tyskland ! Unner ikke degosene noe som helst. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Har sagt at Tyskland vinner siden mai. Så holder på den. (Denne tråden blir vel stengt?) Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Spania ! Unner ikke boksematfolket noe som helst. Lenke til kommentar
kapitalisten Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Tyskland vinner. Hva jeg håper på betyr ingenting. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 VIVA ESPAÑA!! QFT ....Dæven....Hewitt og eg er ENIGE om noe... wow...Nei nå ble eg nesten målløs her... Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 VIVA ESPAÑA!! Liverpool-supporter som holder med Spania? Sjokk. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Misser greit EM finalen pga nattskift hælvette *gå ut i hagen å skyte meg i huet* Syntes faktisk litt synd på meg selv i dag. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 VIVA ESPAÑA!! Liverpool-supporter som holder med Spania? Sjokk. Han lider av Torres-syndromet. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 VIVA ESPAÑA!! Liverpool-supporter som holder med Spania? Sjokk. Akkurat som noen United-supportere holder med England... Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Holder med Spania gitt. Unner også Torres alt godt på landslaget, selv om han spiller for Liverpool. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 VIVA ESPAÑA!! Liverpool-supporter som holder med Spania? Sjokk. Hva andre Liverpool-supportere gjør, driter vel jeg i. Holdt med Spania, ved siden av Norge og delvis England, lenge før Benitez og hans spanske disipler kom til Liverpool. Men selvfølgelig unner jeg også mine helter alt godt, og ingenting vil være bedre enn om Torres scorer to hat-trick i kveld, Alonso putter to fra egen 16-meter, Arbeloa gruser Podolski og hans polske venner og Reina varter opp med klasseredninger i verdensklasse så Buffon går ut i media i morgen og innrømmer at Reina er verdens beste keeper. Lenke til kommentar
aGal Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Håper kampen ender i straffer og at det under kampen blir mange skader etc. Henger ikke med noen av landslagene som er i finalen, men må jeg velge er det lett - Tyskland.. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 (endret) Hadde det ikke vært gøy med en poll hvor folk stemmer på hvilket lag de håper vinner finalen? Føler det er ganske gjevnt, igrunn, så det hadde jo vært interessant med noen tall ... Spør en moderator, jeg Endret 29. juni 2008 av Goscinny Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 (endret) Håper kampen ender i straffer og at det under kampen blir mange skader etc. Henger ikke med noen av landslagene som er i finalen, men må jeg velge er det lett - Tyskland.. Håper du kødder nå ellers så synes jeg synd på deg. Edit: Både tror og håper Spania tar dette! Endret 29. juni 2008 av ErlendRU Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Deutschland gewinnt heute!! Nå går det rykter om at Ballack starter og.. Håper på det! Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Jeg skjønner hva han mener. Jeg ønsker en hissig kamp - gjerne med mye kort og til dels stygt spill. Å si at jeg håper på skader, blir feil, men jeg skal ikke legge skjul på at jeg vil ha en aggressiv kamp . Gjerne ekstraomganger og straffekonkurranse. 90 minutter blir nedtur. 3-3 etter 90 minutter, og 5-5 etter 120 minutter! Etterfulgt av en lang straffekonk, selvfølgelig. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 (endret) They lost the first war, they lost the second war, what makes you think they can win now? Endret 29. juni 2008 av *@lex* Lenke til kommentar
hernil Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Straffekonk er helt på trynet, håper de avgjør det på en fair måte på 90 minutter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå