Gå til innhold

EM 2008 i Østerrike/Sveits tråden

Gaston

Anbefalte innlegg

Tyskland - Spania i finalen håper jeg på. Liker ikke Tyrkia i det hele tatt, dessuten greier de ikke å ta Tyskland med så mange skadete og suspenderte spillere. Russland - Spania hadde lett vært det beste, men holder mer med Spania enn Russland så da håper jeg på dem.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bah, får ikke med kampene de neste dagene, jobber kveldsskift hele denna uka, 15.00-23.20 :thumbdown:

Uaktuelt å se reprise eller ta opp :p TV må nesten sees direkte synes jeg.

Når jeg går glipp av kamper stenger jeg bare ute all media og ser den i reprise som om det skulle vert direkte. Funker fett det.

Lenke til kommentar

Hadde vært så morsomt om tyskland leda 2-0 etter 85min, så kommer det 2 kjappe tyrkere og ekstraomganger, som Tyrkia drar ifra Tyskland

Men med tanke på alle skadene tyrkia har, og da lite å bytte med. Så bør det avgjøres etter 90min

Lenke til kommentar

Vet ikke helt. Fornuften sier at Tyskland greier å hale i land dette, men har en følelse på at det blir litt dramatisk i kveld og jeg. Portugal fikk inn to mål mot slutten. Siden dette er spesialiteten til Tyrkia er det vanskelig å si hva resultatet blir i kveld.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Har fremdeles Tyskland som klar gullfavoritt(har hatt siden før em) og tror de vinner 2-1 ikveld.(om ikke 2-0) Kampen imorgen blir det verre med. Men tar en råsjans og sier Russia.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...