Gå til innhold

N73 - Fortsatt en god mobil, eller gammel nytt?

Anbefalte innlegg

Skal handle ny mobil, og har falt litt for Nokia N73. Er dette fortsatt en god mobil, eller begynner denne å bli gammel og utdatert?

Har og kikket litt på K810i, men her har vi samme problemsitilling så vidt jeg skjønner. Stort sett en K800 med ny design.

Jeg har ikke noe stort behov for symbian, men har heller ikke noe imot det. Bra kamera er kjekt, og mp3 funksjonen vil og bli brukt endel. 3G er og en funksjon jeg ønsker meg. Stor skjerm er absolutt ett pluss. Har forstått at N73 er noe tregere enn K810, men er dette noe som er veldig plagsomt?

Noen kloke ord og råd fra forumets kloke hoder her? Burde jeg gå for en totalt annen mobil kanskje? Eller kan N73 anbefales?

Edit: Er i såfall N73 ME som blir aktuell...

Endret av GEman
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er jo en ren smaksak.

Alle de fancy funksjonene pleier for meg å være dritkule å briefe med første uka, så brukes de aldri mer. Nettopp det hadde jeg med symbian. Har både hatt Nokia 3650 og Sony Ericsson P900. Begge symbian baserte.

Nokia telefonen måtte jeg innstalere på ny vel 5 ganger. Den ene gangen så kritisk at den måtte til Finland. Den ble nemlig infisert med virus av en tredjepartsprogramvare. Det vil si, alt er ikke like snilt. Og telefonen går faktisk treigere jo mer du innstalerer.

Nå har jeg en Samsung Z400 som ikke kan så fryktelig mye, men som holder godt. Den starter meget raskt, og jeg slipper å vente stort.

På P900'en jeg hadde, var det ikke uvanlig å vente 5 minutter før kontaktlisten var operativ.

Endret av steffenz
Lenke til kommentar

Nå skal det da sies at det er STOR forskjell mellom 3650 sitt symbian system og N73 sitt..

N73 er fortsatt en god telefon ja, godt kamera, 3G og EDGE og en god MP3 spiller, skjermen er knallers :)

N73 er som en PC, kjører du for mange programmer og laster den full av dritt blir den treg, men holder du dette litt i orden så er den ørlite tregere enn K800/810, men det er ikke plagsomt.

Alt i alt anbefaler jeg N73 :)

Lenke til kommentar
Nå skal det da sies at det er STOR forskjell mellom 3650 sitt symbian system og N73 sitt..

N73 er fortsatt en god telefon ja, godt kamera, 3G og EDGE og en god MP3 spiller, skjermen er knallers :)

N73 er som en PC, kjører du for mange programmer og laster den full av dritt blir den treg, men holder du dette litt i orden så er den ørlite tregere enn K800/810, men det er ikke plagsomt.

Alt i alt anbefaler jeg N73 :)

8807873[/snapback]

jeg anbefaler også n73 men hadde gått for den svarte n73 ME. har hatt se k810 og mange andre mobiler, men til slutt har jeg falt på n73. sant den kan være treg osv mens som de fleste sier spørs hvor mye og hva du har installert. jeg har ikke noe programmer utenom de som var i mobil, og mlock og autolock. Fungere ok, selvom jeg har vært uheldig til nå at mobilen har skrudd seg av seg selv noen ganger og hengt seg opp litt. men tror mange sier at det går bedre etterhver tsom du har brukt mobilen

Lenke til kommentar

Nå har jeg faktisk bestilt den svarte N73 ME på komplett. Det kom en telefon i demovarene der til kr 3.150,- og da slo jeg likegodt til. Kan selvsagt avbestille den fortsatt, men alt i alt så blir det nok til at jeg beholder den. Tviler på at jeg lemper den full av programmer, men er nok heller litt selektiv. Er ikke av typen som hiver innpå alt av programmer som kan være greit å ha på en regnværsdag... Ser ihvertfall frem til å kvitte meg med min gamle 6280.

Lenke til kommentar
Nå har jeg faktisk bestilt den svarte N73 ME på komplett. Det kom en telefon i demovarene der til kr 3.150,- og da slo jeg likegodt til. Kan selvsagt avbestille den fortsatt, men alt i alt så blir det nok til at jeg beholder den. Tviler på at jeg lemper den full av programmer, men er nok heller litt selektiv. Er ikke av typen som hiver innpå alt av programmer som kan være greit å ha på en regnværsdag... Ser ihvertfall frem til å kvitte meg med min gamle 6280.

8808302[/snapback]

Selger du den?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...