Gå til innhold

EM 2008 i Østerrike/Sveits tråden

Gaston

Anbefalte innlegg

Men jeg kan bekrefte at jeg får inn TV2 Sport HD 1 og 2 uten å ha abonnement på Tv2Sport. Har Canal Digital med Entertain og HD mottaker og er ikke noe sånn at jeg betaler for den Entertain+tv2sport, er rett og slett bare Entertain. Tror det var Alastor som sa at man trengte tv2sport og, men så lenge man har grunnpakke med HD mottaker så får man de 2 HD kanalene gratis og dermed alle 31 kampene direkte i HD :)

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sorry, gikk ikke gjennom noe annet enn 10. siden siden jeg bare kom på nå og det var litt sent, gitt :) Men ja, synes det var greit. Tenkte jeg måtte abonnere på Tv2 Sport, så skulle vent og sjekke i dag og i morgen men nå var det vel like greit at jeg ikke gjorde det!

BTW, den taklingen på Nani var så jævlig, følte meg kvalm etter jeg så blod på beina fra knottene. Satser på at Platini og gutta gjør noe med han Aurelio; han har jo til og med samme navn som noen som spiller for Scousers; uff!

Lenke til kommentar

Jævlig greit for de med HD-dekoder fra Canal Digital, ja. Fotball i HD er nydelig. Kan selv se EM i HD, men da på Eurosport HD som ikke sender kampene før 24 timer etter at de er spilt, siden jeg ikke har Canal Digital. Litt av poenget er jo borte da, men jeg vil nok ha litt HD-kos med de beste kampene fra turneringen regner jeg med. :)

Edit:

BTW, den taklingen på Nani var så jævlig, følte meg kvalm etter jeg så blod på beina fra knottene. Satser på at Platini og gutta gjør noe med han Aurelio; han har jo til og med samme navn som noen som spiller for Scousers; uff!

... ja, det var jo et knallargument. :p Blir litt som om man skal straffe den ekte Ronaldo bare fordi han dessverre har en klysete navnebror. ;)

Men fin takling var det ikke.

Endret av Hewitt
Lenke til kommentar
Jævlig greit for de med HD-dekoder fra Canal Digital, ja. Fotball i HD er nydelig. Kan selv se EM i HD, men da på Eurosport HD som ikke sender kampene før 24 timer etter at de er spilt, siden jeg ikke har Canal Digital. Litt av poenget er jo borte da, men jeg vil nok ha litt HD-kos med de beste kampene fra turneringen regner jeg med. :)

Edit:

... ja, det var jo et knallargument. :p Blir litt som om man skal straffe den ekte Ronaldo bare fordi han dessverre har en klysete navnebror. ;)

Men fin takling var det ikke.

Fotball i HD er seriøst noe av det beste jeg har sett, var fantastisk i dag. Eurosport HD jo, det var jo lansert nå ja! Hvor får du det da uten CD? Viasat eller noe? Men uansett, er jo greit at du får sett det i HD; men direkte er noe annet :)

Haha jeg køddet litt med det argumentet, eller var jo ikke argument egentlig :p Måtte bare spice det opp litt! Haha nei, mitt var litt bedre enn ditt :) Taklingen var unødvendig og ekkel ja.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Jeg har TV fra Altibox, eller Lyse om du vil. Rogaland- og venstlandsleverandør. Får det meste der, men det er enkelte ting som Canal Digital vil ha monopol på, blant annet EM direkte i HD så kan ikke få det. Men Eurosport HD er en fin kanal det også da, sender mye tennis direkte i HD. :)

Lenke til kommentar

Faen at jeg er så dum. Så nå at det var bare kanalen etter vanlig Eurosport. Jeg har sett hele Roland Garros/French Open på vanlige SD kvalitet i to uker mens HD kanalen har vært der hele tiden? Eller kom det sånn nå til helgen? (Litt off topic kanskje men :p)

EDIT: MEN; Fed-Rafa i HD i morgen da? :grin: Gleder meg, Vamos Rafa!

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Kvaliteten på Roland Garros i HD og SD er gigantisk. Jeg har sittet og switchet litt innimellom mellom HD og SD, bare for å stoppe opp litt og le av SD-kvaliteten før jeg switcher over igjen. :p Nei, men det er veldig stor forskjellig i skarpheten og fargene. Alt blir så mye klarere, og man kan jo sitte og spotte folk på bakerste rad i publikum ... Det blir Rafa - Fed i morgen ja. Jeg heier ikke på noen av dem, men er lei av Federers dominans så håper vel sånn sett på Rafa. Synd at hverken Hewitt eller Djokovic kom lenger. :(

Men dette her ble noe helt innihampen enormt off-topic, så jeg tenker vi sier stopp der. :p

Lenke til kommentar

Haha det var det, men må bare si at jeg har vært Rafa fan siden 2004 så er lett for meg i morgen, og ja bare at jeg får se tennis i widescreen er nok for meg; men HD er jo klasseforskjell. Men Rafa vinner jo her på clay, han matcher Bjorn Borgs 4 på rad i French Open; og jeg hater Fed så håper han slutter å dominere snart! Hater Djokovic så var like greit at Rafa banket han på fredag! :grin: Men elsker Hewitt (ikke deg :tease: men Lleyton) så ja det var vel synd men han greier seg ikke på clay!

MEN nok off topic.

Jeg elsker Kroatia og håper de banker Østterrike foran hjemmefansen 3/4-0. Modric og Krancjar (stavefeil sikkert :)) er ones to look out for.

Også er det Tyskland - Polen; der kan jeg faktisk se en uavgjort men Ballack med heading hadde ikke vært så overraskende nei :p Blir deilig dag i morgen, sport hele veien :)

Lenke til kommentar
Jeg har TV fra Altibox, eller Lyse om du vil. Rogaland- og venstlandsleverandør. Får det meste der, men det er enkelte ting som Canal Digital vil ha monopol på, blant annet EM direkte i HD så kan ikke få det. Men Eurosport HD er en fin kanal det også da, sender mye tennis direkte i HD. :)

Har du betalt ekstra for å få Eurosport HD?

Jeg har Altibox jeg også, men jeg har bare Euorsport 1 og 2.

En annen ting jeg lurer på er om de som abonnerer på TV 2 Sport automatisk får TV 2 Sport Euro 2008?

Lenke til kommentar

Jepp, det har jeg.

Har alltid trodd at jeg kunne se alle kampene, men så leste jeg en plass at de som hadde TV 2 Sport kunne se kampene kostnadsfritt på TV 2 Sumo. Så visste jeg ikke om de går på TV i tillegg, men det gjør de altså :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...