Gå til innhold

EM 2008 i Østerrike/Sveits tråden


Gaston

Anbefalte innlegg

Kvifor skulle Øvrebø få skulda for ein tabbe assistentdommaren gjorde? :dontgetit:

Han er hoveddommer og får derfor all oppmerksomheten. Er enig i at assistentdommerene er de som burde få skylden når det oppstår slike offside-situasjoner...

 

Edit: 150 innlegg

Endret av Aye
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sykt. Tyrkia spiller jo dritbra idag. Hva var forresten oddsen på tyrkia, tyskland idag?

 

Nå er dette her den eneste gangen i mitt liv jeg faktisk håper at tyskland vinner, bare for å ha gleden av å se de bli GRUSA i finalen :D

 

De scorte nå btw! yay :D

Lenke til kommentar

Imponerende av Tyrkia, absolutt. Hadde vært morsomt om de vant selv om jeg ikke liker de helt. Når det er sagt tror jeg ikke de greier dette. De kommer til å bli slitne til slutt om de fortsetter som nå, og de har ikke akkurat spesielt mange å sette innpå. Tipper Tyskland tar dette til slutt, selv om det er lite fortjent.

Lenke til kommentar

Detta var veldig overraskende, Tyrkia spiller mye bedre enn de foregående kampene. Om de fortsetter slik har de en sjanse, gitt at Tyskland også dupper av i spillet. Enig at Tyrkia hadde mange sjanser, Kazims skudd burde ha gått i mål og Hamits frispark kunne også ha vært mål om Lehmann ikke var helt oppvakt. Må også rose Ugurs frispark, veldig bra skru, bare litt til siden så hadde den gått rett i mål. Tysklands mål var litt flaks, og Rustus dårlige plassering, han burde ha vært mer forsiktig, men nå er jo han kjent for sine tabber da, hvertfall i Tyrkia.

 

En spennende kamp, håper det fortsetter slik. Enda bedre om det hadde blitt til straffespark igjen.

Lenke til kommentar

Eg har slutta å tru noko som helst når det gjeld Tyrkia, dei overrasker kvar kamp. Har til tider rundspelt Tyskland som har hatt ein målsjanse og eitt mål. Tyrkia burde hatt minst eit mål til. Dei spelar faktisk veldig god fotball, sjølv om dei har sine mangler. Kan bli litt overivrige og miste dekning bakover, som Podolski nesten utnytta. Framover har dei god fart, men kjem med lite folk, i ein situasjon kunne Sabre lagt inn frå kanten, men det var ikkje ein einaste tyrker i 16-meteren. 1-2 spelarar kjører framover, men må vente på dei andre. Når alle først er på plass så er spelet bra, men det tar litt for lang tid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...