RolloThomasi Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 (endret) Har til slutt kjøpt meg en XP-lisens, som takk for varig tro og gratis bruk. I den forbindelse har jeg møtt på et lite dilemma, kan man vel si. Kjører dual-boot med ubuntu, og har lagt inn XP'en på en virtuell maskin der i tillegg. Spørsmålet er jo, hva skjer om jeg aktiverer den andre også? Vil den installasjonen som allerede er aktivert slå seg vrang eller noe? Endret 7. juni 2007 av RolloThomasi Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Det tviler jeg på at den gjør Lenke til kommentar
RolloThomasi Skrevet 7. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2007 Så min innbitte frykt for skrikende WGA-meldinger på en eller begge av installasjonene er sannsynligvis (forhåpentligvis) ugrunnet? Lenke til kommentar
NorvegianDad Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Jeg hadde to windowser på min PC engang.. PC'en kræsjet når jeg var i militæret og da lånte jeg den vekk til en kamerat,han innstallerte Windows Pro Ed mens jeg org. hadde Home Ed. Hadde ikke store problemer med annet at det tok plass krevde sikkert litt ressurser av den stakkar gamle PC'en min,men var litt stress å bli kvitt da uninnstalen til pro'en var invalid. Måtte bytte navn på mange filer og slette en god del filer en og en.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå