Syncronautus Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Er det noen spesielle internettsider man kan lese om de forskjellige "lorene"? Er en del på wowwiki, men vet ikke om noen flere. Lenke til kommentar
psyches Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Er det noen spesielle internettsider man kan lese om de forskjellige "lorene"? Er en del på wowwiki, men vet ikke om noen flere. 9226987[/snapback] Anbefaler deg rett og slett å spille igjennom Warcraft 3: Reign of Chaos og Warcraft 3: The Frozen Throne. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Nå kommer Richard Knaak ut med en ny bok, Night of the Dragon. And i just cant wait 9225493[/snapback] når når når? TYPISK! To bøker å lese i tillegg til det jævla særemne på skolen 9226440[/snapback] Om du tenker på mangatrilogien som herjer nå, så er alle tre kommet ut. 9226859[/snapback] Tenker på Rise of the Horde og Night of the Dragon Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Selv likte jeg ikke mangaen for fem flate. Men det er nok stilen som ikke tiltaler meg like mye... Jeg får sørge for å plukke opp night of the dragon Lenke til kommentar
Hoon Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 (endret) Er det lurest og lese bøkene i den rekkefølgen de er gitt ut eller rekkefølgen på tidslinjen, evnt noen som kan skaffe meg en liste over hviken rekkefølge jeg burde lese de i? Burde jeg spille spillet før jeg leser bøkene? Herer en liste over de bøkene jeg har tilgang til. Endret 8. august 2007 av Hoon Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Nå har jeg akkurat begynt på historien om Thrall...men lurer på om jeg skulle lest den boken og Fordring (Mr. Paladin) først.. Hmm hva sier dere? Hvilken er kronologisk mest riktig å lese først? Da man ikke alltid helt kan stole på blizzard sin timeline... Lenke til kommentar
chokke Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 (endret) rekkefølgen jeg gjorde det i var å lese War of the ancients først, spille WC3 og WC3:FT. Deretter lese Day of the dragon, Lord of the Clans, the Last Guardian og tilslutt Cycled of Hatred. Man må også huske på at ikke alle bøkene er "offisielle" deler av historien, sånn som at Medivh har dødd på 3 forskjellige måter. Endret 8. august 2007 av chokke Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 rekkefølgen jeg gjorde det i var å lese War of the ancients først, spille WC3 og WC3:FT. Deretter lese Day of the dragon, Lord of the Clans, the Last Guardian og tilslutt Cycled of Hatred.Man må også huske på at ikke alle bøkene er "offisielle" deler av historien, sånn som at Medivh har dødd på 3 forskjellige måter. The last guardian kommer før både day of the dragon og lord of the clans. Det har lite å si hvordan medievh dør...det som først og fremst spiller noen rolle i den boken er på hvilken tid historien utspiller seg. Og den utspant seg rett før og under første krig. Dvs kronologisk før dem to bøkene DOTD og LOTC. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 rekkefølgen jeg gjorde det i var å lese War of the ancients først, spille WC3 og WC3:FT. Deretter lese Day of the dragon, Lord of the Clans, the Last Guardian og tilslutt Cycled of Hatred.Man må også huske på at ikke alle bøkene er "offisielle" deler av historien, sånn som at Medivh har dødd på 3 forskjellige måter. The last guardian kommer før både day of the dragon og lord of the clans. Det har lite å si hvordan medievh dør...det som først og fremst spiller noen rolle i den boken er på hvilken tid historien utspiller seg. Og den utspant seg rett før og under første krig. Dvs kronologisk før dem to bøkene DOTD og LOTC. 9232922[/snapback] Kronologien har egentlig lite å si siden de bygger såpasslite på hverandre at det ikke spiller noen rolle, med untak av n oen få bøker Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Når Illidan 'dør' så sier han jo: "You have won... Maiev. But the huntress... is nothing without the hunt. You... are nothing... without me." Kan det hende at det sier 'klikk' inne i hodet til Maiev og han/hun ressurecter Illidan eller noe for å kunne "hunt Illidan once more", siden det er det han/hun lever av.... eee jeg kjeder meg Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Når Illidan 'dør' så sier han jo: "You have won... Maiev. But the huntress... is nothing without the hunt. You... are nothing... without me." Kan det hende at det sier 'klikk' inne i hodet til Maiev og han/hun ressurecter Illidan eller noe for å kunne "hunt Illidan once more", siden det er det han/hun lever av.... eee jeg kjeder meg 9233279[/snapback] Skal vel ikke se helt bort ifra det nei. Lenke til kommentar
Naramar Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 På tide å vekke denne tråden igjen, Hentet fra WoWWiki: ''Although this contradicts its long-held position against the Horde, Dalaran has been announced as the neutral city for the Wrath of the Lich King expansion. Evidently, something has gone horribly wrong with the Blue Dragonflight: Malygos had apparently declared war on all mortal magic-users. In response to this crisis, the city has been moved (likely with the bulk of the Kirin Tor and most available resources) to levitate high in the skies above Northrend, north of the Dragonblight. It was implied that Rhonin may be the leader of the new Dalaran.'' Malygos erklært krig mot ''Human'' Mage's jaha. Lenke til kommentar
Saggy Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 "all mortal magic users" Rhonin gitt Lurer på hva "Krasus" har å si til alt detta Lenke til kommentar
Naramar Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Krasus er vel ikke helt fornøyd kan jeg tenke meg, Skal bli morsomt å møte Rhonin vis det er sant! Lenke til kommentar
turak Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 mortal = meneskelig eller dødelig .. but vad ever .. har ikke lest noen bøker men elsker wow lore .. finnet den i sin helhet ? (i wow wikie er den i biter) eller er hele tingen lagdt av flere hendelser som er smørt sammen ? Lenke til kommentar
Naramar Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Warcraft lore ble jo lagd av Warcraft spillene, Så har noe blitt bygget på videre av for eks. Richard A. Knaak, Forfatteren bak War of The Ancients triliogien. Lenke til kommentar
Naramar Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Får fortsatt frysninger av det lille klippet her http://www.youtube.com/watch?v=oqe4Az3XRXg Lenke til kommentar
turak Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 se her blizzard har drete seg ut O_o ... noen vet kansje at en tegne serie som heter solkildetrilogien ble lagdt av en eller annen fyr.. i denne serien sier de at solkildens kraft ble gjemt i et menneske, eller ihvertfall noe som skal ligne et menneske som heter Anveena, men så har de presentert dette sånn Within Sunwell Grove, located on the southern point of the island, lies the cherished Sunwell, a fountain of holy water with magical powers that sadly became corrupted by the act of Arthas' raising of the dead necromancer Kel'Thuzad into his lich form following the Fall of Silvermoon enten har noen skrevet historien feil, eller så har blizzard kødda den litt til ... fordi dette er den eneste gangen er ble presentert som ''Corrupted'', ellers var de bare en svær eksplosjon og alt forsvant .. ______________________________________________________________ men har blizzard hele loren i et stort samlet verk ? :S Lenke til kommentar
bjorns_1 Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Ble akuratt ferdig med boken Tides of Darkness. VEldig bra bok. Gleder meg til etterfølgeren til Day of the Dragon. noen som hvet når Night of the Dragon kommer ut? Lenke til kommentar
wwwerner Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Vurderer å kjøpe pakken med Warcraft-bøkene fra Outland, men i hvilken rekkefølge burde jeg lese dem? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå