hernil Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 (endret) Da benker jeg meg foran tv-en. Vi får se hvordan dette går, håper det blir en like fair og underholdende kamp som i går! Endret 26. juni 2008 av hernil Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Da er det kamp. Lykke til Spania ! Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Spania åpner helt klart best! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Tipper på uangjort etter 90min. Menm snakkes i pausen,kamp nå Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Ohhh.. Det lyner........ Lenke til kommentar
soundamia Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Er det meg eller prater Semb ekstra mye tull og feil i dag? Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 (endret) Er det meg eller prater Semb ekstra mye tull og feil i dag? Skjønner ikke hvorfor han er ekspertkomentator i det hele tatt, da er han nesten (merk: nesten) bedre til å trene fotball... Endret 26. juni 2008 av Selvin Lenke til kommentar
Raste Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Er det meg eller prater Semb ekstra mye tull og feil i dag? Det har han gjort hele tiden under EM syns jeg. Lenke til kommentar
soundamia Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Er det meg eller prater Semb ekstra mye tull og feil i dag? Det har han gjort hele tiden under EM syns jeg. Joa, sant det, men føler att det er litt ekstra i dag. Skulle ønske tv'n hadde mute Semb knapp. hehe Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Er det meg eller prater Semb ekstra mye tull og feil i dag? Det har han gjort hele tiden under EM syns jeg. Joa, sant det, men føler att det er litt ekstra i dag. Skulle ønske tv'n hadde mute Semb knapp. hehe God idè! Jeg mailer Sony fort som svint! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Semb har ikke turt å ta seg ny trener-jobb etter fadesen med Norge. Holder seg trykt som *ekspert*kommentator. Var sikkert enten den jobben eller kassa jobb på Rimi. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 (endret) Semb har ikke turt å ta seg ny trener-jobb etter fadesen med Norge.Holder seg trykt som *ekspert*kommentator. Var sikkert enten den jobben eller kassa jobb på Rimi. Skjønner han godt, dog holder han ikke mål som ekspertkommentator. Kassa på Rimi hadde nesten passa bedre.. Endret 26. juni 2008 av Selvin Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Noen som er lei av David Bacon? Semb har ikke turt å ta seg ny trener-jobb etter fadesen med Norge.Holder seg trykt som *ekspert*kommentator. Var sikkert enten den jobben eller kassa jobb på Rimi. Skjønner han godt, dog holder han ikke mål som ekspertkommentator. Kassa på Rimi hadde nesten passa bedre.. Han er flink i studio i PL da Lenke til kommentar
asad Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Dette var en kjedelig første halvdel Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 (endret) Noen som er lei av David Bacon? Er det den Big One reklamen? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Eller? Endret 26. juni 2008 av Selvin Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Noen som er lei av David Bacon? Er det den Big One reklamen? Jepp "og inn kommer David Bacon (Beckham)" Fy flate for et dårlig ordspill. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Synes Russerne har blitt defensive, i motsetning til hva vi har sett tidligere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Forventer ikke mer fra Big One. Grandiosa Orginal,DER har du pizza`n sin Det værste er at VIF ar ønsket Semb som trener et par ganger,men han takket nei. Da ler jeg,hver gang. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Noen som er lei av David Bacon? Er det den Big One reklamen? Jepp "og inn kommer David Bacon (Beckham)" Fy flate for et dårlig ordspill. Syntes det er ganske morsomt ordspill :!: Håper vi får litt mer fart i andre omgang og mål! Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Angående kampen så ser det ut som om Russland har kommet ned på jorda etter noen veldig gode kamper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå