bruno99 Skrevet 26. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2008 Inn med Fabregasd ja, er redd det kan bli kjedelig finale, men en fartsfylt bronsefinale! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 26. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2008 Inn med Fabregasd ja, er redd det kan bli kjedelig finale, men en fartsfylt bronsefinale! Newsflash, det er ikke bronsjefinale. Heldigvis. Lenke til kommentar
rkjetil Skrevet 26. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2008 Det er ikke bronsefinale i EM. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 26. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2008 Weei, spania og tyskland. Greitt nok, men skulle sett Russland der. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 26. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2008 Inn med Fabregasd ja, er redd det kan bli kjedelig finale, men en fartsfylt bronsefinale! Newsflash, det er ikke bronsjefinale. Heldigvis. Haha, burned Lenke til kommentar
jon67 Skrevet 26. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2008 Herlig med en smekk på pungen til alle "ekspertene" i diverse media som råhypa Russland pga 2 gode kamper Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 26. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2008 Ren idioti. Noe er å håpe å få se Russland spille fantastisk fotball igjen, men at de er finaleklare fordi de spillte 2 gode kamper blir å ta litt hardt i spørr du meg. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 26. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2008 (endret) Deilig dette. Da tipper jeg Spania vinner. Hatt de som favoritter hele tida, og heier på dem, men må innrømme at jeg har vært litt usikker med tanke på hvordan de har pleid å prestere i mesterskap tidligere, men endelig kan det hende det klaffer. Unner dem virkelig å vinne dette.. Edit: Skjønner meg virkelig ikke på Aragones altså, bytter ut Torres hele tida. Hadde Torres fått spille kampen ut han så hadde han scora, garantert. Fabregas var fantastisk da. Endret 26. juni 2008 av ErlendRU Lenke til kommentar
Higuain Skrevet 26. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2008 Edit: Skjønner meg virkelig ikke på Aragones altså, bytter ut Torres hele tida. Hadde Torres fått spille kampen ut han så hadde han scora, garantert. Fabregas var fantastisk da. Når han brenner det legget fra Ramos og sliter med å stokke beina hver gang han får ballen burde han vært sendt ut av stadion. Torres har ikke vært noen suksess på landslaget siden han debuterte, og til tross for en god kamp mot Russland og et mål mot Sverige har han ikke hatt et godt EM. Formen hans har også gått kraftig nedover for hver kamp. I dag var han elendig, og innbytter Güiza scorer vel på sin første sjanse. Et meget godt bytte. Og jeg tviler på at han hadde scoret når han faktisk brente det han gjorde. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 26. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2008 Torres hadde absolutt ingen god kamp. Fintet seg selv gjentatte ganger og mistet ballen generelt mye. I de andre kampene syns jeg Torres-byttene har vært litt rare. Da har han jo egentlig gjort en grei kamp, men i dag var det på sin plass med et bytte. Det gav jo resultater også ... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2008 Ren idioti. Noe er å håpe å få se Russland spille fantastisk fotball igjen, men at de er finaleklare fordi de spillte 2 gode kamper blir å ta litt hardt i spørr du meg. Finaleklare, dette var jo semifinalen? Såg du sist VM, såg du sist EM? Brasil hadde eit stjernelag, men var totalt mislykka. Hellas vant EM. Å tru at Russland har ein sjanse til å nå finalen når dei til tider rundspelar Nederland i kvartfinalen meiner du altså er rein idioti? Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 26. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2008 Torres er en oppskrytt spiller, hvertfall i dette mesterskapet. Nok et bevis på at spillere som gjør det godt i liga ikke nødvendigvis gjør det så bra i mesterskap. Men det virker som at folk har glemt prøvelsene Tyskland har gått gjennom for å komme til finalen. Mange sier de har underprestert, men for meg virker det som de har hatt kontroll på veien til finalen ganske greit. Spania slet med Italia, men har spilt meget bra mot de lagene som ikke kan skryte av forsvarsrekka. Det tok 50' minutter for Spania å få kontroll på kampen i dag, og er ganske sikker på at det hadde vært nok tid for Tyskland til å ta en ledelse. Men dette er en helt åpen finale. Gleder meg sykt til søndagen. Da holder jeg med Tyskland, siden jeg blir godt over 1000kr rikere om de vinner. Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 26. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2008 Nei. Jeg snakka aldri om å tro at Russland skulle nå finalen, men å si at de kom til å gjøre det etter 2 gode kamper høres bare ikke riktig ut for meg. Nederland spillte også slik fotball som opna opp for de Russiske spillerne. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 26. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2008 Det virket særiøst som om Russerne ikke hadde lyst å gå videre i dag, de sov ut kampen. Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 27. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2008 Ja de virket ikke på hugget i det hele tatt. Trodde aldri jeg skulle se Spania i en finale i et stort mesterskap i min levetid Når det gjelder Torres så har han ikke vært så god som mange trodde. Men det er jo ikke uvanlig at store stjerner ikke innfrir i slike mesterskap, utenfor sesongen i de store ligaene. Gleder meg veldig til søndag, synd det snart er over Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 27. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2008 Torres er en oppskrytt spiller, hvertfall i dette mesterskapet. Nok et bevis på at spillere som gjør det godt i liga ikke nødvendigvis gjør det så bra i mesterskap. Men det virker som at folk har glemt prøvelsene Tyskland har gått gjennom for å komme til finalen. Mange sier de har underprestert, men for meg virker det som de har hatt kontroll på veien til finalen ganske greit. Spania slet med Italia, men har spilt meget bra mot de lagene som ikke kan skryte av forsvarsrekka. Det tok 50' minutter for Spania å få kontroll på kampen i dag, og er ganske sikker på at det hadde vært nok tid for Tyskland til å ta en ledelse. Men dette er en helt åpen finale. Gleder meg sykt til søndagen. Da holder jeg med Tyskland, siden jeg blir godt over 1000kr rikere om de vinner. Å si at Torres er en oppskrytt spiller er noe av det latterligste jeg har hørt. Og at du sier at Tyskland har hat kontroll hele veien får meg til å lure om du faktisk har sette alle kampene deres? De slo ut portugal ved en dommer feil, og Tyrkia hadde fortjent og gått videre i til finalen, siden de til tider rundspilte Tyskland. Selv syns jeg Tyskland har hatt mye flaks dette mesterskapet, og jeg tror ikke de klarer å vinne. Men det gjenstår å se. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 27. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2008 Enig i at Tyrkia spilte bedre enn Tyskland, men det handler om å sette sjansene sine. Og på en annen side - begge målene til Tyrkia kom etter moderate keepertabber av Lehmann. Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 27. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2008 Vi får nok se noen tabber av gamLEHMANN i søndagens finale også, tro meg. Lenke til kommentar
jahas Skrevet 27. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2008 Vi får nok se noen tabber av gamLEHMANN i søndagens finale også, tro meg. lehmann er jo helt krise. Skjønner ikke at Tyskland har en bedre keeper Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå