hernil Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Dette kan vi vel kalle grusing? Eller hva Nightkeeper Nei, dette var ikke grusing etter min bok. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 (endret) Dette er ikke Russland, hva i helvete skjedde? Dette ER russland. Ett par greie og en god (veldig god for så vidt) gjør ikke at russland er ett superlag. Folk dømmer de for mye ut ifra en kamp. Noe annet som ikke slår feil er at det skal bli helt utrolige kamper i semifinalene. Det ingen tenker på er at ingen av lagene vil tape, blotte seg om du vil. Derfor ligger de ofte bakpå og føler på hverandre. Bruno: Mye av grunnen til at russland gjorde det bra var spillestilen/formasjonen til nederland som åpnet for at spillet dere skulle lykkes. Noe som ikke stemmer mot f.eks spania. Endret 26. juni 2008 av Snesopp Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Lawliet: Oppskrytt? Vi så alle kampen mot Nederland, men forventet kanskje litt mye av de i dag mot et godt organisert Spania lag. Russland var gode i 2 kamper. Greit nok, men i forhold til hvor oppblåst de har vert i media skuffer de stort. Nei, dette var ikke grusing etter min bok. Haha, jeg tok den :!: Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Men hvem vinner finalen? Selv holder jeg med Tyskland Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Har hold med Tyskland før em,så blir feil å skifte mening nå. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Tyskerne for satse på et tilfeldig mål. Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Spania kruser inn til finaleseier. Det er jeg rimelig sikker på. Sa at jeg skulle vedde 1000,- på Russland seier hvis de kom til finalen. Nesten sånn at jeg har lyst til å videreføre det. Sette 1000,- på Spania seier. Men er ikke sikkert det blir så mange pengene ut av det. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Holdt med Spania hele veien, så det blir vel dem. Viva la España! Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Holdt med Spania hele veien, så det blir vel dem. Viva la España! Samma her Men jeg liker Tyskland veldig godt, så blir nok ikke skuffet om dem vinner... Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Holdt med Spania hele veien. Dette blir morro! Jeg kommer til å bli skikkelig skuffet visst Tyskland vinner. Men, men. Tror egentlig de gjør det. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 (endret) En ting med Semb, når han kommenterer etter et mål f.eks. så høres det ut som om han presser seg skikkelig for å snakke. Det høres ut som om han sliter meg å snakke når han er oppspilt, om noen skjønner hva jeg mener EDIT: Hvorfor feirer de som om de har vunnet hele opplegget? Endret 26. juni 2008 av Selvin Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Holdt med Nederland og Spania hele veien, så håper virkelig at de vinner finalen på Søndag, blir spennende. Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 EDIT: Hvorfor feirer de som om de har vunnet hele opplegget? De gjør de ikke. Vent til etter finalen. Da skal du få se hvordan de feirer når de har vunnet hele opplegget. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Feirer at de har kommet til finalen? Er jo noe det og når du ikke har vært der på 24 år. Dessuten så er nå det å komme til finale noe å feire i seg selv. Forresten så er det reprise de viser på tv2. Hvis det var den feiringen du hintet til Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Feirer at de har kommet til finalen? Er jo noe det og når du ikke har vært der på 24 år. Dessuten så er nå det å komme til finale noe å feire i seg selv. Forresten så er det reprise de viser på tv2. Hvis det var den feiringen du hintet til Åja, trodde de drev og feiret enda! Hehe Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Jeg går så langt og påstår att Villa's skade betyr EM gull for Spania... Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 (endret) Ikke sikkert han er ute av finalen da? Visst Torres finner formen og Güiza spiller som han gjorde i dag vil Spania greie seg uten Villa. Edit: Håper jeg Endret 26. juni 2008 av SuKa Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Ikke sikkert han er ute av finalen da? Visst Torres finner formen og Güiza spiller som han gjorde i dag vil Spania greie seg uten Villa. Edit: Håper jeg Nei, ut med Guiza og inn med Fabregas. Lenke til kommentar
agail Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Tror det ble litt mye vodka på russerne etter at de vant kvart-finalen. Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Nei, ut med Guiza og inn med Fabregas. Enig der egentlig. Fabregas er en strålenes spiller og har pasningene som skal til når Spania spiller med Torres aleine på topp. Tenk om Torres blir dumpa til fordel for Güiza. Lite sansynlig, men skremmende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå