Gjest1234 Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Hei, jeg har et problem med maskina mi. Det som skjer er at maskina rett og slett ikke klarer å "huske" ting som jeg kopierer/ klipper ut. Et eksempel er tekst fra internett; jeg merker og kopierer, men når jeg har åpnet Word og skal lime inn er det forsvunnet! Det samme skjer med filer. Jeg kan f. eks sjelden kopiere/klippe ut en fil, gå inn i en mappe, for deretter å lime inn. Da har filen som oftest "forsvunnet" (forsvunnet i den betydningen at den ikke er på "lim inn" mer). Løsningen blir å åpne mappen filen ligger i, samt et nytt vindu med mappen jeg skal lime inn i. Litt tungvindt, så lurer på pm noen andre har vært borte i noe lignende, eller vet om noe som kan læse problemet? Takker for svar! Lenke til kommentar
wolf5 Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Høres ut som noe rusk i systemet. Med rusk menes programmer som gjør noe du ikke vet som feks spyware. Virker som det kan være et program som driver og nullstiller clipboarden din (clipboard er der ting lagres temporært før du limer det inn en plass). Gjør følgende og følg med: Start->Kjør: clipbrd.exe Du får da opp et program med et mimimert vindu i (var hos meg ihvertfall). Dobbeltklikk slik at det lille vinduet maksimeres i programmet. Lek deg med klipp og lim i windows mens du følger med her. Du vil da se hva som ligger i clipboarden og evt om det forsvinner med en gang. Dersom det overhodet ikke kommer inn vet jeg ikke hva som stopper det, men om det forsvinner veldig fort etter det kommer inn så høres det ut som et program som nullstiller det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå