Gå til innhold

EM 2008 i Østerrike/Sveits tråden


Gaston

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herregud, vi er i 2008 så må innspurten gå via et kamera på taket og mobil, for så bare mobil. Og strømmen gikk 3ganger. Ikke imponerende.

 

Og folk sier gull og flakselag til Tyrkia, det er faen Tyskland som flakset seg til finalen idag!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Storfornøyd med at Tyskland vant og håper virkelig på Russland - Tyskland, hvor jeg kommer til å ikle meg bjønnfitta (sånn svær russisk lue) og supe vodka mens jeg heier fram Russland :D

Lenke til kommentar
Og folk sier gull og flakselag til Tyrkia, det er faen Tyskland som flakset seg til finalen idag!

 

Hva var flaks? De tre målene de scora mot Tyrkia?

 

Tyskland fortjener en plass i finalen så sinnsykt mye!

 

Utifra kvalitetsfotball, så hadde Tyrkia fortjent en finaleplass fremfor Tyskland. Jeg mener at Tyrkia har vartet opp med mer underholdene spill. Noe Tyskland langt ifra har vartet opp med. Men nå er jo fotballen meget urettferdig til tider også. Dessverre.

 

Til deg som sa 1000,- ut av vinduet. Er nok du som er på bærtur her.

Lenke til kommentar

Synes begge lagene har flakset seg vidre jeg. men men det er sånn fotball er. Det er mye snakk om Ballac nå. Hva har han gjort i dette em egentlig? Han har puttet ett bra mål på frispark. Utenom det synes jeg ikke han har imponert. Det har vel ingen av Tyskerne. Lahm eller Podolski har vel vært de beste for di og Bastian Shwein..... ett eller annet var god forrige kamp og skåret i denne. Gomez og Klose har vært de som har skuffet mest.

Lenke til kommentar
Hvorfor er det flaks? Tyskland skårte, det gjorde ikke Tyrkia.

 

Hvis dette er flaks, hvordan har da Tyrkia kommet seg til en semifinale?

 

Hvis Tyrkia ikke scorte, hvor kom de to målene fra da? Og selvsagt var det flaks! Det første målet til Tyskland var flaks! Andre målet var forsvaret sin feil. Nei, dette likte jeg ikke i det hele tatt, Tyrkia fortjente virkelig å komme til finalen. Hater å innrømme det, men de ødela det selv ved dårlig forsvar i de siste minuttene.

 

Sees om 2 år.

Lenke til kommentar

Kjempe moro kamp, veldig veldig mange tyskland hatere her, ser jo de samme kommentarene etter hver tyskland kamp :D

 

Ikke fryktelig fortjent, og man kan jo nevne flaks, og i dag var nok tyskland litt heldige. Men det har jo tyrkia vært tidligere, men synes det var synd at ikke det "skrøpelige" tyrkiske laget gikk til finalen under disse omstendighetene.

 

Bare jeg som synes det nesten er utrolig at tyskland kommer til finalen med en keeper som Lehmann?

Endret av Crispin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...