Gå til innhold

Speedfan - spenningsfeil? Kva måler temperatur 3?

Anbefalte innlegg

Kanskje litt feilposta, men det er faktisk eit lite problem med stasjonæren min..

De fleste her har sikkert høyrt om speedfan, og i speedfan fant eg eit lite problem...

Det som er litt rart er at Temp3 ligger på 78-79 grader. Alle dei andre temperaturane ligger på fra 30-35.

Og eg ser noko litt rart under Volt-målingane:

+5V: 5,09V

+12V: 22,44

Høge tall? Ja..

Har også eit program som heiter Corecenter frå MSI. Og det gir alarm for nettopp +5V og +12V

Så eg lurer på kva temperatur 3 måler, og kva som kan være gale.

Eg trur mest at det er hovudkortet (som er nesten heilt nytt) som er syndaren.

Takk for svar.

Endret av Quote
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kanskje litt feilposta, men det er faktisk eit lite problem med stasjonæren min..

De fleste her har sikkert høyrt om speedfan, og i speedfan fant eg eit lite problem...

Det som er litt rart er at Temp3 ligger på 78-79 grader. Alle dei andre temperaturane ligger på fra 30-35.

Og eg ser noko litt rart under Volt-målingane:

+5V: 5,09V

+12V: 22,44

Høge tall? Ja..

Har også eit program som heiter Corecenter frå MSI. Og det gir alarm for nettopp +5V og +12V

Så eg lurer på kva temperatur 3 måler, og kva som kan være gale.

Eg trur mest at det er hovudkortet (som er nesten heilt nytt) som er syndaren.

Takk for svar.

8807336[/snapback]

12 volten viser TOTALT feil, pcen ville nok ikke fungert på 22 volt og den tempen temp3 er oppe i 115 hos meg :p når jeg stresstester og 30 til vanlig :/ så regner med at speedfan viser feil bare.

Lenke til kommentar
Det er ingen fast standard for slike målinger, så det hender at slike program gjetter feil på hva som er hva.

Eneste sikre avlesning får du i BIOS, og program som kommer fra kortleverandøren.

8809095[/snapback]

Eg har eit program som kjem i frå MSI, altso frå kortleverandøren min. Og den gjer alarm på nettopp +5V og +12V

Og i bios er det ikkje nokre temperaturer som ser dårlig ut. System tempen er fin (rundt 30 grader, og CPU temp på rundt 30 og)

+5V står på 5.8 og +12V på 8.6V der.

Og ein ting til moderator: kvifor blei posten flytta til 'Straumforsyningar'? Er ikkje sikkert det er straumforsyning det er snakk om, men kanskje hovudkortet eller cpu.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...