Amped Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 http://www.xbox.com/LIVE/xboxlive-voicefeature.htm hvordan er det å spille et xbox live-spill med communicatoren? blir det ikke for masse roping, hyling, gnelling og bråk!? har noen prøvd dette, eller vet noen av erfaringer av det på nettet? Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Tror det fungerer ganske bra, selv om jeg ikke har prøvd det selv ennå. På MotoGP kan man f.eks. bare høre de tre nærmeste spillerne på banen. En bra måte å spare båndbredde og bråk på. Man kan jo også mute folk hvis man vil. Lenke til kommentar
Amped Skrevet 3. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2003 leste at det på visse spill, finnes en effekt som gjør stemmen din "vrøvlete" dersom du befinner deg i vann! tøft! Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Gleder meg til jeg kan spille online spill der jeg kan finne andre spillere ute i skogen bare ved å snike meg rundt og lytte, hehe. Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Jeg har xbox live (fikk den fra UK) og voice er utrolig kult! Jeg kan bare si GLED DERE! Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Funker det fett eller? Ikke noe lagg eller noe? Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Nice! Da må jeg få skaffet meg ett stykk XBLive kit så snart som menneskelig mulig:) Forresten, syntes du Ghost Recon er bra på Live? Jeg har det nemlig nå uten live og jeg syntes det suger helt kølle, blir det morsommere online? Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Jeg syntes heller ikke ghost recon var spesielt kult i single player, men online er det RÅTT! Det er så sinnsykt fett at du ikke aner det! 16 player ute i skogen er rett og slett bare digg, og det er ekstra kult pga. headset'et. Jeg lover deg at du vil digge ghost recon hvis du får deg xbox live. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå