Saftis Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Er det kun Get Digitalmottakere som får svensk TV4, eller skal man kunne ta det inn med vanlig GET analog kabeltv også? Får man se EM på TV2 Sumo nett om man kun bestiller for en måned (149 kr) ? Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 (endret) Har du betalt ekstra for å få Eurosport HD?Jeg har Altibox jeg også, men jeg har bare Euorsport 1 og 2. Nja, både og. For å få Eurosport HD må du for det første ha en HD-klar TV (doh) og du må ha bestilt en HD-dekoder fra Altibox, de vanlige dekoderne greier ikke å vise HD-kanalene. Når du kjøper HD-dekoderen så abonnererer du også på en pakke som heter "HD Intro". Denne pakken må du ha hvis du har HD-dekoder, for å få kanaler i HD-kvalitet. Da får du for øyeblikket 6 HD-kanaler. Fire drittkanaler, og Discovery og Eurosport HD. Denne pakken koster 99,-/mnd. Jeg har hatt HD-dekoderen en god stund, sikkert et halvt år, og når Eurosport HD kom så ble den lagt til i HD-pakken uten ekstra kostnader, men den inngår jo i HD-pakken så du må på sett og vis betale for den. En annen ting jeg lurer på er om de som abonnerer på TV 2 Sport automatisk får TV 2 Sport Euro 2008? Kun hvis du har Canal Digital. Den kanalen og de kampene som blir sendt der er eksklusivt for Canal Digital. Men når du har Altibox har du jo også TV4, så du får hvert fall sett så og si alle kampene. Endret 8. juni 2008 av Hewitt Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Faen altså, har ikke TV2 Sport, svensk TV4, dansk TV2, BBC Sport eller Sky Sports. Er vel ikke så mange muligheter igjen da? Sykt irriterende, får jo ikke sett noen av gruppespillkampene til Spania blant annet. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 (endret) Tv2Sumo er vel den siste muligheten din, i.o.m at abb. blir aktivert med en gang.. Jeg har det samme, og det er helt konge Får man se EM på TV2 Sumo nett om man kun bestiller for en måned (149 kr) ? Ja, det kan man Da får man alle kampene (så vidt jeg husker). Endret 8. juni 2008 av Haakon* Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 (endret) Har du betalt ekstra for å få Eurosport HD?Jeg har Altibox jeg også, men jeg har bare Euorsport 1 og 2. Nja, både og. For å få Eurosport HD må du for det første ha en HD-klar TV (doh) og du må ha bestilt en HD-dekoder fra Altibox, de vanlige dekoderne greier ikke å vise HD-kanalene. Når du kjøper HD-dekoderen så abonnererer du også på en pakke som heter "HD Intro". Denne pakken må du ha hvis du har HD-dekoder, for å få kanaler i HD-kvalitet. Da får du for øyeblikket 6 HD-kanaler. Fire drittkanaler, og Discovery og Eurosport HD. Denne pakken koster 99,-/mnd. Jeg har hatt HD-dekoderen en god stund, sikkert et halvt år, og når Eurosport HD kom så ble den lagt til i HD-pakken uten ekstra kostnader, men den inngår jo i HD-pakken så du må på sett og vis betale for den. TV'en vår er HD-ready, men vi har den vanlige, helt svarte, Motorola-dekoderen så det er sikkert derfor vi ikke har den, + at vi selvfølgelig ikke har "HD Intro". En annen ting jeg lurer på er om de som abonnerer på TV 2 Sport automatisk får TV 2 Sport Euro 2008? Kun hvis du har Canal Digital. Den kanalen og de kampene som blir sendt der er eksklusivt for Canal Digital. Men når du har Altibox har du jo også TV4, så du får hvert fall sett så og si alle kampene. Så det var derfor jeg ikke fant TV 2 Sport Euro 2008. Jaja, svenske kommentatorer kan vel ikke være så ille... Endret 8. juni 2008 av Aye Lenke til kommentar
PSV Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Svenske kommentatorer er latterlig morsomme. Hvis du kan få med spanske kommentatorer derimot, ikke avslå! Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Det er faktisk den sorte Motorola-dekoderen som er HD-dekoderen min ... Den vanlige dekoderen jeg har er grå. Men det er jo ikke sikkert at alle sorte Motorola-dekodere er HD da. I og med at HD-dekoderen var noe du spesifikt måtte bestille og abonnere på HD Intro-pakken, så er det nok bare en sort Motorola SD-dekoder dere har. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 (endret) Pappa er så gjerrig at han ville aldri ha bestilt noe mer enn nødvendig. (Dvs HD-dekoder). Vi fikk jo ikke kabel-tv før i september etter flere års masing. Anyway, så tror jeg at den grå er den gamle dekoderen og den svarte er den nye. Siden vi bestilte så seint så fikk vi sikkert den svarte siden den nettopp hadde kommet. Det finnes det sikkert flere versjoner av den svarte dekoderen som ser helt like ut, men jeg er 100% sikker på at vi ikke har HD Intro, så vi har nok bare en vanlig SD-dekoder, ja... Endret 8. juni 2008 av Aye Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 (endret) Er det kun Get Digitalmottakere som får svensk TV4, eller skal man kunne ta det inn med vanlig GET analog kabeltv også? Får man se EM på TV2 Sumo nett om man kun bestiller for en måned (149 kr) ? Den billigste tv2 sumo abonnemanget som sender alle em kampene er dene: Priser - TV 2 SPORT Kampbilletten, 99 kroner Månedskort, 159 kroner Årskort, 1399 kroner Tror kampene er med i sumo gull abonnemanget men ikke sumo basis Kampbilett til 99 kroner er latterlig. For 50 kroner mere får man et månedskort og dermed hele em. Endret 8. juni 2008 av Limbeck Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Herlig at Portugal vant Håper de kommer langt i år^^ Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Herlig at Portugal vant Håper de kommer langt i år^^ De kommer nok langt i år, tror finalen er passende for dem Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 (endret) Er det kun Get Digitalmottakere som får svensk TV4, eller skal man kunne ta det inn med vanlig GET analog kabeltv også? Får man se EM på TV2 Sumo nett om man kun bestiller for en måned (149 kr) ? Den billigste tv2 sumo abonnemanget som sender alle em kampene er dene: Priser - TV 2 SPORT Kampbilletten, 99 kroner Månedskort, 159 kroner Årskort, 1399 kroner Tror kampene er med i sumo gull abonnemanget men ikke sumo basis Kampbilett til 99 kroner er latterlig. For 50 kroner mere får man et månedskort og dermed hele em. Sumo basis (99 kr pr. mnd) = Mange av programmene TV2 har, og mye annet. Tv2 Sport (159 kr pr. mnd.): Hele EM, La Liga, alle Tippeliga-kampene, mye Adeccoliga-kamper, også en del NM for menn. I tillegg får man masse annet her. Sykling, tennis, og masse annet. Sumo gull (199 kr pr. mnd (kosta også 149 i en kampanje-periode)): Sumo Basis og Sport i en pakke. Mange synes kanskje at 199 kr i måneden (eller til slik jeg har det, 149 kr for gull),er dyrt, men om folk bare visste hva di får, så er det ingen tvil om det helt klart er verdt det Endret 8. juni 2008 av Haakon* Lenke til kommentar
Missen Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Nå har ikke jeg lest alle postene her, men mener at man må ha abonnement på tv2 SPORT for å kunne se alle kampene, deriblandt de som går på den derre Euro 2008. Selv har vi grunnpakken, og vi får ikke inn tv2 SPORT eller Euro 2008. Er ikke tv2 SPORT nokså dyr óg? Håper Portugal vinner i år Italia spilte litt "skittent" i VM, var litt sleipe Lenke til kommentar
Manx Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Selv har vi grunnpakken, og vi får ikke inn tv2 SPORT eller Euro 2008. Er ikke tv2 SPORTnokså dyr óg? Er vel rundt 150 kroner månden, men det kun en måndes oppsigelses tid, så det er bare å bestille og avbestille i samme slengen så har du det i en månde Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Nå har ikke jeg lest alle postene her, men mener at man må ha abonnementpå tv2 SPORT for å kunne se alle kampene, deriblandt de som går på den derre Euro 2008. Selv har vi grunnpakken, og vi får ikke inn tv2 SPORT eller Euro 2008. Er ikke tv2 SPORT nokså dyr óg? Håper Portugal vinner i år Italia spilte litt "skittent" i VM, var litt sleipe Nei....159kr/mnd Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Nå har ikke jeg lest alle postene her, men mener at man må ha abonnementpå tv2 SPORT for å kunne se alle kampene, deriblandt de som går på den derre Euro 2008. Selv har vi grunnpakken, og vi får ikke inn tv2 SPORT eller Euro 2008. Er ikke tv2 SPORT nokså dyr óg? Håper Portugal vinner i år Italia spilte litt "skittent" i VM, var litt sleipe Nei....159kr/mnd Synes nå det er ganske heftig for en enkelt kanal jeg da. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Kjøpte TV2 sport tilgang på internett jeg nå, blir godt å få se alle kampene Pluss Tour de France neste måned Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Om TV2 Sport er verdt pengene er jo en individuell sak. Jeg synes det, men alle synes sikkert ikke det. Men når man får alle EM-kamper, alle Tippeliga-kamper, mye spansk fotball, mye Adecco/NM, samt mye annen sport som tennis, Tour de France og andre ting, så synes hvert fall jeg det er verdt det. Men jeg liker ikke å se fotball på PC da, så jeg er avhengig av å ha det på TV-en. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Bare kobler PC-en til TV'en, jeg Tv2Sumo Sport er genialt for de som elsker spansk fotball osv.. Det er gøy å se ^^. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå