Taterunge Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Hvorfor lager ikke microsoft alle sine windows CDr så de kan bootes fra? Det har irritert meg litt, er det noen som har noe ordentlig svar? Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Hvorfor lager ikke microsoft alle sine windows CDr så de kan bootes fra?Det har irritert meg litt, er det noen som har noe ordentlig svar? fordi det ble ikke utviklet før et bestemt år. alle win2k og xp cder har det tror jeg? Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Hvorfor lager ikke microsoft alle sine windows CDr så de kan bootes fra?Det har irritert meg litt, er det noen som har noe ordentlig svar? Hvis du snakker om 2k/xp, så ligger vel feilen hos deg! enten dårlig brent cd, eller så har ikke du satt på at den skal boote fra cd... Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Alle mine cder booter. Lenke til kommentar
Taterunge Skrevet 3. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2003 Tviler på at feilen ligger hos meg. Jeg har vært borti mange orginale CDr uten booting. Lenke til kommentar
Neo Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 husk at cd-rommen også må være "bootbar". Det er ikke alle som er det. Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Selv 98 cden min booter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå