Kakofoni Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Ungdommen har aldri vaert bedre eller verre enn i dag, og dette har jeg planer om aa huske paa naar jeg blir pensjonist og irriterer meg over ungdommens oppfoersel. Foerste jeg kom paa. Vet ikke om den er viktigst, dog. Musikk er vel den viktigste oppdagelsen. Foerstnevnte er vel mer en erfaring. Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 At det ikke går an å tyste på lillebrødre.. Lenke til kommentar
Markusll Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Hurtigtaster og det motsatte kjønn Lenke til kommentar
applemania Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 At julenissen er mamma i rosa truse og snoopy-bh. At å drikke øl mer enn tre ganger i uken gjør at du legger på deg. Ikke litt, men mye. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 (endret) Vet ikke om jeg har svart før her. Men, å svare det motsatte kjønn blir vel litt klisje, selv om det absolutt er en viktig oppdagelse. Endret 5. juli 2007 av Snikpellik Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 (endret) Å nappe løken innimellom er kos. Å sjenke damer er kos, ikke fult så kos når de spyr på deg. Å ta bilder er kos. Å høre på musikk er kos. å gjøre alt sammen samtidig er ikke fult så kos. Endret 6. juli 2007 av HenHau Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 "Tracers work both ways." - U.S. Army Ordnance Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå