Gå til innhold

EM 2008 i Østerrike/Sveits tråden


Gaston

Anbefalte innlegg

Nederland og Russland kampen var meget meget bra!

Satt i Amsterdam og så på kampen, begge lag var meget gode! Men russland hakke vassere.

Så de sjangsene Nederland vanligvis setter (RvN) glippe tenkte jeg at det kom til å bli en vanskelig kamp.

I tillegg så var Nederland daffe fremover, de skapte bare sjangser på frispark og cornere, savnet evnen til å legge om systemet til litt mer vingspill.

 

Vil ikke si etter 90 minutter at Russland "knuste" Nederland, det var meget jevnt spilt store deler av kampen, men i 2 e.o ga Nederland opp.

 

Russland vant fortjent og vil gratulere med hele mitt hjerte etter festfotball!

Jeg er Nederlender og står tilbake med en fantastisk følelse av et godt lag som kommer til å bli bedre (bare sjekk U21 landslaget til Nederland) og tror de kommer til å varte opp med festfotball i VM!

 

Takk Russland for festfotball! Takk Nederland for festfotball!

 

Håper Russland fortsetter dette kjøret.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fotball i HD er smooth, men eg har ikkje tenkt å betaler store summar for å sjå fotball i tre veker. Dei viktigaste kampane går på TV2, og med ein 32" LCD-TV går det heilt greit. Hadde eg hatt 42" eller større hadde HD vore meir aktuelt, då blir fotballen litt liten.

Lenke til kommentar
Betaler ingenting for fotball i HD jeg :)

Fordi?

 

Må han ha en begrunnelse eller? AT det går ann.

Ja, for så vidt eg har fått med meg må ein betale for å sjå fotball i HD. Om det finnes gratis alternativer hadde det vore interessant å vite.

 

Om han ikkje vil betale for å få fotball i HD er det ein anna sak, i så fall har han formulert seg litt merkeleg.

Lenke til kommentar

En annen grunn til å velge TV4 framfor TV2 er at TV2 gjør "alt" for å drepe fotballopplevelsen. For meg gir det meg mer av en fotballkamp å få sett noen minutter etter en kamp er over. TV2 går rett til reklame så snart dommeren har blåst i fløyta, men TV4 drøyer noen minutter ekstra til spillerne har takket publikum og er på vei inn i garderoben.

I tillegg foretrekker jeg nøkterne kommentarer når det oppstår situasjoner innefor 16-meteren, enn at det hele tiden skrikes etter straffe/filming.

Endret av hightow
Lenke til kommentar
TV4 drøyer noen minutter ekstra til spillerne har takket publikum og er på vei inn i garderoben.

I tillegg foretrekker jeg nøkterne kommentarer når det oppstår situasjoner innefor 16-meteren, og at det ikke hele tiden skrikes etter straffe/filming.

Veldig enig. TV2 er håpløse på det der .. Håper de lærer noe av svenskene i dette mesterskapet!

Lenke til kommentar
Betaler ingenting for fotball i HD jeg :)

Fordi?

 

Alle de som har Canal Digital med HD-boks, får begge HD kanalene gratis fra tv2 i EM.

Synes også at tv2 har vært rimelig dårlige i kommentering og oppsettet på kampene. De klarer jaggu meg å presse inn reklame mellom ekstraomgangene og straffekonk og. Er ikke så veldig rart folk svitsjer til tv4..

 

Lurer også på hvordan det hadde vært med et program etter kampen som ikke inneholder 20% fotball og 80% tøv og knising..

Lenke til kommentar
Så forbanna pirkete vi skulle bli da. I og med at fotball i HD ikke er med i grunnpakken, men er det i EM og bare da, så er det vel gratis da..

Men det koster fortsatt x anntal kroner i månden for å få tilgang, så det blir vel nesten det samme som att alle løper rundt og jubler over gratis SMS med nonstop :p

 

Men nok off topic...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...