Gå til innhold

EM 2008 i Østerrike/Sveits tråden


Gaston

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ikke annet enn "dette programmet er sponset av xxx". Er en sann fryd å slippe unna det, få se sjanser, høydepunkter osv før de kutter inn til studio etter at reklamen er over på den vanlige kanalen :).

 

Blir jo litt småkjedelig når de viser de største sjansene fra 10 forskjellige kameravinkler. Div statistikk er ikke så dumt. Men så klart, alt er bedre enn reklame og det er først nå etter at jeg har sett kamper på TV2 Sport jeg ser hvor vanvittig lange disse reklamepausene er på TV2.

 

Litt offtopic, men reklame er en av grunnene til at jeg ser mindre og mindre på TV for tiden. I tillegg til sport er Discovery favorittkanalen min, men 3 x reklamepauser i et program som varer 1 time(i tillegg til reklame før og etter programmet) gjør at jeg ser mindre og mindre på den kanalen også.

Lenke til kommentar

EM er annerledes enn premier league-sendingene og tippeligasendingene, da er det stats, intervjuer, kommentarer og alt mulig i pausene. Skikkelig sending rett og slett. EM er det ikke lagt opp til noe slikt, men man slipper iallefall reklamen...

 

En kamp-pause på tv2 eller tv3 består av 12 minutter reklame, 1 minutt fra studio, 1 minutt "programmet er sponset av" og 1 minutt etter og før fløyta går. Det er sykt.

 

Men nok om det, i kveld er det kamp igjen :).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Kan ikke komme med noen absolutte valg om finalen enda.

Er såpass åpent mellom disse lagene. Eller Tyskland er *bænkers* (Har hatt de som finalist FØR Em startet)

 

Russland-Spania: hmm,Spania HAR slått Russland før i dette Em. Jeg vet sannelig ikke,men

Russland ser bra ut. KAN IKKE KAMPENE BEGYNNE SNART :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...