Bister Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Avansert, men utrolig stilig. Tipper de har jobba et par timer med det der Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Ikke annet enn "dette programmet er sponset av xxx". Er en sann fryd å slippe unna det, få se sjanser, høydepunkter osv før de kutter inn til studio etter at reklamen er over på den vanlige kanalen . Blir jo litt småkjedelig når de viser de største sjansene fra 10 forskjellige kameravinkler. Div statistikk er ikke så dumt. Men så klart, alt er bedre enn reklame og det er først nå etter at jeg har sett kamper på TV2 Sport jeg ser hvor vanvittig lange disse reklamepausene er på TV2. Litt offtopic, men reklame er en av grunnene til at jeg ser mindre og mindre på TV for tiden. I tillegg til sport er Discovery favorittkanalen min, men 3 x reklamepauser i et program som varer 1 time(i tillegg til reklame før og etter programmet) gjør at jeg ser mindre og mindre på den kanalen også. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 EM er annerledes enn premier league-sendingene og tippeligasendingene, da er det stats, intervjuer, kommentarer og alt mulig i pausene. Skikkelig sending rett og slett. EM er det ikke lagt opp til noe slikt, men man slipper iallefall reklamen... En kamp-pause på tv2 eller tv3 består av 12 minutter reklame, 1 minutt fra studio, 1 minutt "programmet er sponset av" og 1 minutt etter og før fløyta går. Det er sykt. Men nok om det, i kveld er det kamp igjen . Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 (endret) Men nok om det, i kveld er det kamp igjen . I kveld? Endret 24. juni 2008 av Aye Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Nei? Ikke? F*** da, jeg vil se fotball! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Ikke, må vente til i morgen Men gir meg en liten mulighet til å grave meg litt nedover i usette HD DVD plater som ligger i hylla Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Kjapt spørsmål - hvem skal spille i morgen? Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Det blir vel Tyskland mot Tyrkia, ettersom det er lengst siden de har spilt ... Lenke til kommentar
asad Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Kjapt spørsmål - hvem skal spille i morgen? Tyskland og tyrkia. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 (endret) Nei? Ikke? F*** da, jeg vil se fotball! Det er jo nok av repriser på Eurosport 1 og 2 i dag. Ser at Portugal-Tyskland går på Eurosport 1 18.45 og 23.30, og på Eurosport 2 21.15. Endret 24. juni 2008 av Aye Lenke til kommentar
MWickmann Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Det blir Spania - Tyskland i finalen, DER vinner Spania sant? : )) Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Håper det blir Tyrkia-Spania, selv om det hadde vært morro med Russland i en finale, imponert meg stort Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Russland - Tyrkia hadde uten tvil vært "folkets" finale spør du meg . Men jeg tviler på at det skjer, tyskland blir for sterke. Russland - Tyskland er en finale det ville vært historisk sus over. Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Håper at Spania vinner semifinalen, får jeg drar til Spania i morgen Detsverre har jeg en følelse at Russland vinner EM. Russland kjøper gull.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Kan ikke komme med noen absolutte valg om finalen enda. Er såpass åpent mellom disse lagene. Eller Tyskland er *bænkers* (Har hatt de som finalist FØR Em startet) Russland-Spania: hmm,Spania HAR slått Russland før i dette Em. Jeg vet sannelig ikke,men Russland ser bra ut. KAN IKKE KAMPENE BEGYNNE SNART Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Kjøper? Den er jeg spent på. Eneste de muligens har kjøpt er en person som kan gjøre gull av gråstein. Og han får langt mindre betalt enn det capello gjør, og tviler på at han får særlig bedre betalt enn en del andre topptrenere i europa. Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Jeg som holder med Spania, håper på Spania - Tyrkia i en finale. Noe av grunnen til det er at jeg ikke liker Tyskland. Pluss at hjertet mitt har banket litt for Tyrkia i årets mesterskap. Kjipt med 2 dager uten fotball:( Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Av de lagene som er igjen, ville ønskefinalen vært mellom Spania og Russland, men siden det ikke går, må det være Russland og Tyrkia. Jeg liker ikke Tyskland og den ene kampen til Russland mot Nederland imponerte meg mer enn det Spania har imponert meg gjennom hele EM. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Nå må det vel snart gå Tysklands vei, har på følelsen at Ballack fører dem til finale Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Tyskland vant nå EM i 96. bronsje i VM 06 og sølv Vm 02. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå