Gå til innhold

EM 2008 i Østerrike/Sveits tråden

Gaston

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jaja, det beste laget vinn, kan ikkje klage på det i kveld sånn som Russland spelar.

Helt sant Zeph! Det faktum at Spania spiller mye bedre enn Russland avgjør kapens utfall, det er trist, men Russland sover, og da nytter det ikke. Det virker nesten som om de driter i om de går videre eller ikke! Ikke vet jeg, men Hiddink ser ut til å ta veldig lett på det...

Endret av Selvin
Lenke til kommentar

Vinner fortjent etter en fantastisk annen omgang. Må si meg enig i Sembs kommentar om at jeg ikke helt kan skjønne hvorfor Fabregas starter på benken hver kamp, gjort flere gode innhopp nå.

Ramos, Iniesta og Fabregas spiller alle meget godt. Güiza(?) gjør også en god figur

Lenke til kommentar

Dette kan vi vel kalle grusing? Eller hva Nightkeeper :)

Kjedelig første omgang, kom seg i andre

Semb imponerer ikke, gikk over til svensk tv4 etter 20min

Skuffende av Torres, ikke bra med Villa. Og Fabregas er bare helt

Lenke til kommentar
Russland tør ikkje satse. Dei hadde ein heilt anna innstilling mot Nederland. Har kome bakpå i denne kampen og ligg lågt. Ikkje nok samarbeid og innsatsvilje framover.
Jaja, det beste laget vinn, kan ikkje klage på det i kveld sånn som Russland spelar.

Så sant, så sant. Kampens beste lag vant fortjent. Synd for Russland. Det var et helt annet lag enn mot Nederland, blant annet Arshavin og Zhirkov (fikk det tøft mot Ramos) var helt borte i forhold til forrige kamp.

Gleder meg til Søndag. :)

Lenke til kommentar
Pirja: Hva mener du med at Semb ikke imponerer?

Lawliet: Oppskrytt? Vi så alle kampen mot Nederland, men forventet kanskje litt mye av de i dag mot et godt organisert Spania lag.

Han kommer med et par tåpelige kommentarer. Og passer ikke helt som ekspertkommentator etter min mening, men noen andre mener sikkert motsatt. Alasker og en av Canal+ kommentatorene hadde utgjort et godt par

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...