Gå til innhold

EM 2008 i Østerrike/Sveits tråden


Gaston

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor er det flaks? Tyskland skårte, det gjorde ikke Tyrkia.

 

Hvis dette er flaks, hvordan har da Tyrkia kommet seg til en semifinale?

 

Hvis Tyrkia ikke scorte, hvor kom de to målene fra da? Og selvsagt var det flaks! Det første målet til Tyskland var flaks! Andre målet var forsvaret sin feil. Nei, dette likte jeg ikke i det hele tatt, Tyrkia fortjente virkelig å komme til finalen. Hater å innrømme det, men de ødela det selv ved dårlig forsvar i de siste minuttene.

 

Sees om 2 år.

 

Ja, det var flaks at Schweinsteiger beregnet løpet perfekt og scorte...

 

edit: fiksa på navnet

Endret av nilsMeister
Lenke til kommentar
Tyskerne feirer som om de har vunnet EM. Vel, på søndag blir det tårer, så kanskje like greit de feirer noe.

Hvis Tyrkia hadde vunnet så hadde vel de også feiret.

 

Selvfølgelig, men hvis du så de bildene som ble vist på TV2, så kunne det minne om en gullfeiring. De burde kanskje ikke være så kjepphøye foran finalen. De har jo slått et b-lag 3-2. Tidenes sensasjon hvis Tyrkia hadde vunnet.

Lenke til kommentar
Fælt så bitre Tyrika-fansen er her da :lol: Tapt masse på langoddsen?

 

En på jobben hadde vedda en 1000 lapp på at Tyskland vinder EM, så nå håper jeg jo seff på at de taper i finalen :p

BTW, ble oppdatert av en på jobben som har hørselværn med radio om åssen kampen gikk.. :p

Ikke det samme som å se det på TV, men det får holde :)

Lenke til kommentar

Tyrkia fortjente seieren i denne kampen, end of story. :)

 

Og just for the record, problemene lå i Wien ikke i Basel. Det første bruddet var uunngåelig, for oss, men etterpå kunne det lett ha blitt unngått hvis bare tv2 hadde gjort som de gjorde i Tyskland og byttet "leverandør" fra Østerriksk til Sveitsisk tv. Med andre ord fikk tyskerne sett resten av kampen uten forstyrrelser.

Lenke til kommentar

Uansett en liten skandale at de ikke har noe som helst backupsystemer som fungerer. Vi snakker jo ikke om et lokaloppgjør i badmington, men en semifinale i EM tross alt. Men kan jo hende de har en fornuftig forklaring, vi får se.

 

Og til de bitre Tyrkia-supporterne. Er det seriøst ment? Tyskland har vunnet semifinalen og er klar for finale og så mener dere det er rart eller overlegent at de feirer? Selvfølgelig skal de feire sammen med fansen den kvelden, eller i hvert fall så lenge de er på stadionen. Det er nok av tid til å nullstille og forberede seg til finale. Var da også en ting å klage over..

Lenke til kommentar

San lopez: Enig i alt du skrev.

 

Jeg gleder meg skikkelig til dagens finale, vurderer nesten å vedde penger på det motsatte laget av det jeg VIL skal vinne, altså spania. Vil se russland i finalen, hardt :D

 

neida, jeg satser nok litt på russland. Jeg håper vil får en like spennende kamp som den siste! Nå stikker jeg ned til butikken og kjøper pils.

Endret av asad
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Tror Tyrkia er fornøyd med bronsjefinaleplass jeg. Vant bronsje i vm 02 også,som er meget bra.

 

Eller,er det kanskje ikke bronsjefinaler i EM?

Tror jaggu ikke det.

Lenke til kommentar

Noen som har hørt om åssen vær det blir på kampen i dag?

Håper det har roet seg fra sånn det var i går. hehe

 

Noen som tør tippe ett resultat i dag eller?

Tror dette blir en veldig bra kamp så jeg sier 4-3 til Spania.

Veit ikke helt hvem jeg holder med i dag siden jeg synes begge lag har spilt veldig bra fotball i EM

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...