Gå til innhold

EM 2008 i Østerrike/Sveits tråden

Gaston

Anbefalte innlegg

Synes Torres har hatt et bra mesterskap jeg også. Han har så enorme forventninger på seg etter en strålende sesong i ligaen og alle forventer at han skal bli en av toppscorerne, så det er lett å bli skuffet for å si det sånn, men man må jo liksom se på helheten da. Samspillet mellom han og Villa har jo vært sykt til tider i dette mesterskapet. Kan være enig i at han ikke hadde verdens beste kamp mot Russland, men synes allikevel det er feil å bytte ut han, for selv om han har en dårlig kamp kan han avgjøre på egenhånd mot slutten uansett. Jeg er helt sikker på om han hadde fått lov til å spille kampen ut så hadde han putta, han hadde jo en del store sjanser. Nå putta jo Güiza, så byttet kan jo ses på som "riktig" i etterkant, men jeg synes alikevel det er feil å bytte ut en sånn spiller som kan avgjøre alt på egenhånd i en semifinale. Å si at Torres er oppskrytt blir bare latterlig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For min del blir det en kjedelig finale. Jeg er totalt likegyldig når det kommer til spania, og har hittil vært mot tyskland , men jeg ser heller fram til at tyskland vinner nå.

Da sitter vel polakkene og angrer på at de ga bort 2-3 gode spillere.Skadefryd er alltid morro.

Lenke til kommentar
Synes Torres har hatt et bra mesterskap jeg også. Han har så enorme forventninger på seg etter en strålende sesong i ligaen og alle forventer at han skal bli en av toppscorerne, så det er lett å bli skuffet for å si det sånn, men man må jo liksom se på helheten da. Samspillet mellom han og Villa har jo vært sykt til tider i dette mesterskapet. Kan være enig i at han ikke hadde verdens beste kamp mot Russland, men synes allikevel det er feil å bytte ut han, for selv om han har en dårlig kamp kan han avgjøre på egenhånd mot slutten uansett. Jeg er helt sikker på om han hadde fått lov til å spille kampen ut så hadde han putta, han hadde jo en del store sjanser. Nå putta jo Güiza, så byttet kan jo ses på som "riktig" i etterkant, men jeg synes alikevel det er feil å bytte ut en sånn spiller som kan avgjøre alt på egenhånd i en semifinale. Å si at Torres er oppskrytt blir bare latterlig.

Alt dette sier du fordi han spiller i Liverpool. Hadde han spilt i United hadde du sagt noe helt annet. Jeg mener at Torres har vært sånn midt på treet. Han har ikke vist hva han er god for. Har ikke sett en fnugg av det han har bevist i serien.

Lenke til kommentar

Ja, er jo ikke lov å mene noe positivt om Torres hvis han spiller i klubben man tilfeldigvis holder med. :roll: Kunne sagt det samme om for eksempel Ronaldo jeg. Han har heller ikke hatt noe kanonmesterskap ut ifra hva som var forventet av ham, men å si at han er oppskrytt eller har vært dårlig blir bare feil.

Lenke til kommentar
Da sitter vel polakkene og angrer på at de ga bort 2-3 gode spillere.Skadefryd er alltid morro.

Tja, skal en begynne sånn så ville veldig mange landslag sett annerledes ut. Synes det er litt for lett å "skifte" landslag, da det dukker opp spillere fra Brasil på flere og flere landslag nå. Er man født i det landet eller har bodd der hele livet, så greit nok. Ellers blir ikke landslagsfotballen helt det samme for meg når man kan "kjøpe" spillere.

Både Torres og Ronaldo har ''levert varene'' i EM mener jeg, de kommer nok ikke på Top XI i mesterskapet, iallefall ikke Ronaldo, og tvilsom heller Torres om ikke han skulle spille veldig bra i finalen.

Ja enig. Tipper de fleste vil si at Villa har levert varene og da synes jeg de bør få med Torres også på den lista. For hadde Villa vært toppscorer uten Torres på banen? Jeg tror ikke det.

Endret av San_Lopez
Lenke til kommentar
For min del blir det en kjedelig finale. Jeg er totalt likegyldig når det kommer til spania, og har hittil vært mot tyskland , men jeg ser heller fram til at tyskland vinner nå.

Det er jo morsomt selv om du ikke holder med noen :)

Lenke til kommentar
Nå putta jo Güiza, så byttet kan jo ses på som "riktig" i etterkant, men jeg synes alikevel det er feil å bytte ut en sånn spiller som kan avgjøre alt på egenhånd i en semifinale. Å si at Torres er oppskrytt blir bare latterlig.

Men det var jo omtrent akkurat det Güisa gjode - avgjorde på egenhånd altså. Selvsagt er det riktig å bytte ut en svak Torres mot en målfarlig bakromsspiller som Güisa er.

Lenke til kommentar

Torres har ikke vist det han viste i PL, men han har for all del gjort et ok mesterskap.

Jeg synes det er greit å ha folk som Fabregas og Guiza på benken fra start, når vi har Xavi og Torres på banen. Xavi og Torres er gode spillere, som kan være med å score mål. Når de er slitne så kommer noen spreke spillere som Fabregas og Guiza inn på banen, uten å svekke laget. Og husk, Guiza har ikke vært så mye mindre målfarlig enn Torres i sin liga.

Lenke til kommentar
*snip*

Alt dette sier du fordi han spiller i Liverpool. Hadde han spilt i United hadde du sagt noe helt annet. Jeg mener at Torres har vært sånn midt på treet. Han har ikke vist hva han er god for. Har ikke sett en fnugg av det han har bevist i serien.

Ja, er bare derfor jeg sier det så klart. La meg gjette, du mener Torres har vært midt på treet fordi han ikke har scoret flere mål? Samspillet mellom han og Villa har vært gull, spesielt i gruppespillkampene. Torres har gjort jobben sin spør du meg, men hadde ikke gjort noe med en scoring eller to til så klart. Poenget er jo at han har så store forventninger på seg at folk blir skuffet når han ikke bøtter inn mål.

String-Emil: Avgjorde han på egenhånd? Du synes ikke Fabregas skal få litt ære for det målet også da? Torres hadde putta der han også. Han har til og med selv gitt æren til Fabregas. Sier ikke at Güiza er en dårlig spiss eller noe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...