Rudy Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Ok takk,men hvor lenge varer disse video snuttene?Husker mitt 3 år gamle kamera bare kunne ta videoer i bare 10 sek eller noe. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 13. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2007 Det er vel til minnekortet blir fullt. Lenke til kommentar
coban Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Men 850 er tregere enn 800 og har ikke fullt like bra bildekvalitet. Dessuten er det dyrere. Raskere+bedre kvalitet > vidvinkel for min del. Men hvis vidvinkel er viktig så er jo saken biff i 850s favør. 8852789[/snapback] At det er raskere merker du ikke, husk at alle disse testene er basert på stativ tester hvor kamera står absolutt stille og fokuserer på et fast motiv, i real world bruk så er det så og si ingen forskjell. Bildekvaliteten er tilnærmet lik som sagt. Så da står vi vel kun igjen med at 850 har vidvinkel og at de to kameraene er tilnærnmet like hva gjelder bildekvalitet og hurtighet. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 14. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2007 Hvordan vet du om det er forskjell eller ikke i virkeligheten? Testene er ikke BARE på stativ i studio, vet du. Og jeg vet at 800 er griserask på seriefotografi. Lenke til kommentar
coban Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Det har ikke noe om å vite, det er slik det er - mennesker klarer av naturlig årsaker ikke å reagere på under 0.0 sec Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 16. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2007 Hva har det med noe som helst å gjøre? Hvis 800 tar to bilder i sekundet under seriefotografering og 850 bare ett, så sier det seg selv at man merker det. Lenke til kommentar
coban Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Seriefotografering er noe helt annet enn "hurtighet" - når man snakker om hvor raskt kamera er så går det (ihvertfall for meg) under kategorien hvor raskt det starter opp, blitz ladning, fokus tid osv. Men jeg er enig i det du sier ang. serie fotografering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå