DigitaL BlasteR Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Lærern din var jo tilstede sammen med sensor under prøven, og hvis de sammen ble enige om å gi deg stryk, med god begrunnelse så klart, er det dessverre lite man kan gjøre ved det. Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Når jeg øver på dette, bør jeg løse oppgaver eller bare lese? Læreren sa at oppgavene vill være mye mer konkrete/enklere enn ved en skriftlig eksamen. Lenke til kommentar
Memphis88 Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Jeg kommer muligens opp i 3kj. Har det på følelsen...er så typisk, først fysikk skriftlig, deretter kjemi muntlig Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Synn å høre at du strøk, men kan nok være vanskelig å gjøre noe med det i forhold til klagen. Men for all del klag, du har ingenting å tape på det iallefall Husker ikke helt hvordan det var på vgs, men her på universitetet er det normalt at alt under 40% rett gir stryk. Dersom det stemmer med din egen antagelse at du hadde 1/3 rett, høres det ikke så rart ut att du strøk. Muntlig eksamen er alt om å ta ordet og holde på det, dermed sikrer man at man hele tiden snakker om noe man har peiling på, dersom man faller bakpå å lar sensor/lærer stille spørsmål derimot er det større sjangs for at de spør om noe du ikke vet. Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Har 3KJ eksamen imorgen! 45 min til å forberede to oppgaver + en øvelse, og da har vi absolutt alt av hjelpemidler. Tror det skal gå ganske bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå