Gå til innhold

Flying V gitarer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-xZFMnIz6

Ja, har faktisk prøvd Jimi Hendrix sin på Hard Rock Cafè London! "Problemet" var at det var venstrehånds-gitar...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6

Husk at du skal ha eine låret mellom "beina" på gitaren, nesten som klassisk stil.

Sånn som på bildet:

http://www.kulick.net/photoalbum/Europe_Me..._05/flyingV.jpg

Forresten så er det Jimi Hendrix sin Gibson, som du kan finne å¨Hard Rock Cafè London. Sofaen er også hans. (Og jeg har vært så heldig å få prøve!)

Endret av Slettet-xZFMnIz6
Lenke til kommentar
Husk at du skal ha eine låret mellom "beina" på gitaren, nesten som klassisk stil.

Sånn som på bildet:

http://www.kulick.net/photoalbum/Europe_Me..._05/flyingV.jpg

Forresten så er det Jimi Hendrix sin Gibson, som du kan finne å¨Hard Rock Cafè London. Sofaen er også hans. '*skryte* Jge har også spilt på den gitaren, men det er ike jeg som er på bildet. *skryte*

8842665[/snapback]

Hehe, hadde aldri trodd at Bruce Kulick ville la seg avbilde der han holdt en gitar opp- ned.

Lenke til kommentar

Hehe, hadde aldri trodd at Bruce Kulick ville la seg avbilde der han holdt en gitar opp- ned.

8845377[/snapback]

Opp-ned? Regner med at det er riktig som han skriver at det er Hendrix sin gitar og han spilte så vidt jeg vet venstrehendt, så da er den nok riktig vei eller hur? ;)

Lenke til kommentar

kjøp bare en sånn V-gitar "ting" som man monterer på veldig lett når man skal sitte...voila, du kan sitte helt normalt me gitaren din...

Btw, har en Jackosn king V selv. Pokker god å spille på! fet lyd og mye trøkk....

Lenke til kommentar
Fyfader. Hadde eg ferska nokon i å sette EMG i ein '67 skulle eg ha gitt dei ein omgang med balltreet.

8876894[/snapback]

enig! :mad:

EMG'er gjør ikke akkurat en gitar bedre spør du meg:P Man får liksom ikke noe utnytta av hvilken gitar man setter de inn i. Lyden blir det samma uansett liksom.... :thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...