Agrostar Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 (endret) Har eit problem med dc++ og lurer på om det er lov å få hjelp her? Edit: Les lenger ned der den siste posten min er, nytt problem Endret 2. juli 2007 av Stressis Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Det virker sånn, det er samtlige tråder om det her, Du kan eventuelt opprette en ny tråd om ingen av de hjelper deg. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Ja det er fult lovlig. Du trenger jo ikke nødvendigvis bruke DC++ til piratkopiering. Det må bare moderatorer o.l ta stilling til, at du er "snill". For BitTorrent, DC++, Limewire og alle nedlastingsklientene kan brukes til lovlige ting også. Foreksempel fildeling på lokalnettverk på DC++. Eller nedlasting av gratis programvare. Laste ned Linux foreksempel, det er ofte torrents. Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 8. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2007 (endret) Ok, bildet som eg legg ved forklarar problemet. Fekk meg bærbar her om dagen og den var det Vista Home Basic på. Installerte dc++ og startar opp. Da kjem den beskjeden der og eg får ikkje opp public hubs heller. Det er sikkert meir de lurer på så berre spør. Eller kom med forslag med eingong Edit: Hmm, eg får ikkje lasta opp fila. Tok skjermbilde og la det inn i works skriveprogram og lagra det som rtf. Når eg så vel å legge til vedlegget jobbar den ei stund før eg kan skrive. Men vedlegget er ikkje komme med. Kva gjer eg feil? Endret 8. juni 2007 av Stressis Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 rtf hmm. Opne i Paint og lagre som jpg format. Det formatet skal fint gå å laste opp. Med dc++ må du sette deg som passive eller active brukar, men det veit du jo gjerne. Det enklaste er som regel å bruke passive. Pass på at brannmur ikkje sperrer dc. Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 22. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2007 Etter mye om og men har eg no endeleg klart å fatt bilde med mobilen. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Se om du finner noe nyttig her. Lenke til kommentar
fgr Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 (endret) bare så du veit det til siden mr. mobilscreenshot: 1. trykk print screen på tastaturet 2. start, kjør, mspaint 3. lim inn 4. lagre et sted du finner bildet igjen og som han over her sier, får du feilmeldinger, søk på dem på google så finner du sikkert noe. Endret 22. juni 2007 av jagarock Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 22. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2007 bare så du veit det til siden mr. mobilscreenshot: 1. trykk print screen på tastaturet 2. start, kjør, mspaint 3. lim inn 4. lagre et sted du finner bildet igjen og som han over her sier, får du feilmeldinger, søk på dem på google så finner du sikkert noe. 8919112[/snapback] Fant ikkje paint på vista maskina mi... Fant det no Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Det høres ut som du fant det nå, men alikevell. En enklere måte å finne paint på er som følger; Trykk Start>Kjør og skriv mspaint Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 2. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2007 Nytt problem: Får ikkje til å bli active i dc. De skal få sjå kva oppsett eg har i routeren og i dc. Noko som er feil? Noko eg har gløymt å gjort? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå